banshee Zgłoś #201 Napisano 25 Marca 2010 Pewnie i tak, ale będzie się szybciej nagrzewał. Gdzieś czytałem, że można sobie skorygować wskazania na liczniku - mozna ustawić żeby pokazywał nawet 0,4l/h. Tylko po co, jak realnie pali więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroolpaw Zgłoś #202 Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam wszystkich... Chciałem zapytać Was wszystkich jeśli chodzi o chwilowe spalanie, jak szybko u Was na zegarach zmienia się wartość chwilowego spalania? U mnie wartość ta zmienia się co ok 2-3 sekundy, a nie płynnie. Wygląda to tak jakby komputer pokładowy długo trawił informacje na temat jakie spalanie ma wyświetlić, zanim ją wyświetli. A druga sprawa nie potrafię odczytać chwilowego spalania na postoju bo za każdym razem wyświetla się inna wartość. Jak np. dojeżdżam do świateł i hamuję silnikiem to wyświetla się 0.0, jak już dochodzi do samego zatrzymania, gdzie muszę wcisnąć sprzęgło żeby nie zgasł to pokaże się wartość np. 1,2 2,4 3,0 czasem 5,7 lub jak mu się podoba. A najciekawsze jest to, że jak za każdym razem zgaszę i odpalę silnik, to wartość chwilowego spalania jest inna. Nie wiem czy to normalne? I dziwię się, że Wy widzicie ile Wasze auta palą na postojach... Przecież za każdym razem jak auto stoi w miejscu na biegu jałowym to wartość chwilowego spalania powinna być ta sama. Proszę o pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #203 Napisano 2 Kwietnia 2010 kolego pewnie masz wersje z zielonymi zegarami a w tej wersji tak jest. ten sam problem mam ale to olewam Nowsze wersje z niebieskimi są dokładniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #204 Napisano 2 Kwietnia 2010 To prawda co mówi kolega. Miałem styczność z B5 z zielonymi zegarami i wszystkie tak dziwnie pokazywały. Aktualnie w moim B5FL z niebieskimi zegarami spalanie jest dokładne. Po każdym odpaleniu czy reakcji na gaz jest zawsze od razu info o spalaniu chwilowym i to mi się bardzo podoba - nauczyłem się jeździć dynamicznie i zarazem ekonomicznie. Z początkowych 9,3l zszedłem do 7,5 po mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroolpaw Zgłoś #205 Napisano 2 Kwietnia 2010 I tu Was zmartwię!!!:565:właśnie mam wersje z niebieskimi zegarami (wszystko oryginalne)... No to teraz już w ogóle nic nie wiem:poddajesie??? A dodam jeszcze, że jak zapalę rano i chwilę czekam żeby samochód się rozgrzał, to mogę gazować do woli, a chwilowe spalanie ani drgnie... i jednego dnia pokazuje np. 7,5 innego dnia 6,5 innego dnia 8,0... Tak samo jak zatrzymam się na skrzyżowaniu i czekam na światło,to gazowanie nic nie zmienia w chwilowym spalaniu. Dopiero jak jadę, to wartości się zmieniają ale jak już wcześniej pisałem z wielkim opóźnieniem, skoki wskazań nie są płynne tylko co 2-3 sekundy. Co może być przyczyną?:help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #206 Napisano 2 Kwietnia 2010 Przyczyną może być stary sterownik ten z zielonych zegarów. Brat ma rok 2000 i działa jak należy A wartości przy zapalaniu biorą się z średniej. Czyli po zostawieniu samochodu ze średnią 7 to rano odpalając samochód będziesz zaczynał właśnie od 7 litrów. Tak u mnie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batsap Zgłoś #207 Napisano 7 Kwietnia 2010 Koledzy mam pytanie, a mianowicie na chwilowym spalaniu pokazuje mi 1,5 to nie wszystko od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem, jeśli już się uda to z wydechu wydobywają się białe gryzące spaliny.W oczywisty sposób pierwsze co przyszło mi na myśl podłączenie vaga i sprawdzenie bloków pomiarowych i ewentualnych błędów, co mnie zastanowiło to synchronizacja w bloku 04 ostatnia pozycja (waha się w granicach -2,8 do -3,3 )wiem że powinien być jak najblizej 0-czy to może być przyczyną problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #208 Napisano 7 Kwietnia 2010 Myślę że przy tak nieznacznym odchyl od normy to nie powinno mieć aż tak katastroficznego skutku. Jak masz vaga to ja radze to poprawić ob np to z zapieczonym wtryskiem daje takie objawy jak opisujesz jak możesz to sprawdź w silniku czy nie masz błędu g 80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #209 Napisano 8 Kwietnia 2010 Korekta kąta synchronizacji do poprawy szybciutko! Do tego sprawdzenie czujników temperatury, a później jak nie będzie lepiej pełne logi statyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #210 Napisano 9 Kwietnia 2010 Pany jak sprawdzic aktualne spalanie na VAg w ktora grupe trzeba wjsc ,Motor AVF A tak przy okazji gdzie mozna znalesc kompletny spis blokow z opisem wskazan po polsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #211 Napisano 9 Kwietnia 2010 grupa 015 - spalanie chwilowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #212 Napisano 9 Kwietnia 2010 Pany jak sprawdzic aktualne spalanie na VAg w ktora grupe trzeba wjsc ,Motor AVF A tak przy okazji gdzie mozna znalesc kompletny spis blokow z opisem wskazan po polsku A tak przy okazji gdzie mozna znalesc kompletny spis blokow z opisem wskazan po polsku Nie wiem czy coś takiego jest ale gdyby ktoś miał ja też poproszę robią powoli własne spisy ale zanim spisze wszystkie kanały to ..... i z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #213 Napisano 10 Kwietnia 2010 Nie wiem czy coś takiego jest ale gdyby ktoś miał ja też poproszę robią powoli własne spisy ale zanim spisze wszystkie kanały to ..... i z góry dziękuję Jest na forum master tuning. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kroolpaw Zgłoś #214 Napisano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, stałem się posiadaczem własnego VAGA z kabelkiem ale nie za bardzo wiem o co w niektórych blokach pomiarowych chodzi. Zrobiłem dziś pierwsze podłączenie i sprawdzałem wartości we wszystkich blokach. Tam gdzie są obroty albo temperatura cieczy chłodzącej to jest jasne dla mnie ale reszta gdzie są same cyferki, to za ch.....ę nie mogę rozgryźć. Na próbę zrobiłem dziesięć zrzutów ekranu pracy WAGA na wolnych obrotach pracy mojego Paska. Dodam, ze pali mi za dużo (turbo całe po regeneracji) wymieniony czujnik temp. płynu chłodzącego, zawory n75 i n18 są sprawne. i nie wiem co gdzie jest źle... Błędów nie ma. Proszę o pomoc. Może ktoś ma opis co w danym bloku pomiarowym jest od czego, a może gdzieś jest jakiś post ale ja nie znalazłem. Jeśli wybrałem złe miejsce na taki problem to z góry przepraszam, możecie mnie skrzyczeć:hehe Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez kroolpaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #215 Napisano 15 Kwietnia 2010 Zobacz jak powinny wyglądać poprawne logi: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=76878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #216 Napisano 15 Kwietnia 2010 Jest na forum master tuning. Kolego a może jakiś link byś podrzucił ? ---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:27 ---------- Witam, stałem się posiadaczem własnego VAGA z kabelkiem ale nie za bardzo wiem o co w niektórych blokach pomiarowych chodzi. Zrobiłem dziś pierwsze podłączenie i sprawdzałem wartości we wszystkich blokach. Tam gdzie są obroty albo temperatura cieczy chłodzącej to jest jasne dla mnie ale reszta gdzie są same cyferki, to za ch.....ę nie mogę rozgryźć. Na próbę zrobiłem dziesięć zrzutów ekranu pracy WAGA na wolnych obrotach pracy mojego Paska. Dodam, ze pali mi za dużo (turbo całe po regeneracji) wymieniony czujnik temp. płynu chłodzącego, zawory n75 i n18 są sprawne. i nie wiem co gdzie jest źle... Błędów nie ma. Proszę o pomoc. Może ktoś ma opis co w danym bloku pomiarowym jest od czego, a może gdzieś jest jakiś post ale ja nie znalazłem. Jeśli wybrałem złe miejsce na taki problem to z góry przepraszam, możecie mnie skrzyczeć Masz Polski vag pewnie jeszcze wersię 4.9 wybacz też kiedyś tego używałem ale to ... byle co. to taka bardziej zabawka niż coś czym można cokolwiek zrobić może pomijając odczyt błędów i skąpy odczyt bloków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #217 Napisano 17 Kwietnia 2010 Kolego a może jakiś link byś podrzucił ? http://forum.tdi-tuning.pl/search.php?sid=6cf3153e42fe379b184fa3a60a3c5340 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #218 Napisano 17 Kwietnia 2010 Kolego możesz mnie uważać za niedouczonego w obsłudze wyszukiwarki ale gdybyś mógł podrzucić konkretny link będę zobowiązany bo to szukam ale nie znalazłem postu na którym byłyby wszystkie bloki wraz z numerami i opisem co mierzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #219 Napisano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) YY nie wiem gdzie to teraz tam siedzi, bo widze ze chyba sie dzialy pozmienialy. Napisz do Masters-a z tamtego forum, moze cie nakieruje bo sam to wsadzal. Wiem ze byly pokazane tablice w oddzielnych tematach dla pompowtryskow i dla silnikow z pompa wtryskowa. Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek-1234- Zgłoś #220 Napisano 18 Kwietnia 2010 w takim razie szukam jak znajdę dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach