Skocz do zawartości

wiesiu9999

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wiesiu9999

  • Urodziny 28.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    wieslaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rypin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. No i znowu brak chętnych do pomocy
  2. Dziś kupiłem turbinke z anglika ku mojemu zdziwieniu nosi oznaczenia k04 średnica dolotu 40mm jest większa od mojej k03 co wskazuje że dostałem k04 za 250 zł z kolektorem gratis - - - - - aktualizacja - - - - - Ot trochę czytałem na forum i mam obawy czy mgę te k04 wsadzić bez robienia programu? nie chcę na razie chipa mam inne wydatki, chcę tylko by się pasek kulał bez problemów. Czytałem cos że k04 będzie powodować przeładowanie że silnik sie przegrzewa ? co wy na to?
  3. Dzieki kolego zrobię tak jak radzisz , skoro podciśnienie do gruchy jest połączone z EGR to może go zaślepić? mam jeszcze pytanie odnośnie napinacza łańcuszka rozrządu ja mam hydrauliczny bez wtyczki i pytanie jak on ma działać na yt widzę że napinacze mają duży skok u mnie łańcuch jest napięty a podczas kręcenia rozrusznikiem widać tylko minimalne ruchy, nie takie skoki jak w tych z wtyczką czy to tak ma być?
  4. Albo jestem analfabetą albo coś z moja pamięcią mój silnik ma oznaczenia ANB pod kolektorem mam dokładnie takie wychajsterki.Wężyk od gruchy łączy sie z wężykiem idącym do EGR poprzez ten zaworek, wężyk od DV dochodzi do drugiego zaworka, oba zaworki biorą podciśnienie z kolektora dalej przez jakieś trójniki i zaworki zwrotne do serwa i gdzieś pod lewy błotnik.Mam nadzieję że to przydatne informacjie i coś się wymyśli. Nie wiem skąd zakodowałem sobie te AEB patrząc na ANB
  5. kolego mówię że pod kolektorem mam dwa podobne zaworki, wiem bo wymieniałem podciśnienia i odmę zdejmowałem kolektor teraz tam nie mam dojścia żeby zrobić fotki ale popatrzę gdzie idą wężyki i obadamy temat - - - - - aktualizacja - - - - - z DV może się mylę ale na 100% mam tam 2 podobne do tych zaworki.
  6. skoro tam są 2 wężyki no to drugi też coś robi, no i pytanie co? turbina grzała mi się do czerwoności aż popękała, nie chcę rozpiździć kolejnej n75 sprawny DV nie sprawdzałem suszarka dmuchała 0,6 bara ale dopiero na 4000 obrotów z gazem w podłogę po zdjęciu wężyka z gruszki nie nastąpiło przeładowanie. - - - - - aktualizacja - - - - - Jadę na warsztat opiszę co i jak jest połączone i sprawdzę DV
  7. dzięki kolego za słowa pocieszenia, pod kolektorem są 2 jakieś zaworki z jednego idzie wężyk jak dobrze pamiętam do Dv z drugiego do felernego zaraz znajdę ten zaworek i wstawie fotkę - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - takie coś
  8. drugie podcisnienie idzie pod kolektor ssący, - - - - - aktualizacja - - - - - Rozmawiałem z gościem który regeneruje takie turbiny, mówi że drugi wężykiem idzie podciśnienie dla lepszego sterowania turbiną, nie wiem jednak co tam zrobi podciśnienie skoro sztanga cofa sie samoczynnie chyba że ma za zadanie otwierać klapkę wg na wolnych obrotach by turbina się rozbujała? - - - - - aktualizacja - - - - - w każdym razie w gruszce widać dziurawą membranę, a przed założeniem sprawnej turbinki muszę wyeliminować przyczynę uszkodzenia poprzedniej
  9. Witam problemem była pęknięta turbina łopatki ocierały o spękane żeliwo teraz mam problem bo przy tej turbinie jest zawór na 2 podciśnienia którego nigdzie nie mogę kupic a jest uszkodzony. Pytanie do czego jest drugie podciśnienie ? i czy można zrobić to sterowanie na jeden wężyk tak jak w większości silników 1,8t .Może ktoś z forum ma taki zawór na sprzedanie lub wie gdzie można go kupić? - - - - - aktualizacja - - - - - Zgredzik bardzo dziękuję za odpowiedź widzę że na forum ludzi coraz mniej ciesze sie że jednak są jeszcze tacy którzy chcą pomagać.
  10. widzę że chyba posiadacze wiedzy na temat b5 wymarli
  11. Witam odświeżę temat u mnie problem wygląda tak; po odpaleniu zimny silniik słychać cykanie tak jak na filmiku niżej. Moc raz jest raz się trochę muli spalanie w normie 10-12 litrów cykl mieszany jest to 1,8t AEB może ktoś podpowie czy to turbina czy samo regulator ? - - - - - aktualizacja - - - - - takie brzęczenie też słychać u mnie
  12. Tak więc mój silnik to nie 2e ale jest on identyczny z 2e jedyna różnica jest to czujnik położenia wału.nie zmienia to faktu że już śmiga jak ta lala dzięki waszej pomocy.Jednak kiedy wszystko poustawiam jak ma być rozrząd zapłon przepływka to za h.. nie chodzi tak jak powinien:)) czyżby miał minimalnie przesunięte otwory na wale mocowanie konwertera? Już nie jeden silnik vw przerabiałem i wszystkie śmigały po wymianie rozrządu więc wiem jak się to robi. co do kolizyjności orginalna głowica z tegoż silnika poszła na złom po spotkaniu zaworów z tłokami teraz mam tą od 2e być może różnią się ale i w jednej i w drugiej zawory wychylają się znacznie za powierzchnię głowicy i wątpię że w razie zerwania paska czy ścięcia klina miną się z zaworami,jedyna możliwość że wałek rozrządu ustawi się tak że zawory będą przymknięte i chyba tak się dzieje że w momencie pęknięcia paska wałek przymknie zaworki, bo krzywka to spowoduje tak mi się to wydaje. Koledze po wpadnięciu do rowu zimą pasek przeskoczył o 1/4 obrotu wałka i nic się nie stało tyle że nie zapalał.
  13. witam 2e po obcięciu klina na wale poszły 4 zawory, Inna sprawa gdy pasek pęknie wtedy zawory się domykają i może nic im nie być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności