Skocz do zawartości

m4ka

  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O m4ka

  • Urodziny 08.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olkusz

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 16V 150KM (ABF)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Przyczyną jest zawór wolnych obrotów tak jak przypuszczałem.
  2. owszem, wypinałem ale jak już wspominałem, wszystko wróciło na swoje miejsce
  3. tyle że gdy puszczę gaz to silnik gaśnie wiec czy z silniczkiem czy bez on gaśnie.
  4. Witam problem polega na tym że silnik stracił wolne obroty po zdjęciu kolektora ssącego celem wymiany uszczelki na pokrywie zaworów Tak .. wszystkie wtyczki są wpięte wszystkie wężyki są na swoich miejscach wszystko tak jak było wcześniej moim zdaniem winny jest silnik krokowy KLIK pytanie moje brzmi.. co nim steruje ? i jak sprawdzić czy jest sprawny ?
  5. chodzi mi o poduszkę amortyzator http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora-przod-golf-passat-b3-b4-seat-i2280836367.html . hmm a czy kielich nie jest gdzieś już przegnity ? Moje B3 Kupiłem z wyrwanym kielichem bo przegnił .. z tego co wiem to często się zdarza w B3 ale w B4 - przynajmniej u mnie zdrowe
  6. 200kg to jest pikuś co może wytrzymać passat ; D Mój woził węgiel .. w pojemnikach co prawda ale na strzał (ze złożonymi siedzeniami) prawie 500kg co prawda tłumik na torach zgubiłem ale nic poza tym
  7. spóźniłem się z odpowiedzią bo już widzę rozwiązanie jest mimo że temat stary, może komuś się przyda .. U mnie również nie było iskry w VR6 Cewka niby była OK a iskry nie było .. podmieniałem kopułkę czujnik itd .. nowe kable, nowe świece .. i nic .. dalej **** . ostatecznie podmieniłem cewkę z ABFa .. "ruszyła maszyna, już nikt nie zatrzyma..."
  8. nie trzeba wyciągać całego amorka . ja wymieniałem bałwanki i łożyska tylko i wyłącznie odkręcając amortyzator u góry . co prawda jest trochę zabawy.. aaa i jeżeli masz dłonie boksera (duże) wyjmij cały amortyzator ; )
  9. u mnie tak było jak był wybity już bałwanek w kielichu . ale z tego co piszesz to nie może być. bo u mnie strzelało przy ruszaniu i przy hamowaniu . stacja diagnostyczna i szarpaki ? myślę że szybciej znajdziesz o co tu chodzi pozdrawiam
  10. u mnie w VR6 zawsze temperatura oleju byłą w tych granicach, zazwyczaj wszyscy twierdzili że to norma więc się tym nie przejmowałem.
  11. m4ka

    "Szarpanie"

    Tak, na gazie również będą problemy z padniętym hallem . a sonda hmm u mnie w każdym razie sonda nie miała nic z tym wspólnego
  12. m4ka

    "Szarpanie"

    nie czytałem wszystkich odpowiedzi nie wiem czy ktoś pisał .. czujnik halla sprawdzony ? u mnie np. vag nie wykrywał błędu a padnięty był czujnik halla na wale. (2.0 ABF) A objawy było dokładnie te same od 2500rmp do 3500rmp szarpało silnikiem.
  13. znajomy miał w audi a4 225/40/17 przód i 245/40/17 tył i ABS nie szalał . problem zaczął się dopiero gdy złapał kapcia i na przód wrzucił 195/60/15 - zimówki - wtedy ABS się po prostu wyłączył - komputer niby pokazywał błąd czujnika
  14. Korek znalazł swoje miejsce - zaślepka podciśnienia i węże wszystkie sprawdzone .. obstawiam jeszcze że kolektor ssący "źle leży" jeszcze to sprawdzę - więcej pomysłów nie mam
  15. http://osknowy.pl/korek.jpg - Z góry przepraszam za jakoś ale robione telefonem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności