Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

na allegro kolega kupował za 120złotych i po montażu dziąłaja do tej pory 3miesiące i nic sie nie dzieje, wspomaganie chodzi elegancko a czasem ciezej mu chodziło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim Passata b6 otóż świeci mi kontrolka wspomagania na czerwono w komputerze wgrywa błąd 00003 sterownik nieprawidłowość czy da się jakoś w np autocomie zrobić adaptacje? Co zrobić od czego zacząć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA allegro jest pełno opcji wyboru, nie kupowałem oryginałów tylko na allegro. juz nie pamietam jaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy raz pojawił się problem z blokadą, pojawił się komunikat na fisie (mrugała też ikona czerwonej kierownicy) i dźwięk ostrzegawczy. Nie odpalałem, wyciągnąłem kluczyk włożyłem jeszcze raz i wszystko było ok. Na kompie pojawiły się takie błędy:

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error

 

Błędy skasowałem, czyżby i mnie dopadła awaria blokady? :(

Edytowane przez turek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyciagasz kluczyk i wkłądasz i odpalasz i jedziesz, mi sie tak dzieje w zimie albo jak jest mocno wilgotno zaświeci się kontrolka wyciagam kluczyk i znowu wkładam i odpalam dodam ze blokada kierownicy sie zwalnia , u kolegi wymiwnialismy to bo musiał kilkadziesiat razy kluczyk właczac ale u niego kierownica byla zablokowana nie chciało zwolnic blokady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten problem, wyrabiają się microswitche, można to zrobić samemu jak się ma co najmniej średnie obycie z lutownicą, części kosztują w granicy 50 zł, wymiana to około 2 h razem z demontażem i montażem kierownicy, na forum jest fajna instrukcja. Jak pytałem u mechanika zaśpiewał mi 600 zł za tą przyjemność, sam nie wiem za co bo operacja wcale nie jest trudna do zrobienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzwoniłem po kilku ASO sprawdzić cenę naprawy i w zależności od ASO to koszt 900-1100 zł. Ten Pan z Warszawy (jego telefon pojawia się kilka razy w tym wątku) zaśpiewał 500 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie,

Mam chyba taki sam problem ze swoim passatem. Wróciłem nim wczoraj w nocy, wszystko było super.

Próbuje odpalić z rana i... coś takiego:

https://goo.gl/photos/Q22iKCZLSVcCvV9k6

 

Świeci się tylko na ŻÓŁTO kontrolka kierownicy, po czym gaśnie - nie ma innych kontrolek.

Odpiąłem akumulator.. ale nic nie pomogło.

 

NIe mam obecnie VAGa, wyjeżdzam az do piąku i pewnie na sobotę zamówię kogoś z kabelkiem.

 

Przy próbie odpalania mam jaky brzęczenie z zegarów.. takie bzzzz, mam nadzieje, że słychać na filmiku.

 

----

tak jak pisałem wyjechałem już na kilka dni.. samochód stoi unieruchomiony w Rzeszowie.. u Teściowej.

Czy są jakieś firmy z Rzeszowa, prywtni ludzie, którzy podjeliby sie naprawy?

Proszę o info na pw.

 

Dziękuję

Edytowane przez GTom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jakby padł akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda jakby padł akumulator.

 

Blisko ale nie do końca.. działa centralny z pilota, działa otwieranie klapy z pilota, działa radio... wyśtwietla sie na komputerze,że są otwarte drzwi, maska.. pokazuje przbieg.. ale nic wiecej.. tylko żółta kontrolka kierownicy, po włożeniu kluczyka, znika po 2 sekundach, próbuje odpalić wciskając kluczyk i słychać jakby zwarcie gdzieś z okolic obrotomierza.. albo kolumny kierowniczej...

 

Bateria w kluczyku wymianiana jakies 3 tygodnie temu, próbowałem tez drugim kluczykiem.. dokłądnie taki sam efekt..

Możecie może polecić kogoś z Rzeszowa, do kogo mogę zadzwonć i umowić "domową wizytę" z VAGiem? Samochód nie może sam pojechać do lekarza.. chyba ze na lawecie.. dzięki!

 

Z racji tego ze w PL jestem tylko na weekendy, a samochodem jeździ Żona.. nie miałem czasu skasować inspekcji.. dawała o sobie znać od dobrych 2 miesięcy.. może nie ma to znaczenia, ale kto wie...

Edytowane przez GTom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jest ktoś godny polecenia z dolnosląskiego, kto ogarnia takie wymiany tych microswitchy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możesz podać model przełącznika do stacyjki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak na razie nie pojawił się więcej błąd blokady, trochę podejrzewam akumulator jako winowajcę tego incydentu , ponieważ już dawno zauważyłem, że "magiczne oko" pokazuje kolor czerwony czyli słaba bateria. Sprawdzałem ostatnio aku testerem i wyszło, że z ori 570A zostało 307A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mnie dopadł błąd blokady kierownicy.

Wczoraj żona jadąc do pracy zauważyła, że zapalił się czerwona kierownica. Do pracy normalnie dojechała. Niestety kiedy chciała wrócić do domu auto odmówiło posłuszeństwa, zapalał się błąd blokady kierownicy a auto po chwili gasło. Nie pomagało żadne ruszanie kierownicą ani odpinanie klemy akumulatora. Samochód został odholowany do domu. Zauważyłem że nie działa blokada kierownicy (kierownica nie blokuje się po wyjęciu kluczyka i skręceniu kół).

Chciałem sprawdzić błędy w VCDS i tu pojawił się kolejny problem, nie mogę połączyć się z autem. Przy włączeniu testu wyświetla że kabelek widzi, natomiast nie ma połączenia z samochodem. Czytam ten wątek ale sporo tego jest i ciężko się odnaleźć. Czy jest jakiś sposób na uruchomienie auta? Jak to jest z wymianą tych elementów w czarnej skrzyneczce? Brać się za to samemu czy lepiej nie ryzykować i odstawić do jakiegoś mechanika?

Edytowane przez antos777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Temat z tempomatem ogarnięty natomiast urodził się inny strupek. Po dołożeniu manetek trzeba było jeszcze wymienić moduł z taśmą bo mój nie obsługiwał tempo. Po tym zabiegu nareszcie można cieszyć się z tempomatu. Wszystko działa jak trzeba natomiast po kilku dniach gdy wyjąłem kluczyk i wysiadałem z samochodu to zawadziłem nogą o kierownicę i poleciał gong usterki a na wyświetlaczu pojawił się napis "blokada kierownicy - serwis". Wtedy to zauważyłem że nie działa blokada kierownicy - nie rygluje się. Dzieje się tak zawsze gdy po wyciągnięciu kluczyka ruszy się kierownicą. Jeżeli się nie rusza kiery bądź klucz jest w stacyjce to problem nie występuje. Po podłączeniu do kompa nie wyświetla błędu blokady natomiast pokazuje że potrzebna jest adaptacja blokady kierownicy i aby ją wykonać woła o pin do auta. Przy drugim kluczyku mam blaszkę z wygrawerowanymi liczbami natomiast po wpisaniu podaje że nie prawidłowy klucz. Dzwoniłem do serwisu to najpierw gość mówił że mam uszkodzoną blokadę lecz jak wytłumaczyłem mu o co chodzi to powiedział że pin do auta dostępny jest tylko online po podpięciu w serwisie do ori kompa który łączy się z serwerem vw.

W tym momencie mam pytanie czy można to zrobić - zaprogramować w inny sposób nie koniecznie przez serwis. Czy ktoś to przerabiał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Wszystkich i przepraszam za niedziałający w/w link do instrukcji. Niestety link został zablokowany ze względu na przekroczony limit (w ciągu 1 tyg. 1,5 GB transferu). Obecnie szukam jakiegoś dobrego serwera aby dodać plik. Na obecną chwilę dodam do www.wrzuta.pl link: http://w75.wrzuta.pl/plik/1LnIIf3VJZh/instrukcja

Tu można pobierać co minutę, więc myślę że tymczasowo problem się rozwiąże. Obecna instrukcja jest w PDF ( www.adobe.com ), jest to wydanie pierwsze poprawione. Obecnie pracuję nad instrukcją gdzie będzie podane dokładnie jak wlutować stycznik, gdzie i jak go zakupić w Polsce, jak sprawdzić stycznik, itp. Oczywiści nikogo nie zmuszam do w/w napraw. Jeśli ktoś ma uwagi proszę przesyłać na mail: [email protected] Proszę tylko nie pisać, że mam usunąć w/w instrukcję bo tego na pewno nie-zrobię.

 

POZDRAWIAM

 

Darek

 

Ma ktoś jeszcze dostęp do tej instrukcji? Wywalilo mi 2 błędy:

 

02811 Control module for electronic steering column lock (J764)

014 - defective- intermittent

 

004588 Engine start blocked by immobilizer

p1570-000 intermittent

 

Problem wygląda tak, że odpalając auto prawie zawsze zadrży - ale odpala (rano). Co do kontrolek pojawia się żółta kierownica - poźniej czerwona i po chwili całkiem znika - wciskam pilot i odpalony. Wczoraj pierwszy raz miałem tak, że odpalając auto - tak jakby odpaliło i od razu zgasło (zaczęła swiecic sie kontrolka swiec, tzn mrugała i na koniec wyskoczyzl napisl engine fault czy jakos tak). Za drugą próbą, zatrzęsło przy odpaleniu - ale już nie zgasł. Kierownica sama w sobie nigdy mi się nie zablokowała tak bym nie mógł nią ruszać (jak tu kilka osób miało). Dziś miałem chwile to zlazłem z kablem zczytałem błędy (póki co, nie kasując ich) i zacząłem czytać fora. Czytając różne tematy, trochę się wystraszyłem.

Czy to może być wina tych styczników i switchy? (jakoś tak ;)) -> czytałem o tych zestawach naprawczych.

Czy Wam też autem trzęsło (szarpnięcie) przy odpalaniu jak mieliście problem z kolumną? (te trzęsienie mam w sumie od dnia zakupu auta, prawie dwa lata i póki co żaden z magików nie był w stanie pomóc, a błąd dot. kolumny wyskoczył mi pierwszy raz)

 

----edit----

I wykrakalem:/ dzis pod sklepem zaczal piszczec i cos o defekcie bylo napisane ale nie zdążyłem zerknąć co ;/

 

ps. instrukcję już znalazłem (http://www.elektroniksc.com.pl/pliki/CP/o1/5o/1o/01/o1/2V/CPo15o1o01o12V.2.pdf)

Edytowane przez maxblink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, koledzy w sobotę po uruchomieniu auta pojawił się błąd blokady kierownicy. Dodam, że auto odpaliło, blokada puściła tylko cały czas widniał komunikat na desce. Zgasiłem samochód, uruchomiłem raz jeszcze i wszystko jest ok. Dziś odczytałem błędy:

02825 - Supply Voltage for Electronic Steering Column Lock Motor

014 - Defective - Intermittent

... skasowałem i jeżdżę dalej.

Pytanie, ten konkretny błąd 02825 może świadczyć o mikrostykach? Nie wiem czy już zamawiać części czy jeździć i się nie przejmować. Trochę się boje bo za 2 tyg. wyjazd na wakacje z rodziną :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo przerabiałem. Kup zestaw naprawczy i po klopocie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozgrzebałem ustrojstwo. Mam tą płytkę z mikro przełącznikami, jutro będę lutował. Mam tylko pewne wątpliwości. Czy te mikro przełączniki powinny wykazywać w jakiś sposób zepsucie? U mnie wydaje się że wszystko jest ok, nie ma nic przepalonego. Jak powinna działać ta blokada? U mnie co któryś obrót ślimaka jest pstryknięcie i tyle. Jak sprawdzić czy ta blokada (od sprężynki) mi się nie zablokowała?

 

Jestem po przelutowaniu elementów. Po sprawdzeniu starych mikro styków okazuje się że są one sprawne (zmienia się stan po wciśnięciu guziczka). Wieczorem będę wszystko składał do kupy i okaże się czy się udało czy nie.

Edytowane przez antos777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mój problem polega na tym że po włożeniu pilota do stacyjki mruga kotrolka żółta kierownicy i słychać cykanie .Nie ma możliwosci odpalenia auta ponieważ nie uruchamie sie wcale zapłon i żadne kontrolki sie nie palą.Akumulator jest sprawdzony i wszystko ok.Najgorsze jest to że pojazdem nie można nigdzie dojechać bo mam skrzynie automatyczna i jest z pozycji P(na hamulcach).prosze o jakoms pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności