RomanS Zgłoś #21 Napisano 7 Września 2008 zazbrajanie może się wyłączać po otwarciu drzwi tylko kierowcy - miałem tak w golfie, był padnięty mikrostyk zamka. To w moich autach nigdy tak nie było aby tylko drzwi kierowcy eliminowały ponowne uzbrojenie alarmu. Może w Golfie ? A może jest to np. opcjonalnie konfigurowane VAGiem ? (Tzn. czy tylko drzwi kierowcy?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #22 Napisano 8 Września 2008 tak , wszystkie dwa dobra .sprostowanie zrobiłem próbę na: -wszystkich drzwiach - samochód zamyka się -tylna klapa - gdy otworzę ją kluczykiem (bo tak tylko mogę ją otwierać - podczas otwierania sam. pilotem tylna klapa nie otwiera się , podobnie z zamykaniem) , to już drzwi sie same po 20 sek nie zamykają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #23 Napisano 8 Września 2008 czyli, masz do wyboru albo otwieranie tylnej klapy albo po wsiąściu do samochodu szybko, w tempie ekspresowym włożyć kluczyk do stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #24 Napisano 8 Września 2008 Radas - tylna klapa w sedanie ma dwa położenia zamka - albo razem z centralnym, albo tylko z kluczyka - być może właśnie w tym położeniu masz zamek klapy. Fabryczny alarm jest informowany o otwartych drzwiach przez mikrostyki te same, które włączają lampki oświetlające od spodu drzwi. Jeżeli one się świecą, to styki raczej są ok. Dokładany alarm podpinany jest albo pod każde drzwi osobno - właśnie pod te lampki, albo pod lampkę sufitową i wtedy uzbrajanie następuje po dłuższym czasie. Zeby sprawdzić działanie alarmu otwórz szybę, zamknij wszystkie drzwi z pilota, wsadź przez uchyloną szybę rękę i odpal samochód - powinien zacząć wyć. Dioda w drzwiach jest tylko od immo i nie ma nic wspólnego z alarmem. W każdych drzwiach prócz mikrostyku odpowiedzialnego za lampkę dołu drzwi są jeszcze 3 mikrostyki informujące moduł komfortu o tym, czy zamki są poprawnie zamknięte. Sprawdź poprawność zamków jeszcze w ten sposób - podczas włączonej stacyji, gdy drzwi są nie zamknięte naciśnij przycisk zamykania wszystkich drzwi od środka - ten z symbolem kluczyka. Wszystkie drzwi powinny się zamknąć i żaden nie powinien "wybić" z powrotem w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #25 Napisano 8 Września 2008 (edytowane) ...Zeby sprawdzić działanie alarmu otwórz szybę, zamknij wszystkie drzwi z pilota, wsadź przez uchyloną szybę rękę i odpal samochód - powinien zacząć wyć... Tak. Tylko ,że jak mam otwartą szybę i zamykam samochód z pilota , to szyby automatycznie się domykają. ... Sprawdź poprawność zamków jeszcze w ten sposób - podczas włączonej stacyji, gdy drzwi są nie zamknięte naciśnij przycisk zamykania wszystkich drzwi od środka - ten z symbolem kluczyka. Wszystkie drzwi powinny się zamknąć i żaden nie powinien "wybić" z powrotem w górę. Dzisiaj już nie spraedzę , ale wydaje mi się (jestem prawie pewien) , że gdy samochód jest na chodzie i wcisnę ten przycisk ,to wszystkie drzwi zamykają się ze mną razem w środku. Edytowane 8 Września 2008 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnybstok Zgłoś #26 Napisano 8 Września 2008 Panowie mam podobny problem. Mam orginalny centralny w kluczyku, czasami muszę aż 3 razy nacisnąć żeby sie zamknely wszystkie drzwi. Najgorzej jest z lewymi przednimi (kierowcy) i tylne lewe. Nawet jak otwieram je to oświetlenia się nie zapala a jak otwieram z prawej strony drzwi to wszystko jest ok. Co waszym zdaniem mam sprawdzić??? Czytalem już trochę na ten temat: jedni mówią żeby wymienić mikrostyki w zamku inni zaś żeby podłączyć i sprawdzić moduł komfortu??? Więc od czego lepiej zacząć??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #27 Napisano 9 Września 2008 Panowie mam podobny problem. Mam orginalny centralny w kluczyku, czasami muszę aż 3 razy nacisnąć żeby sie zamknely wszystkie drzwi. Najgorzej jest z lewymi przednimi (kierowcy) i tylne lewe. Nawet jak otwieram je to oświetlenia się nie zapala a jak otwieram z prawej strony drzwi to wszystko jest ok. Co waszym zdaniem mam sprawdzić??? Czytalem już trochę na ten temat: jedni mówią żeby wymienić mikrostyki w zamku inni zaś żeby podłączyć i sprawdzić moduł komfortu??? Więc od czego lepiej zacząć??? Tu mamy typowy objaw padniętego mikrostyku. U mnie wystepował łącznie z drugą przypadłością. Mianowicie po zamknięciu drzwi od wewnątrz (przez użycie klawisza w podlokietniku) nastepowało natychmiastowe otwieranie drzwi kierowcy ("wybijanie" do góry przycisku, tego obok diody). Masz to też ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #28 Napisano 9 Września 2008 radas - to zamknij się w środku używając pilota, poczekaj 20 - 30 sekund na uzbrojenie alarmu i spróbuj odpalić auto lub podnieść maskę - powinien włączyć się orginalny alarm. Nim zajrzycie do modułu komfortu sprawdźcie najpierw poprawność zapalania się lampek od dołu drzwi - jeśli się nie zapalają, a z nimi nie świeci się sufitowa - na bank mikrostyk przy zamku - wcale nie musi być uszkodzony, może to być zaśniedziały lut, lub brak połączenia na ścieżce drukowanej. "Wybijanie" przycisków w drzwiach przy próbie zamknięcia się przyciskiem od środka świadczy o złym działaniu mikrostyków ale już wewnątrz zamka - też należałoby je "przelutować", bo styk odpowiedzialny za alarm i lampki progowe jest już widoczny po wyjęciu całego zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #29 Napisano 10 Września 2008 (edytowane) Radas - tylna klapa w sedanie ma dwa położenia zamka - albo razem z centralnym, albo tylko z kluczyka - być może właśnie w tym położeniu masz zamek klapy Ja mam tak: kluczyk w lewo [\]- klapa +wszystkie dzwi otwarte kluczyk w prawo [/]- klapa+wszystkie drzwi zamykają się , choć już szyby w drzwiach się same nie domykają , nie zaczyna mrugać diodka w drzwiach.Wówczas muszę jescze raz otworzyć samochód z pilota i ponownie zamknac z pilota , wtedy szyby się domykają i dioda miga. kluczyk w pozycji "na wprost" - nic się nie dzieje ...Sprawdź poprawność zamków jeszcze w ten sposób - podczas włączonej stacyji, gdy drzwi są nie zamknięte naciśnij przycisk zamykania wszystkich drzwi od środka - ten z symbolem kluczyka. Wszystkie drzwi powinny się zamknąć i żaden nie powinien "wybić" z powrotem w górę. No i sprawdziłem , a właściwie wiele razy sprawdzałem. Czasami wybijał się ten z tylnych prawych drzwi (tak raz na dziesięć prób) Edytowane 10 Września 2008 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaq_p Zgłoś #30 Napisano 22 Września 2008 Sądząc po zdjęciu posiadasz alarm Seo Concerto.O ile dioda jest od alarmu to po 7-mio krotnym szybkim wł/wył zapłonu w stacyjce dioda powinna zapalić się na 3 sekundy (nic nie robisz w tym czasie ani w ciągu kilku następnych sekund).W ten sposób sprawdzisz czy to jest to co myślę, bo tak naprawdę w podobnych obudowach na rynku pokazało się ogrom alarmów m.in. :prestige. Czujnik uderzeniowy który opisujesz powinien posiadać diody led sygnalizujące działanie. W chwili gdy załączysz z pilota powinna zapalić się dioda,a następnie w chwili pobudzenia/uderzenia kolejna lub świecąca zmienić kolor. Jeżeli nic się nie dzieje bo nie posiada żadnej diody pozostaje Tobie zmierzenie, czy w chwili załączenia pojawia się masa do układu zasilaina czujnika (+12V doprowadzane stale). Funkcja, która Cię irytuje jest to "rearming" -automatyczne uzbrajanie systemu na wypadek przypadkowego wyłączenia systemu. Jednek funkcja ta u Ciebie działa tak a nie innaczej ze względu na niewłaściwy montaż alarmu lub celowe później odłączenie sygnału czujników drzwi. Przypuszczam, iż drzwi były podłączone, jednak w chwili uszkodzenia mikrostyku ktoś odłączył je od alarmu dołożonego ponieważ ten nie pozwalał na zamknięcie auta z pilota widząc ciągle otwarte drzwi,a tak zostawił sobie chociaż w końcowym efekcie sterowanie centralnego z pilota no i diodę straszaka. Zamknięcie się drzwi w chwili przekręcenia kluczyka funkcja"safety lock"-obsługa centralnego zamka z stacyjki. Jak już sprawdzisz ten motyw z stacyjką i diodą i okaże się,że jest właśnie tak jak opisałem to mogę przesłać na e-mail niezbędne instrukcje obsługi, montażu i programowania alarmu Seo Concerto, abyś mógł doprowadzić swoje zabezpieczenie ukochanego paska do porządku.Nie ukrywam, że podstawą do zrobienia porządku z alarmem będziesz musiał naprawić mikrostyki w drzwiach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kol Zgłoś #31 Napisano 23 Września 2008 Pozwolcie ze sie przylacze.Troche sie naczytalem bo od kilku dni szukam odpowiedzi na moj problem i nie znalazlem jednoznacznych odpowiedzi.Stawiam wiec pytanie. . U mnie wszystko dziala wysmienicie z malym wyjatkiem a mianowicie; -we wszystkich drzwiach przy otwieraniu lampki u dolu sie zapalaja i te na podsufitowce takze po zamknieciu gasna ok. -sygnalizator wlaczonych swiatel czy buczek jak kto zwie tez dziala jak nalezy. -ryglujac central od srodka wszystko sie zamyka i otwiera tak jak powinno byc -domykanie szyb z kluczyka tez dziala -centralny z pilota bez zastrzezen gra -zamek tylnej klapy tez w pozadku osw.bagaznika dziala i zamek centrala takze -alarm sprawny sprawdzalem (po uzbrojeniu otwierajalem drzwi i klape z przodu jak i z tylu)syrenka sie uruchamia NIE SWIECI SIE TYLKO DIODA LED W DZWIACH PRZY RYGLU Co moze byc przyczyna(podlaczona jest na bank bo sprawdzalem) A i dodam jeszcze ze okolo miesiac temu dzialala tzn mrugala w momencie kiedy pojazd zostal zamkniety i uzbrojony.Prosze o sugestie.Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #32 Napisano 25 Września 2008 Sądząc po zdjęciu posiadasz alarm Seo Concerto.Pozdrawiam A nie SEO Activa ?. Tak czy inaczej napewno mam SEO , bo widziałem skrzyneczkę , lecz już zapomniałem zapytać się o model Samozamykanie już naprawione. Przy okazji u elektromechanika , okazało się ,że było źle podpięte :634: A to przez kłopoty z mikrostykiem w drzwiach. Teraz jest przepięte pod coś innego (?) i już problemu z samozamykaniem nie ma :635: Co oczywiscie nie rozwiazuje prblemu z mikrostykiem zamka w drzwiach :636: @ptaq_p - Jeżeli możesz to podeślij mi co tam masz na temat SEO.Będę bardzo wdzięczny.:524: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konmen Zgłoś #33 Napisano 22 Listopada 2008 Witam. Podłączam się bo tu fachowców czuć!!! Mam wersję COMFORTLINE i mam pytanie o możliwość rozbudowania alarmu. Z tego co się zorientowałem to mam immobilizer transponderowy, centralny zamek z funkcja ryglowania sterowany z pilota, na pewno blokadę kierownicy + to co już sam skonstruowałem ale nie mam czujników ruchu wewnątrz autka i tu wrócę do pytania: Czy można dołożyć np. czujnik mikrofalowy ewentualnie gdzie znajdę złącze zasilania dodatkowych czujników ? Bo samo zadziałanie czujnika przekieruję na krańcówki drzwi i alarm gotowy!!! Zdążyłem się już zorientować, ale pewny nie jestem, że moduł alarmu jest w liczniku ale liczę na jakieś inne miejsce gdzie się podłączę. I drugi problem - a właściwie kilka: Czy jednak istnieje możliwość samemu bez ASO włączać i wyłączać - dźwięk przy zazbrajaniu alarmu - auto zamykanie centrala podczas jazdy - otwieranie tylko drzwi kierowcy - domykanie (otwieranie też by się przydało) szyb z pilota a nie tylko z klucza i pewnie wiele innych o których jeszcze nie wiem - pomóżcie proszę albo przynajmniej skierujcie gdzie trzeba (nie do ASO) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donpablobb Zgłoś #34 Napisano 11 Października 2009 Kto wie który kanał w module komfortu odpowiada za wyłączenie i włączenie samozamykania? Pozdrawiam donpablo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #35 Napisano 11 Października 2009 KIEROWNIKU a fabrycznie tak nie masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławo Zgłoś #36 Napisano 3 Listopada 2009 Witam mam pytanie widzę że znasz się na rzeczy u mnie nie działa samo zamykanie coś się stało jeszcze niedawno sam się passacik zamykał a teraz coś jest nie tak? co może być przyczyną? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #37 Napisano 3 Listopada 2009 Kto wie który kanał w module komfortu odpowiada za wyłączenie i włączenie samozamykania?Pozdrawiam donpablo Trzeci i czwarty kanał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TimekPK Zgłoś #38 Napisano 26 Maja 2010 3 i 4 kanał to samozamykanie po przekroczeniu 15 km/h Mnie interesuje jak wyłączyć samozamykanie gdy otwiera się centralny zamek i nie otwiera się po tym żadnych drzwi, wtedy samochód zostaje automatycznie zamknięty. Mam uszkodzone mikrostyki i nie chce ich naprawiać bo w niczym mi nie przeszkadzają, łatwiej mi jest wyłączyć samozamykanie. Dlatego pytam czy można to zrobić i jak? Bo na forum nikt nie udzielił odpowiedzi na to pytanie i nie interesuje mnie nic o mikrostykach, tylko czy da się to wyłączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #39 Napisano 27 Maja 2010 3 i 4 kanał to samozamykanie po przekroczeniu 15 km/hMnie interesuje jak wyłączyć samozamykanie gdy otwiera się centralny zamek i nie otwiera się po tym żadnych drzwi, wtedy samochód zostaje automatycznie zamknięty. Mam uszkodzone mikrostyki i nie chce ich naprawiać bo w niczym mi nie przeszkadzają, łatwiej mi jest wyłączyć samozamykanie. Dlatego pytam czy można to zrobić i jak? Bo na forum nikt nie udzielił odpowiedzi na to pytanie i nie interesuje mnie nic o mikrostykach, tylko czy da się to wyłączyć? ja też ja też! bo do czasu jak nie naprawię mikrostyków nie chcę sobie zatrzasnąc kluczyków w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #40 Napisano 30 Maja 2010 tylko czy da się to wyłączyć? Nie, nie da się tego wyłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach