polson Zgłoś #21 Napisano 8 Lutego 2009 To jest dzial o b6, czy wam sie nie pomylilo cos?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2009 To jest dzial o b6, czy wam sie nie pomylilo cos?? nic się nie pomyliło pytanie dotyczyło B6 i dokleiłem do identycznego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusho Zgłoś #23 Napisano 8 Lutego 2009 ja na 0 km zrobilem w trasie juz kilka razy ok 50 km i potem wlalem niecale 70 litrow, najwiecej zatankowalem prawie 73 litry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czosnek Zgłoś #24 Napisano 8 Lutego 2009 Ja z lawetą od zaświecenia rezerwy zrobiłem jakieś 90 km i nic się nie działo. Niby w książce jest napisane z na rezerwie jest 7 l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #25 Napisano 9 Lutego 2009 70l zbiornik. mialem ostatnio sytuacje ze zatankowalem 70l a rezerwy bylo jeszcze na 10 km. a nie lalem pod korek. poprostu samo wybilo No to stacje miała świetnie skalibrowane dystrybutory . Ja przy 0 km na wskazaniu po 3 dolewkach nalałem 68ltr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #26 Napisano 7 Sierpnia 2009 Powiedzcie mi czy jet takie coś jak w B5 zalałem go pod sam korek zakręciłem i odkręciłem i paliwo gdzieś ściekło czy też to jest w B6 ? pytam się bo dziś na wakacje jadę i potrzebuję jak najwięcej paliwa do niego wcisnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #27 Napisano 7 Sierpnia 2009 Nie ma tego odpowietrznika, ktory trzeba przycisnac, przynajmniej poki co nikt sie tym nie pochwalil na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejjarocin Zgłoś #28 Napisano 8 Sierpnia 2009 mi pokazywało 60km i skończyło się paliwo i koniec jazdy, jechalem bardzo spokojnie ale i tak brakło. A rezerwa zapaliła się na 100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #29 Napisano 8 Sierpnia 2009 Hmm no ja zrobilem ostatnio na zasiegu 0 prawie 40km, takze wszystko zalezy od przeliczen kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #30 Napisano 9 Sierpnia 2009 mi pokazywało 60km i skończyło się paliwo i koniec jazdy, jechalem bardzo spokojnie ale i tak brakło. A rezerwa zapaliła się na 100km. to znaczy że koniec jazdy nastąpił po przejechaniu (spokojnym) 40km od zapalenia się kontrolki rezerwy?, a komputer nadal pokazywal zasięg 60km ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejjarocin Zgłoś #31 Napisano 10 Sierpnia 2009 tak kolego komp pokazywał 60km a auto juz stało na poboczu!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #32 Napisano 10 Sierpnia 2009 to chyba wskazuje na uszkodzony czujnik poziomu paliwa, uszkodzony zbiornik lub źle skalibrowany komputer? czy to sie powtórzyło jeszcze kiedyś? pewnie nie (bo chyba więcej nie ryzkowałeś więcej takiej przygody) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejjarocin Zgłoś #33 Napisano 10 Sierpnia 2009 tzn. powiem tak: średnie zużycie różni sie ok ok 1l/100 pomiędzy faktycznym a tym z kompa. co z tym można zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zomol Zgłoś #34 Napisano 30 Sierpnia 2009 Więcej jeździjcie na rezerwie i najlepiej jak zgaśnie i się zapowietrzy to katować rozrusznikiem do bólu Panowie a potem będziecie pisać, że B6 ma wadliwe pompy paliwa lub pompotryski bo padają :635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS Zgłoś #35 Napisano 30 Sierpnia 2009 No to i ja dołączę swoje przeżycia, a więc miałem okazje zatankować pół zbiornika benzyny gdy się zorientowałem że coś to chyba nie to... skończyło się opróżnianiem zbiornika na stacji po zlaniu wszystkiego co tylko dało sie zaciągnąć ze zbiornika auto przepchnięte z powrotem pod dystrybutor i zatankowane pod korek 67 litrów i ani grama wjęcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #36 Napisano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Moje doświadczenia. Pojemność zbiornika 72l w b6, 62l w b5fl. Rezerwa to ok 8l. Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez korexus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #37 Napisano 6 Września 2009 Moje są następujące: B6 - weszło maksymalnie 68 litrów i ani kropli więcej. B5 1.8 20V (mój) na rezerwie nie radzę jeździć Mi się udaje na niej zrobić około 50-60 KM max, przy 68 KM pewnego razu sobie zgasł... No tyle, że po mieście, swoją drogą znowu miałem okazję jeździć cały tydzień tą B6 i co ja bym dał za takie spalanie i cenę ropy, aj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specu2 Zgłoś #38 Napisano 7 Września 2009 kolega Korexus ma racje. Miałe i B5fl i mam B6 B5 miało 62l i 8 l rezerwy, w B6 jest 72l i także 8l rezerwy. Co do zasiegu na rezerwie to powinno starczyc na 100% na min 80 km u mnie nie ryzykowałem i po prawie 100 udało mi sie zalac. 120 km też jest osiagalne. Wszystko zależy od stylu jazdy i obciążenia silnika. Z piorkiem na gazie z uwzglednieniem obciążenia i terenu powino starczyc na założoną wcześniej odległośc. Kwestią jest zdrowy rozsądek!! Jeżeli osuszycie zbiornik do konca to może wam zassac jakieś drobne zanieczyszczenia ze spodu zbiornika, a wtedy zobaczycie dopiero co to znaczą kłopoty :-) ale oczywiście mam nadzieję, że wszyscy Tutaj są rozsądni hihihi :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #39 Napisano 23 Października 2012 Ja pod korek wlewam 70 literków ON. Na rezerwie udało mi się przejechać lekko ponad 100 i na kompie pokazywało 20 jak "dałem mu pić" Nie ma co jeździć tak do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aksak Zgłoś #40 Napisano 23 Października 2012 Przejechalem na 0 wskazaniu zasiegu 40 km ale ostatnie z sercem w przelyku i jadac 80km/h na szostce na ciezarowkami na autostradzie. Zauwazylem ze komputer oszukuje od momentu kiedy mam zasieg 60-70 km - nagle zasieg zaczyna sie szybko zmniejszac, o wiele szybciej niz przedtym. wedlug "normalnych wskazan na 0 mialoby jeszcze stale byc paliwo na ok 30 km. Po zatankowaniu wlazlo mi 71,5 litra (pod korek) i zasieg mialem 1640 km - tych ostatnich 20 km na 80 kmh troszke w tym pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach