Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o ten update, o którym wspominałem wcześniej (0555), to mogę go udostępnić. Potrzebny będzie VAS albo VAG CAN Professional (z funkcją Flash'era). Plik ma rozszerzenie ".sgo". Posiadam bardzo dużo plików ".sgo" VW, jest tam nawet aktualizacja sterownika silnika 2.0TDI (ktoś pisał niedawno, że aktualizował w ASO firmware).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam, ale co daje ta aktualizacja sterownika kolumny/komfortu?

trzeba spelniac jakies wymogi? czy update wchodzi do kazdego auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje mikrostyki pomierzone dzisiaj dokladnie. Na zwartym mierniku wartosc 000, ten w dzwignia ok a ten drugi nieszczesny losowo pokazywal 001 002 wiec na bank uwalony. Nic pozostaje czekac na czesci. Odrazu zamowilem te dwa przekazniki wiec chyba tez je przelutuje przy okzji. No nic napewno dam znac jak poszlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skad zamawiales te przelaczniki?

ja wyslalem juz maila do dzialu handlowe zeby zamowili po 5szt. tych przelacznikow z US. Jak cos to bede mial do odsprzedazy oryginalne przelaczniki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pozamawialem z tych stron co tutaj podawali czyli tylko zamienniki ale podobno ten OMRON daje rade a przekazniki sa idzentyczne jak oryginal. A Ty przelaczniki bedziesz mial oryginaly takie jak sa wkladane do naszych paskow ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dokladnie takie same ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VALDI - jak ty je znalazłeś. Ja szukam już 2 tydzień i nigdzie nie ma. Są podobne ale nie oryginał. Daj jakiś link na mail albo co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek, link jest na forum - ktos podrzucil.

Masz rowniez juz na mailu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A już mam. Widzę że jest lepszy od zamienników nawet tych omron. On ma na 12V aż 4A wytrzymałość gdzie zamienniki średnio 2A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek, ogarnij instrukcje - masz ja na mailu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka cena tego przelacznika bedzie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawid, słuchaj nie mam pojecia jaka cena ... zglosilem do dzialu realizacji / dzis powinny byc juz zamowione ... jak przyjda to bede cos wiecej wiedzial ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to czekamy, trzeba bylo wiecej zamowic napewno beda chetni. Ja sie pisze na jeden na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spokojnie starczy dla wszystkich ;) mysle ze lepiej wymieniac juz parami ...

czyli ten od blokowania i ten od odblokowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Wrocławia. Wysyłają ale większą ilość tzw. hurt więc....

Cenę podadzą mi jutro wraz z przesyłką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwoniłem do Wrocławia. Wysyłają ale większą ilość tzw. hurt więc....

Cenę podadzą mi jutro wraz z przesyłką.

w Polsce znalazles oryginaly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanko czy istnieje możliwość wymiany blokady na drugą i co trzeba przelutować,mam passata z 06R i problemy z odpalaniem od pół roku,elektryk

sprawdzał stycznik o którym piszecie twierdzi że jest dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ARTUSS - moje też miały być sprawne - tak myślałem ale po dokładnym kilkukrotnym przemierzeniu wywalały błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy może mi ktoś napisać jak powinno się odpalać B6? jak to robić żeby było dobrze? Najpierw kluczyk do pozycji zapłonu , sprzęgło, czy hamulec jak to ma być?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsiadasz wkładasz kluczyk do stacyjki przekręcasz na zapłon naciskasz sprzęgło potem ewentualnie hamulec i startujesz motor po odczekaniu chwili aż zgaśnie kontrolka świec ja tak odpalam za każdym razem jak wsiadam do auta z dieslem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności