Skocz do zawartości
Gość Dariusz Sawicki

Czy ktos slyszal o duzych przebiegach benzyniakow?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dariusz Sawicki

[Witam wszystkich "forumowiczow"

Ja jako nowy na forum, przede wszystkim chcialbym wszystkich przywitac :611:

I zeby sie jakos wkrecic proponuje tu chyba nowy temat;

Duzy przebieg kilometrow z silnikiem benzynowym bez naprawy glownej.

pytanie jest o benzynke, bo dieselki sa juz z tego znane ze lataja duzo.

Ja moge sie pochwalic moim tacho 289 360 Tkm! Zurzycie oleju jest znikome, silnik i skrzynia (manuel) sa suche,sprzeglo tez orginal,takze tlumiki.

Czy ktos ma podobne osiagi ? :643: ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dariusz Sawicki, Witamy serdecznie ;)

 

Ja to raczej się nie pochwalę swoim przebiegiem silnika benzynowego bo na chwilę obecną jest brak takiego silniczka :D :D ,ale:

 

Mogę sie pochwalić osiągnięciem mojego brata ciotecznego:

 

Passat 1.8T 2001r. prawie 360tys. już ma i jeszcze śmiga, samochód wzięty z salonu i cały czas serwisowany(firmowy;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dariusz Sawicki

Dzieki za cieple slowa

Ja slyszalem ze gosc nakrecil pol miliona, moz to kto potwirdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mildek

ponad 400 KKm, ile dokładnie tego nie wie nikt. Stan nawet niezły biorąc pod uwagę że ciśnienie na każdym jednym tłoku ma 12 Bar :) No i w sumie coś w nim delikatnie zrobiłem by wyszedł z trybu awaryjnego i muszę przyznać że teraz jestem zadowolony z jego osiągów jak na taki przebieg :641:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor

witam

u mnie jest 317tyś. i zero problemów z silnikiem. Mam nadzieje że jeszcze tak długo pozostanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dariusz Sawicki

Siema Dyrektor.

Ile z tego zrobiles na gazie i jaka masz instalke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor

Witam

Instalacje mam II generacji. Kupiłem już auto z instalką ale wiem że było na niej zrobione prawie 100tyś.

aha od 3 tyś. mam założonego blosa a więc nie mam komputera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 3 samochody, wszystkie benzyny:

Passat 1.8T: 150 kkm - robiony rozrząd

Merc 123 2.8 automat: 390 kkm gasssss - robiona głowica

Polonez Caro 1.5 '92 390 kkm gasssss - nic nie robione (pompa wodna i paliwa się nie liczy)

 

Najmniej awaryjny jest o dziwo Polonez, jeździł w mojej rodzinie na TAXI, teraz służy jako samochód na zakupy i do roboty (niezły przecinak, bardzo odporny na zderzenia - a stłuczek bynajmniej nie unikam :)

Największy komfort i niezawodność zawieszenie - MB 123 - potrafi zrobić 150 kkm bez wymiany nawet końcówki - a na jakiekolwiek stuki i luzy jestem uczulony.

 

Najbardziej awaryjny i najdroższy w eksploatacji jest właśnie Pasek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim 300 tkm i nie dawno wymieniony rozrzd, pozatym OK wszystko ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Koleżka kupił niedawno Citroena BX 1.9 benzyne z gazem na liczniku 350tyś.km.

Autko sprawuje się bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Znajomy ma Almere z 1997 roku i auto miało w 2002 roku około 370 tys. km przebiegu a teraz ma juz ponad 510 tys km i nadal tylko jeździ i wymienia materiały eksploatacyjne. Na jakiś remont raczej się nie zanosi :)

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Czarek

Miałem opla kadeta 1,6 b/g miał zrobione 560.000tyś. Na gazie przejechałem jakies 250tyś bez większych problemów(wymieniane było to co jest normalne klocki paski filtry itp). Jezdziłbym nim dalej ale żona trochę go skróciła nie opłacało sie już go naprawiać. Naprawa droższa niz samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

307tys!Rowniutko biega na wolnych i wysokich obrotach,LPG od 2003.Mankament???Zostal zalany przez poprzedniego wlasciciela syntetykiem,rozszczelnienie kanalu olejowego w glowicy.W poprzednim aucie audi80 1.6 80r. przebieg oklolo 550tys.Po zakupie musialem jednak wymienic pierscienie na tlokach,i upalony zawor.Silnik zostal przegrzany,a zawor...zbyt mala liczba oktan w paliwie,uboga mieszanka!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mikael

Widzialem pelno samochodow z silnikiem benzynowym ktore mialy zrobione ponad 300.000 ale nie wiem czy mialy remont silnika czy nie. Napewno wiekszosc aut z duzym przebiegiem maja silniki diesla i uwaga u mnie w firmie mamy MB sprinter diesel z ponad 1,5 mln kilometrow. :614:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mesie busy tak mają... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega pomyka sobie Toyotą Cariną 2,0 16V (silnik 3SFE) ok. 130 KM.

Rocznik 96, regularnie serwisowana w ASO od początku co 15 tyś. km, bez żadnych poważnych napraw, jedynie materiały eksploatacyjne.

Na blacie ponad 600 tyś km. Od dwóch lat zagazowana instalką II-ej gen.

Jak do tej pory jedyny skutek uboczny to rozerwana obudowa filra powietrza po strzale w kolektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega ma audi 80 b4 2.0 2e 430 tys na liczniku ostatnio zmienil z minerala na polsyntetyk i smiga mu jak ta lala na blosie przestala strzelac a ja nie moge odpalic mojego paska 2.0 2e w automacie po obcieciu klina na wale auto stalo u mechanika i niby rozrząd jest dobrze a odpala na sekunde i gasnie

nie moge nowego wontku zalozyc więc moze ktos cos podpowie mnie pomysly sie skonczyly:))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolega ma audi 80 b4 2.0 2e 430 tys na liczniku ostatnio zmienil z minerala na polsyntetyk i smiga mu jak ta lala na blosie przestala strzelac a ja nie moge odpalic mojego paska 2.0 2e w automacie po obcieciu klina na wale auto stalo u mechanika i niby rozrząd jest dobrze a odpala na sekunde i gasnie

nie moge nowego wontku zalozyc więc moze ktos cos podpowie mnie pomysly sie skonczyly))

Kolego a masz w pasku immo? niedziałające immo ma podobne objawy. warto sprawdzic

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności