Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z kontrolka układu wspomaganie o tuz stało mi sie to wczoraj po wlozeniu kluczyka do stacyjki dzien wczesniej wszystko bylo OK a od wczoraj swieci mi kontrolka na czerwono wszystko dziala wspomaganie chodzi normalnie myslalem ze pomoze proste wykasowanie bledu kturego nie pokazuje mi komputer, mechanik podłaczył kompa lecz nie mógł się połaczyć z ułkadem wspomagania próbował 3 lub 4 kostek i nic nie wskórał moze macie jakie pomysł aby ta kontrolka przestała świecić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej draze temat co do mojego tematu bylem na diagnostyce i wykazalo blad 051D brak sygnlu z ukladem wspomagania przy ABS wyskakuje ten sam blad, czy moze byc to problem z maglownica moze ktos cos powie na ten temat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy, w moim passacie (2,0 TDI CR 170km) pojawił się ostatnio problem, że po włożeniu kluczyka do stacyjki kierownica sama zaczęła szarpać (ok 10stopni w lewo i 10 na prawo) tak że nie dało się jej utrzymać. Koła były nieruchome... Dało się odpalić auto ale kierownica cały czas samoczynnie się szarpała (poruszała lewo-prawo-lewo...). Na kokpicie wyrzucony został komunikat czerwonej lampki sygnalizującej awarię układu kierowniczego. Jak to naprawić? Serwis VW chce wymieniać całą kolumnę kierownicy za 5000zł...

PLEASE HELP

 

PS. zainteresowanym mogę przesłać filmik na e-mail ale nie wiem jak go Tu wkleić

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie z innej beczki : jak rozebrać osłonę kolumny kierownicy w passacie b7 , nie mogę nigdzie znaleźć z góry dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam pytanie z innej beczki : jak rozebrać osłonę kolumny kierownicy w passacie b7 , nie mogę nigdzie znaleźć z góry dzięki za info

 

Musisz zdemontować kierownice.

Też mam małe pytanie. Skąd jest zasilana blokada kierownicy. Dokładnie chodzi mi ostałe plusy. Mam B7 po sporym strzale, naprawiłem wiązkę pod maska ale brakuje mi zasilania na blokadzie i liczniku. Generalnie bezpieczniki mam całe ale nie wiem gdzie prowadzi przewód zasilania blokady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ponawiam pytanie, skąd idzie zasilanie do blokady?? nie mogę zlokalizować bezpieczniki ok ale żaden kabel od blokady nie prowadzi do skrzynki przy aku i po stronie kierowcy. Po prawej nie mam skrzynki z bezpiecznikami/ Mowa o b7 2011rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moduł komfortu nie zasila mi blokady. blokada jest cały czas otwarta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. U mnie tak się dzieje tylko po dłuższej trasie. Do tej pory przechodziło po kilku minutach ale ostatnio jest coraz gorzej.

Udało Ci się coś z tym zrobić?

W ASO sugerują wymianę przekładni kierowniczej za +/- 5000 - jestem umówiony na dokładną diagnostykę ale obawiam się że ona specjalnie dużo nie pomoże.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mam to samo (kierownica szarpie w lewo i w prawo przy próbie odpalenia). U mnie tak się dzieje tylko po dłuższej trasie. Do tej pory przechodziło po kilku minutach ale ostatnio jest coraz gorzej.

Udało Ci się coś z tym zrobić?

W ASO sugerują wymianę przekładni kierowniczej za +/- 5000 - jestem umówiony na dokładną diagnostykę ale obawiam się że ona specjalnie dużo nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Mam to samo (kierownica szarpie w lewo i w prawo przy próbie odpalenia). U mnie tak się dzieje tylko po dłuższej trasie. Do tej pory przechodziło po kilku minutach ale ostatnio jest coraz gorzej.

Udało Ci się coś z tym zrobić?

W ASO sugerują wymianę przekładni kierowniczej za +/- 5000 - jestem umówiony na dokładną diagnostykę ale obawiam się że ona specjalnie dużo nie pomoże.

 

Już dawno nie wymieniają całej kolumny tylko sam moduł z blokadą, chcą cię nieźle naciągnąć. Koszt z wymianą w aso ok. 700.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie, moduł komfortu nie widział prędkości z ABS. Wymiana modułu i działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Chyba i mojego Passata w końcu dopadł problem z blokadą kierownicy. Wczoraj pierw mrygały kontrolki i nie chciał zapalić, znaczy się zapalał i gasł odrazu. Domyślłem się że wilgoność robi swoje. Wiec dziś próba i zapalił ale mrygała kontrlka żółta, oraz widniał napis: "Stering column lock ! Visit workshop", ale kierownicą mogłę kręcić. Podłączyłem VCDS. skasowałem będy i narazie działa, jutro spr, ale pewni problem wróci.

Poniżej daje błędy z VCDS. Moje pytanie czy to wina tych mikrostyków, jeśli tak to widziałem instrukcję, to sobie z nimi bez problemu poradzę.

 

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 3

Reset counter: 106

Mileage: 224088 km

Time Indication: 0

Date: 2015.10.11

Time: 16:41:12

02818 - Steering Column Lock; Enabling for Electronic Ignition Lock

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 106

Mileage: 224088 km

Time Indication: 0

Date: 2015.10.11

Time: 16:41:12

02811 - Control Module for Electronic Steering Column Lock (J764)

014 - Defective - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101110

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Reset counter: 106

Mileage: 224088 km

Time Indication: 0

Date: 2015.10.11

Time: 16:41:12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat ogarnięty. Jeden "microswitch" dosłownie lekko przepalony. Jak ktoś ma taki problem z Sandomierza i okolic, chętnie pomogę, 1,5 h pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy reanimacji kolumny trzeba wymienić też dwa przekaźniki czy starczy wymiana dwóch mikrostyków?

Edytowane przez Michał2008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikrostyki są od blokady, przekaźniki od wspomagania kierownicy jak się nie myle

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ja wymieniałem same mikrostyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam tez problem z blokadą kierownicy Passat B6 2006r,a mianowicie.

Jakiś czas temu wymieniłem licznik na biały pl memu z Passata B7,po zmianie brak oczywiście komunikacji z licznikiem,do wymiany gateway.P zamontowaniu getka 7N0 .....komunikacja jest,wszystko zaprogramowane włącznie z przebiegiem,ale blokada kierownicy się nie blokuje po wyciągnięciu kluczyka po chwili mruga żółta kontrolka kierownicy i dzwoni(x3),auto po dobie nie odpala.

Wcześniej nie było problemu,jak włożę starego getka to tez jest ok,ale znowu brak komunikacji z licznikiem.Pomocy co robić?ma ktoś jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompe abs masz 3c0614095 z ta pompa blokada nie dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić Passata B6 i przygotowuję się do tego, dużo czytam m.in ten dział. Im więcej czytam tym większe mam obawy czy dobrze wybrałem, jest tyle awarii, przypadłości że ręce opadają. Jedną z bolączek Passata B6 jest awaria blokady kierowniczej i tu mam pytanie: czy w trakcie produkcji nie poradzili sobie z tym problemem? Czy nadal on występuje w tym modelu? A jak wystąpi czy po naprawie (nie koniecznie wymiana kolumny w serwisie) problem powraca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienia sie krancowki i problem znika. No kazde auto ma jakies bolączki nie ma idealnych aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z passatem b6 2008 2.0tdi BMP. Migają mi świece. Kontrolka od kierownicy świeci na pomarańczowo a samochód wogole nie chce odpalic. Do tego pokazuje takie błędy P0606. P1603. Czy jest to wina wyżej opisywanego problemu z układem kierownicy czy sterownika głównego. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie podpowiedzi

14570480204861341948592.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jaki to microswitch orginał czy coś innego gdzie zakupiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności