Skocz do zawartości

Misieq

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Misieq

  • Urodziny 14.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Józefów

Samochód

  • Silnik
    B2 1.6 D 54KM
  • Rok produkcji
    1986
  1. Pytanie jest umieszczone w dobrym temacie. Posiadam Passata B4 GT, 94', 1.9 TDI, 90KM, 1Z. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Na chwilę obecną klapka została uruchomiona ręcznie poprzez delikatne jej naciśnięcie. Jak narazie wszystko jest w porządku. Zrobi się troszeczkę cieplej to zajmę się tematem na spokojnie.
  2. Witam serdecznie. Pojawił się problem z parowaniem szyb. Czytając forum doszedłem do tego, że przyczyną jest zamknięta klapka, czyli obieg wewnętrzny jest otwarty. Moje pytanie brzmi, jak to działa, jak jest skonstruowany ten mechanizm? Jak można sprawić, by ta klapka znalazła się na obiegu zewnętrznym? Jak się do tego zabrać?
  3. Już wszystko wiadomo. To była wina rozrusznika. Rozsypał sie kompletnie. Zamontowano "nowy", regenerowany rozrusznik i hasa jak zły. Dzięki za porady wszystkim. Pozdrawiam
  4. Niestety nic nie pomogło. Sprawdziłem i wszystko jest dobrze. Jutro chyba skorzystam z porady mechaniora, chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł.
  5. Spróbuję w ten sposób, ale dopiero wieczorem.
  6. Witam. Problem pojawił się w piątek po południu. W drodze do szkoły przy wrzucaniu biegu trzeciego i naciśnięciu gazu, autko zaczęło wariować. Przez chwiłę przestał reagować na gaz w pozycji wciśniętego gazu, zaświeciła się kontrolka ładowania akumulatora, oleju i temperatury silnika. Odpusciłem gaz i ponownie nacisnąłem i było już w porządku. Dojechałem do szkoły i wróciłem. Podczas wieczornego przejazdu znomu to samo. Z tym, że było już ciemno i światła w samochodzie zaczęły przygasać, prawdopodobnie w dzień było to samo. dojechałem na miejsce w którym miałem się znaleźć, zgasiłem motor i chcciałem ponownie go uruchomić. Niestety nie zadziałał. Za jakiś czas odpalił, chwilę pochodził, zgasiłem i przez jakąś godz. stał nie ruszany. Chęć uruchomienia ponownego była nie udana. Przy przekręcaniu kluczyka słychać stuki rozrusznika. Awaryjnie musiałem go odpalić z pychu, lecz wiem, że to nie powinno się zdarzyć. Odpalił, dojechałem do domu, ale wskaźnik temperatury silnika nie drgnął na milimetr. Nie wiem co się stało i potrzebuję jakiejś rady, pomocy. Aha przy każdym z tych incydentów radio wyłączało się i włączało ze trzy razy.
  7. Jaki jest koszt obniżenia autka tak jak ktoś napisał z zestawem KONI -80 dedykowanym do tego modelu (B2 Variant)? Chodzi tu głównie o części, ile co kosztuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności