Tomasz Report post #1 Posted November 27, 2008 Panowie, na wiosne planuje generalny remont zawieszenia, czyli w miare mozliwości wymiana wszystkiego na nowe... I zastanawiam się, czy troszke nie opuscić szczupaka... Chcę tylko troszkę zmniejszyć szparę między nadkolem a oponą, a chcę założyć BBS 15'... Tylko teraz dwie kwestie, czy jak go posadzę, to czy przy 5 osobach nie będą mi chaczyły i obcierały opony o nadkola he he i czy wystarczą same sprezyny, czy trzeba jeszcze amory jakieś specjalne czy coś... zanim mysłałem o obniżeniu myślałem o amorkach KYB.. Będę wdzieczny za jakieś info i porady Z góry dzięki i pozdrawiam Tomasz Quote Share this post Link to post Share on other sites
BIJU Report post #2 Posted November 27, 2008 nic nie bedzie tarlo. Ja jezdzilem na takim zestawie i super sie spisywal a tez jezdzilem na 15'' (195/50). Z przodu mialem amorki jeszcze zmienione Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikusss Report post #3 Posted November 27, 2008 ja mam niskie sprezyny z przodu i dobija trzeba by odboje skrocic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomasz Report post #4 Posted March 23, 2009 UP! Dla specjalistów w tej dziedzinie... Kiedys wisiał na allegro.. Jak myślicie o ile jest obniżony tył a o ile przód? Trzeba było klepać przednie nadkola? I czy przód nie obcierał? Może ktoś poleci jakieś spreżyny i amorki żeby tak siadł mój kombik? :mrgreen: Pozdrawiam Tomasz Quote Share this post Link to post Share on other sites
ekurek Report post #5 Posted March 23, 2009 za info na pw pozdrawiam i dzieki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tuniek Report post #6 Posted March 26, 2009 Co do amorów to u siebie z przodu mam KYB a z tyłu Magnetti Marelli. Ale nic nie obniżałem;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
arth Report post #7 Posted March 26, 2009 Mozesz na pewno przejsc na sprezyny h&r, jednak zejscie nie bedzie jakies znaczne - jednak beda specjalnie dedykowane do 32B. Z tego co slyszałem, na pewno KONI cos tam ma w swym asortymencie. Jezeli chodzi o gwint to podobno tył pasuje od b3 a przod od audi i tu nie jestem pewien czy 80 czy tez model przed tym...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostia Report post #8 Posted March 27, 2009 na tej fotce przód wygląda na jakieś -40 tył -30 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest birol Report post #9 Posted April 17, 2009 ten z allegro zawieszenie dedykowane koni -80mm Na zdjeciu tyl nie byl jeszcze zalozony, teraz juz jest. Generalnie komfort = zero przez spiace policjanty i inne takie, przejezdzac trzeba na ukos. Ale, wyglada pierwsza klasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest ejben Report post #10 Posted May 5, 2009 miałem kiedyś w 32b z przodu sprężyny-40 od audi b3,a z tyłu gwinty od golfa 2 i powiem ci,że rewelacyjnie się trzymał drogi,nic nie tarło i wyglądał ale nadkola były idealnie sklepane, dzień przód i dzień z tyłem była walka,ale było warto:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAN82 Report post #11 Posted May 6, 2009 ejben: nie masz gdzies fotek ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misieq Report post #12 Posted December 6, 2009 Jaki jest koszt obniżenia autka tak jak ktoś napisał z zestawem KONI -80 dedykowanym do tego modelu (B2 Variant)? Chodzi tu głównie o części, ile co kosztuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
syncro 2.2 Report post #13 Posted December 7, 2009 a zna ktoś długość , średnice drutu i ilość zwojów tylnych sprężyn w kombiakach ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
laska404 Report post #14 Posted December 26, 2009 Przy obniżeniu -40 możesz zostawić jeszcze seria amory i ściąć odboje gumowe ze 2 zwoje, to nie będzie Ci dobijało. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Savczuk Report post #15 Posted January 22, 2010 Jak byś wymieniał sprężyny z tyłu na inne to ja chętnie bym odkupił oryginalne, jeśli są w dobrym stanie. Daj znać na priv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arth Report post #16 Posted January 22, 2010 (edited) Tu macie panowie KIT obnizajacy, co prawda w Niemcowni,,,no ale jest cos takiego;) http://www.sj-tuning.com/tuningshop/product/260746/50779/90046/90047/90139/91661/fahrwerkstechnik/gts/sportfahrwerke/vw/passat-32b/performance-kit-sportfahrwerk-vw-passat-32b.html GTS takze robi jeszcze do 32b: http://fahrwerkebilliger.de/Sportfahrwerke/VW/Passat/Typ-32B:::7081_7198_7227_7760.html?XTCsid=38522f2b70f00e206d0ec625628ca50b Na koniec cytat: "Obniżenie auta jak wiadomo poprawia zarówno jego właściwości jezdne jak i wygląd. Osoboście polecałbym obniżenie max. do 60mm wraz z sprężynami H&R i wysokiej jakości amortyzatorami. H&R zapewnia fabrycznie obniżenie przedniej osi ok. 35-40mm, w rzeczywistości jednak kończy się to przeważnie na 60mm, zaś oś tylna zatrzymuje się już na wysokości 20-30mm. Z oponami 195/50/15 wygląda to przede wszystkim z tyłu dość kiepsko – za dużo miejsca pozostaje w nadkolu. Montaż 205/50/15 znacznie łagodzi powyższą sytuację. Powinno zamontować się nowe amortyzatory na przednia oś jeżeli nie były już dłuższy czas zmieniane. Skrócone amory np. KONI czy FK pasują dość dobrze do tych springów. Ponadto na oś przednią pasują wszystkie amortyzatory od Audi Typ 81/89/B4. Uwaga przy montażu amorów Sensatrac! Owe bardzo dobre amortyzatory nie są przewidziane dla sprężyn obniżających, przy obniżonych autach te omory są nieziemsko twarde! Należy oczywiście wymienic poduszki amortyzatorów na nowe. Powyższe zastosowanie skierowane jest do zwykłych 32b, przy syncro sprawa wygląda inaczej." Edited January 23, 2010 by arth Quote Share this post Link to post Share on other sites
sfad Report post #17 Posted February 1, 2010 Trochę nie w tą stronę, ale się dołączę, bo mi znowu chodzi o podniesienie paszczaka ;D, może ktoś się orientuje w najlepszym sposobie by to uczynić???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vrl Report post #18 Posted February 2, 2010 Moj kumpel wrzucił mocniejsze sprężyny ale przez to komfort troche spadł i samochod nawet na nowych amorkach troche skacze Quote Share this post Link to post Share on other sites
sfad Report post #19 Posted February 3, 2010 Założyłem nowe sprężynki, wzmacniane i od kombiaka, ale nic to nie zmienilo, na wiosne zaloże jeszcze nowe amorki gazowe, może go troszke usztywni chociaż)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danielloo Report post #20 Posted February 3, 2010 na gaziakach bedzie nieco wyzszy ale to 1cm góra 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites