Skocz do zawartości

TimekPK

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O TimekPK

  • Urodziny 16.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. TimekPK

    Emulator mp3 DMC

    Witam, zakupiłem kilka dni temu emulator mp3, DMC od Viakena, Wszystko działa ok, ale jest jeden irytujący mnie problem. Na uruchomionym silniku podczas trochę głośniejszego słuchania muzyki słychać "terkotanie" w głośnikach, a przy jeszcze głośniejszym słychać świst. Jest to zależne od obrotów silnika. Im wyższe tym głośniej. Próbowałem podpiąć masę emulatora prosto pod "-" od akumulatora ale bez zmian. W ogóle czy masa jest podpięta gdziekolwiek to nie ma znaczenia, cały czas ten sam efekt. Gdy auto toczy się na biegu, bez wciśniętego pedału przyśpieszenia jest lepiej, ale nie idealnie. Na wyłączonym silniku jest wszystko ok. Sprawdzałem ten sam emulator na innym radiu gamma V (takie jest u mnie) i jest tak samo, z tym, że drugie radio zostało podpięte również u mnie. Nie mam możliwości sprawdzić tego w innym aucie. Gdy oryginalny odtwarzacz CD był podpięty w to samo miejsce wszystko było ok. Dlatego chciałbym zapytać czy ktoś z Was miał z tym urządzeniem do czynienia i ewentualnie dać rady jak się pozbyć tych problemów. Również interesuję mnie, jeśli macie jakieś inne emulatory i jest wszystko ok, to napiszcie jakie to są. Pozdrawiam
  2. Witam, znalezione zostały poprzecierane kable gdzie 2 żyły się stykały (sprawdzone przy wszystkich czujnikach). Po zaizolowaniu wszystko wróciło do normy. Temat można zamknąć. Dzięki za zainteresowanie. Pozdro.
  3. Witam, dzięki za zainteresowanie. Bezpiecznik na 100% dobry, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki z lewej strony, oraz te pod kierownicą. Dla świętego spokoju wezmę ten bezpiecznik i podmienię dla próby z innym o tym samym amperażu i/lub psiknę na niego jakiś kontakt sprayem. Są jeszcze bezpieczniki pod maską ale do nich nie mogę się dostać bez zdjęcia podszybia, z instrukcji wynika, że raczej bezpiecznika który by to powodował tam nie ma. Mam jeszcze drugi zawór n75 (sprawny, w wyniku błędnej diagnozy mechanika przy innej usterce został zakupiony i tak już został) i też go podmienię. Dam znać o efektach. Co do wentylatora chłodnicy to błąd jest, ale chłodnica działa. Pozdro
  4. Witam wszystkich Mam problem ze swoim passatem, rok 2003, AWX. Podczas jazdy pojawiła się kontrolka ESP, auto od razu chwyciło muła. Po jakiejś chwili zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i napis engine workshop. Od tego momentu auto również gorzej pali. Kręci dobrze ale dłuższy czas mija zanim zaskoczy. Po około 5 sek po przekręceniu kluczyka, a jeszcze przed odpaleniem zaczynają migać świece żarowe. Następnie po przejechaniu czasami 5 km, czasami 30km zapala się ESP. Dopóki się nie zapali to działa prawidłowo. Po sprawdzeniu Vagiem jest tak: Błędy w silniku: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent Żadnego błędu nie można skasować. Wątpię, żeby na raz uszkodziły się 3 czujniki, więc myślałem, że coś nie tak jest z pompą podciśnienia. Na początku dawała -0,65bara. Miała luźny króciec, uszczelniłem daje teraz -0.85. Nic to nie pomogło. Po wciśnięciu pedału hamulca spada do -0,5 po czym ponownie idzie do wcześniejszej wartości. Dodam tylko, że czujnik hamulca był zmieniany około 5000km temu. Stop działa. W przypadku uszkodzenia poprzedniego czujnika stopu były inne objawy tj. cały czas kontrolka esp/abs + migające świece żarowe z tym, że auto jechało normalnie. Wpięcie ponownie starego, popsutego czujnika problem dokładnie takim sam, zero reakcji na zmianę. W związku z tym mam prośbę czy ktoś miał taki przypadek lub może pomóc w znalezieniu usterki będę wdzięczny. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdro
  5. Witam, ja jakieś 15000 km do tyłu zmieniałem wszystkie tarcze i klocki. Założyłem wszystko ATE. Wszystko było ok, po 3000 skrzywiła się tylna prawa tarcza. Po tym założyłem w to miejsce tarcze bosch i teraz jest ok. Więc może miałem pecha co do tej jednej sztuki. Najlepsze byłyby oryginalne ale to jak pytałem to coś koło 300zł/sztuka za samą tarcze na przód. Komplet w aso zatem drogo wyjdzie. A co do opini ATE/Bosch/Brembo itp to podejrzewam, że to bardzo zbliżona jakość. Zastanów się może nad tarczami którychś z tych firm a np. klocki na przód oryginalne z ASO, na tym dużej różnicy cenowej nie będzie ale na pewno dłużej na tym pojeździsz (sprawdzone). Więc ja bym teraz jakbym miał wymieniać kupiłbym tarcze boscha tym bardziej, że są tańsze trochę od ATE, przynajmniej były jak ja kupowałem. Pozdrawiam P.S. Te ATE co możesz kupić np. na allegro to zupełnie coś innego niż oryginalne z ASO które niby też ATE robi, na moich oryginałach starych były loga AUDI i VW a nic nie było ATE napisane.
  6. Witam, czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ta wtyczka w czerwonym kółku? Pytam bo niby wszystko działa a nie jest tam nic podpięte. Może dowiem się coś ciekawego. Pozdro
  7. Na oryginalnych 240kkm przejechałem tym samym stylem jazdy co teraz, więc kałuże, gwałtowne hamowanie odpadają, tarcze założone profesjonalnie, nie na czas. Jak sprawę rozwiąże to napisze jak się skończyła. Pozdro
  8. Sam tego nie zmieniałem, zrobił to mechanik zgodnie ze sztuką, jest to niestety nie moja pierwsza styczność z zamiennikami tarcz hamulcowych.
  9. Piszecie, że zamienniki są lepsze niż oryginały, szkoda tylko, że na oryginalnych przejechałem 240tyś i się skrzywiły, a na nowych ATE niecałe 3 tys i już kierownica się trzęsie po hamowaniu. Nie polecam.
  10. Witam, czy mógłby ktoś mi pomóc i powiedzieć od czego jest ta kostka? Przypadkowo znalazłem to pod fotelem pasażera pod plastikową obudową. Auto to Passat B6 2006rok http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be84db721b9796b.html
  11. Zdjąłem zapalniczkę i zauważyłem, że gdy zaciągam ręczny jedną linkę naciąga o ok. 1cm (prawe koło i one mocno trzyma) podczas gdy lewe ok 2mm. Dotyczy to 1-szego ząbka. Gdy mocniej zaciągnę ręczny lewa linka trochę bardziej się naciąga lecz jeszcze nie wystarczającą. Da się wyregulować tylko jedną linkę? Jak tak to jak to zrobić. Pozdro.
  12. A co w przypadku gdy hamulec ręczny jedno koło hamuje ok, a drugie "średnio"? Czy w tym przypadku też naciągnąć trzeba linkę koło dźwigni? Czy jak naciągnę koło dźwigni to również naciągnę to koło które hamuje ok? Dodam że w kole z obecnym ze średnim ręcznym został wymieniony zacisk. Poprzedni w ogóle nie trzymał.
  13. Chodzi Ci pewnie o dwu krotne zamknięcie samochodu (wtedy nie uzbraja się alarm i nie mruga czerwona dioda) ale co to ma wspólnego z samozamykaniem się po otwarciu? bo po prostu Twój samochód nie wiedział że drzwi się otwierają i dlatego się automatycznie uzbrajał mimo fizycznego otwarcia przez Ciebie drzwi
  14. 3 i 4 kanał to samozamykanie po przekroczeniu 15 km/h Mnie interesuje jak wyłączyć samozamykanie gdy otwiera się centralny zamek i nie otwiera się po tym żadnych drzwi, wtedy samochód zostaje automatycznie zamknięty. Mam uszkodzone mikrostyki i nie chce ich naprawiać bo w niczym mi nie przeszkadzają, łatwiej mi jest wyłączyć samozamykanie. Dlatego pytam czy można to zrobić i jak? Bo na forum nikt nie udzielił odpowiedzi na to pytanie i nie interesuje mnie nic o mikrostykach, tylko czy da się to wyłączyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności