Jump to content
Guest Dariusz Sawicki

Czy ktos slyszal o duzych przebiegach benzyniakow?

Recommended Posts

Mój poprzedni Passat B3, rok produkcji 1988, w chwili sprzedaży na tablecie miał ponad 580 tyś km, silnik 1.8 RP. W czasie użytkowania przy przebiegu 412 tyś km wymieniana uszczelka pod głowicą - jakież było moje zdziwienie jak zastałem oryginał. To była jakość aut, obecy mój passat raczej tego sędziwego wieku nie dociągnie, nie ta jakość - niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mój poprzedni Passat B3, rok produkcji 1988, w chwili sprzedaży na tablecie miał ponad 580 tyś km, silnik 1.8 RP. W czasie użytkowania przy przebiegu 412 tyś km wymieniana uszczelka pod głowicą - jakież było moje zdziwienie jak zastałem oryginał. To była jakość aut, obecy mój passat raczej tego sędziwego wieku nie dociągnie, nie ta jakość - niestety.

 

mój brat sprzedał paska jakieś 5-6 lat temu z przebiegiem 640tyś białe kombi co ciekawe auto śmiga do dziś, z tą jakością to niestety kiedyś się na nią stawiało dzisiaj produkt ma posłużyć jak najkrócej :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
B6 sobie tak długo nie pojeździsz...;)

 

Co to ma do tematu ?

Żeby nie było ot kumpel ma audi b3 1,6 pb+lpg do tej pory 630k km na gazie, raz wydmuchana uszczelka pod głowicą ...Teraz coś dzieje się z pompą oleju bo czasem potrafi się kontrolka oleju zaświecić ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co to ma do tematu ?

Ma to że niedługo przebieg 300tkm będzie robił furrorę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam ponownie nie mam immo ale problem rozwiązany kolejna poprawka po mechaniku:))) mimo zapewnien rozrząd był przestawiony o 1 ząbek teraz ciesze się jazdą pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja kiedyś miałem B5 przy przebiegu 300 tkm passat 1.6 AHL sprzegło juz zaczyna sie slizgac kompresja na kazdym z cylindrów 14.5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka dobrych lat temu jeździłem golfem III z silnikiem 1,4. Kupiłem go jak miał już przejechane 327 tyś. Sprzedałem po roku z przebiegiem 345tyś. Silnik pracował jak zegarek. Nowy właściciel założył gaz i jeździ do dziś.

Edited by 77Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

znajomy mial mietka s500 chyba, tego pierwszego z lat 80-90, nie wiem czy 500 czy co, w kazdym badz razie v8 i mial ponad 600tys nalatane, troche kopcil, ale ogolnie mowil ze jak na ten przebieg, to malo awaryjna jednostka, kurde swoja droga prawdziwe merce skonczyly sie dobre 15 lat temu... siorka ma ml 350 cdi 3 letniego, juz ladne pare nascie tys w niego wlozyla, jak kupila nowy i grarancja przez 2 lata byla, to nic, a pol roku pozniej, 3 usterki, cos ze skrzynia, zawieszeniem i jeszcze jakies g...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ojciec ma passata b3 silnik 2.0 czyli 2e.

kupil go mial jakies 210 zalozyl gaz przy 240 zrobil uszczelke pod glowica i rozrzad ma teraz 490 tysiecy i silnik chodzi jak nowy bez rzadnych problemow.

Od wymiany do wymiany oleju zchodzi z calego stanu na nie cale pół ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój ojciec ma paska b3 silnik 1.8 ABS 450 tys bez remontu uszczelniacze zaworowe do wymiany ale jedzie silnik zawsze zapala chodzi cicho mi sie wydaje że to wymiana oleju na czas i będzie jeżdzic jeszcze długo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja mam w domu punto 1.1 55KM ma 250tyś i przejeździ jeszcze nie jednego waszego passata:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja latam służbowym Fiatem Panda z silnikiem 1.1 z roku 2003. Co mogę powiedzieć to, że licznik "kończy żywota" przy 400 tysiącach z komunikatem to już koniec :D Jednak cofnięcie i kolejny etap leci. Obecnie przelatane 530 tys km na jednym silniku. Nie oczekujcie, że chodzi jak igiełka ale jeszcze jeździ i to nie najgorzej :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
B6 sobie tak długo nie pojeździsz...

 

były już B6tki z przebiegami powyżej 500 tys. km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja teraZ latam cordobą 94r. 1.6 + LPG, niedlugo dobije do 300tys, chociaz nie wiadomo ile ma naprawde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu kupiłem dwudziestoletniego Passata z silnikiem 1.8 75KM. Jak wynika z dołączonej dokumentacji został on sprowadzony z Niemczech w 1995 roku po nieco ponad dwóch latach po opuszczeniu fabryki z przebiegiem około 170 tys. km. W chwili zakupu przeze mnie miał na liczniku około 480 tys. km, zatem tempo eksploatacji w Polsce drastycznie spadło albo licznik robi już drugą rundę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 3BG z 2001r 1.8T AWT, troszke zmodzony z przebiegiem ponad 300tys i smiga az milo ;) chodzi jak zegarek, oleju ani grama nie bierze :D ojciec zas ma 35i 1.8 ADZ w kombi z 96r, nawalone 610tys, silnik do najcichszych nie nalezy ale cos tam jeszcze jedzie, pali od strzala, oliwy troszke juz zaczyna palic niestety :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich moja B5 300tyśKm pomału już się lasuje. B3 sprzedany 385tyś i śmigał pięknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy