m4ka Zgłoś #1 Napisano 20 Lipca 2013 Witam problem polega na tym że silnik stracił wolne obroty po zdjęciu kolektora ssącego celem wymiany uszczelki na pokrywie zaworów Tak .. wszystkie wtyczki są wpięte wszystkie wężyki są na swoich miejscach wszystko tak jak było wcześniej moim zdaniem winny jest silnik krokowy KLIK pytanie moje brzmi.. co nim steruje ? i jak sprawdzić czy jest sprawny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryffer Zgłoś #2 Napisano 20 Lipca 2013 Odpal silnik i wyciągnij wtyczkę od silnika krokowego, jeżeli nic na obrotach się nie zmieni i nie zgaśnie to znaczy, że silniczek jest nie sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #3 Napisano 20 Lipca 2013 tyle że gdy puszczę gaz to silnik gaśnie wiec czy z silniczkiem czy bez on gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuuf Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2013 a przy przepływomierzu wszystko ok ? nic nie wypinałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #5 Napisano 21 Lipca 2013 a przy przepływomierzu wszystko ok ? nic nie wypinałeś ? owszem, wypinałem ale jak już wspominałem, wszystko wróciło na swoje miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuuf Zgłoś #6 Napisano 21 Lipca 2013 to może szukaj winy właśnie w okolicach kolektora ssącego, tam gdzie właśnie grzebałeś może uszczelka CI się za dobrze nie spasowała i łapie lewe ? sprawdź odmę czujnik przepustnicy sprawdzić możesz, odmę ewentualnie u mnie jak była wizualnie ok, ale przegniła trochę był podobny objaw... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2013 Przyczyną jest zawór wolnych obrotów tak jak przypuszczałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #8 Napisano 24 Lipca 2013 Takie same problemy z obrotami mialem w moim golfie g60. Wymiana stabilizatora wolnych obrotow pomogla. Jest to takie ustrojstwo na pokrywie zaworow, u Ciebie bedzie na kolektorze ssacym, okragle- cylindryczne cos z wtyczka(u mnie biala) na dwa piny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach