Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

U mnie problem wygląda tak:

 

Samochodu nie można ani otworzyc ani zamknąć z pilota.

Wiec otwieram drzwi kluczykiem ukrytym w pilocie (otwierają sie tylko drzwi kierowcy pozostałych drzwi nie da sie nawet otworzyc od środka)

 

gdy chce zapalic auto wkladam kluczyc swieci sie tylko żółta kontrolka kierownicy poczym gaśnie i tyle żadnych innych kontrolek...

Samochodu wogóle nie mozna odpalić blokada kierownicy trzyma i tyle :|

 

Macie jakies pomysły jak odblokowac blokade zeby chociaż go zaholować do mechanika z parkingu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sokol_24
moze jest ktos na podlasiu od naprawy tego badziewia??

 

Jestem z Podlasia dokładnie z Białegostoku problem z blokadą rozwiązałem szybko w ASO Szewczyk Warszawa i w porównaniu z robotą u tzw magików to cena porównywalna!!! tak jest!!! porównywalna! przestudiowałem cały wątek tego tematu 45 stron i jak koledzy pisali u magików 450-600zł i nie wiem czy robią patentem te blokady czy w inny sposób to już bez znaczenia bo gdzie nowy moduł, 2 letnia gwarancja jaką daje ASO no i faktura jak ktoś potrzebuje w koszty wrzucić??. Należy wymienić moduł blokady kolumny kierowniczej i wgrać sterownik robota w ASO 2 godziny dodam że robiłem w ASO w Warszawie bo najtaniej i przy okazji wyjazdu wo Wa-wy. Trzeba się pytać i targować bo ceny ASO są diametralnie rózne np. u Sieńki w Białymstoku 845zł w autoryzowanym serwisie VW w Krupnikach k/Białegostoku 750zł w innych Warszawie 890zł-1100zł a u Szewczyka w Warszawie po negocjacjach 610zł brutto. Tak więc pytać się w serwisach jak komuś zleży na gwarancji i nowym module a nie naprawianym patentami to wybór jest prosty. a co do hamulca ręcznego i wyskakującym błedzie to wymiana włącznika pomogła 90zł włącznik plus wymiana z wgraniem sterownika- też ASO Szewczyk. Dodam:w Łodzi ASO Bednarek 625zł wyszło ale już tam tak szybko nie miałem po drodze to info dla kolegów z tamtych okolic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Samochodu nie można ani otworzyc ani zamknąć z pilota

 

 

Aku , bateria w pilocie ale odpalac wtedy powinien . Alarm wyje jak otworzysz awaryjnym kluczem drzwi kierowcy ? Moze masz tak jak kolega pisze chwile wczesniej post 887 .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aku - działa jest ok

Baterie w pilocie są Ok.

Aralm nie wyje bo nie mam :( jeszcze nie mam... ;p

 

Autko stoi juz u mechanika, pojechało na lawecie. Według mechanika padł moduł kol. kier... co bedzie dalej okaze sie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Aku - działa jest ok

Baterie w pilocie są Ok.

Aralm nie wyje bo nie mam jeszcze nie mam

 

Alarm to myslalem o seryjnym , nie masz takiego ?

Jeszcze cos czytalem na forum o tym ,ze klucz wciskany przypadkowo jakas chyba nie okreslona ilosc razy (np. w kieszeni ) z dala od auta moze sie rozkodowac . Obys mial dwa klucze , to sprawdz ten ktory masz gdzies schowany i ktorym nie odpalales auta jeszcze przy tych problemach .Oczywiscie moge sie mylic ,ale cos takiego pamietam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem oba piloty i na oba nie reagowały.....

 

Wczoraj odebrałem go od mechanika usteka została usunięta. Padł moduł kier.

Teraz pasek otwiera sie bez problemu i też pali bez problemu.

 

Ale hehe pojawił sie nowy problem auto otwiera sie tylko z jednego pilota (wczesniej przed usterką otwierał sie z każdego nie bylo żadnych problemów)

 

Czy jest szansa że jeden klucz mógł się rozkodować??

Czy można go jakoś samemu "zakodować" żeby wszystko było ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Dołącze się do tematu ale raczej u mnie jest inny problem bo mam kolumnę na stole i czarny bolec wychodzi tylko do połowy, a powinien wyjść wyżej według prowadnic. Na 100% w moim przypadku jest problemy w tym czarnym bolcu. Jak naprawić ten czarny bolec od blokady kierownicy. Więcej pod tym adresem http://forum.vw-passat.pl/threads/115413-Awaryjne-odblokowanie-kolumny-kierowniczej-passat-3c-na-stole. Informacja może być na pw lub e-mail: [email protected].

 

P.S

czy osoby, które mają po naprawie kolumnę posiadają dalej blokadę kierownicy (wyjątkiem mogą być osoby po wymianie mikrostyków).

Edytowane przez sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no udalo mi sie rozkodowac drugi klucz zgodnie z instrukcjami ktore znalazłem na forum:

- Kluczyk awaryjny wyjac z kluczyka samochodu

- Zdjac pokrywe z klamki w drzwiach kierowcy

- nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie

- w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym

- kluczykiem samochodu wlaczyc zaplon. Synchronizacja jest zakonczona

- kluczyk awaryjny wsunac do kluczyka samochodu i zamontowac pokrywe na klamce

 

i teraz oba klucze działają autko odpala... wszystko jest ok..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak pisał wcześniej chyba kolega szary, u mnie auto wróciło do normy po wymianie aku na nowe- mocne. Aż się zdziwiłem. Pewnie usterka wróci, ale teraz problem kolumny kierownicy zniknął w 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

otóż i ja jestem w uk a mój problem niby ten sam a jednak inny. witam wszystkich. właśnie wymieniłem przekładnie kierowniczą ale koleś na Morden który mi to zrobił nie ustawia zbieżności. więc po wymianie wszyskitgo ciach do drugiego warsztatu 5mil zbieżność ustawiona. i tu się zaczęły schody. zapliła się żółta kierwonica przy maksymalnym skręcie i zgasnąć nie chciała. popróbowałem w/g wskazówek forum i gasła , ale problem wracał. własnie wróciłem z warsztatu calibrowany był czujnik położenia kierownicy. i po wszystkim wsiadłemno mówię se git to lece. za pół mili na rondzie żółta kierownica się zapaliła. Pytanko do wszystkich!!

 

czysty przypadek że kolumna się zgrała z maglownicą i też się ze...ła czy problem jest inny???

 

dodam że gaśnie po włóż wyjmij ale podczas jazdy się zapala ponownie!

 

dzięki z góry.

 

---------- Dodano o 19:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:57 ----------

 

aha nie mam problemów z odpalaniem , ani żadbych pisków , jak i również żadnych informacji o błedach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Jeżeli skręcasz na max i się kontrolki zapalają to winna leży w przestawionym czujniku skrętu, czy kierownica była zdejmowana, czy jest teraz na wprost. Sprawdź na VAG-COM jakie jest ustawienie czujnika skrętu (ile ma stopni) na wyprostowanych koła

 

P.S

Swoją kolumnę kierowniczą naprawiłem i samochód zapala. Nie jest to prawdą że skręcenie kołami ma wpływ na blokadę (wyjątek koła skręcona max i zablokowane). Blokada ta jest ciekawie pomyślana ale bardzo awaryjna bo jest oparta na elektronice i mikrostykach, które padają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów.Przestudiowałem cały wątek i jestem pod wielkim wrazeniem waszej wiedzy.Mam do was pytanie odnośnie żółtej kontrolki kierownicy u mnie się tylko pali cały czas nie ma problemów z odpalaniem i komunikatów z komputera czy to jest

początek problemów z blokadą kierownicy i odpalaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego imobilajzer do wymiany jak mieszkasz w londynie to jedz do kolesia Krzysztof Majewski inz. w coolturze jest jego ogloszenie on robi cuda z tymi samochodami a nie beziesz jechac do norhapton:D0

 

---------- Dodano o 15:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:15 ----------

 

Ogolnie imobilajzer do wymiany i tyle :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

o jaki komputer Ci chodzi ten co masz wbudowany w licznik czy VAG-COM

 

sprawdź błędy na VAG-COM.

 

Jeżeli Ci normalnie zapala za każdym razem to nie jest tak źle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich forumowiczów.Przestudiowałem cały wątek i jestem pod wielkim wrazeniem waszej wiedzy.Mam do was pytanie odnośnie żółtej kontrolki kierownicy u mnie się tylko pali cały czas nie ma problemów z odpalaniem i komunikatów z komputera czy to jest

początek problemów z blokadą kierownicy i odpalaniem?

 

Witam.Byłem na kompie u elektronika wyświetliło sporadyczny błąd.Skasowane i narazie jest OK

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, a u mnie mam nadzieję już po bólu. A trwało to trochę. Najpierw żółta kontrolka kierownicy i trzeba było kilka razy kluczyk wkładać i wyjmować żeby znikło i zapalił, potem problemy żeby w ogóle kontrolki się zapaliły aż w końcu kilka razy podczas jazdy kilka razy wszystko na desce gaśnie i samochód staje. Po naprawie u powołanywanego już tu Romanka, 2 tyg. śmiga jak nowy. I tylko żałuję, że przez pół roku się męczyłem z tym. To niewielki w porównaniu z innymi usterkami koszt, także warto od razu to zrobić.

A Romanka polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, a u mnie mam nadzieję już po bólu. A trwało to trochę. Najpierw żółta kontrolka kierownicy i trzeba było kilka razy kluczyk wkładać i wyjmować żeby znikło i zapalił, potem problemy żeby w ogóle kontrolki się zapaliły aż w końcu kilka razy podczas jazdy kilka razy wszystko na desce gaśnie i samochód staje. Po naprawie u powołanywanego już tu Romanka, 2 tyg. śmiga jak nowy. I tylko żałuję, że przez pół roku się męczyłem z tym. To niewielki w porównaniu z innymi usterkami koszt, także warto od razu to zrobić.

A Romanka polecam.

 

podasz mi namiar na Romanka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek, było parę odpowiedzi na pytanie ale nigdy nie było potwierdzono na 100%. Jak wkłada się kluczyk w poz. 1 to słychać wyłączenie blokady kierownicy i czy wtedy też zapala się na chwilę kontrolka układu kierowniczego? Bo jak się wciśnie kluczyk na poz. 2 (zapłon) to kontrolka powinna palić się przez chwilę i zgasnąć. W instrukcji nie ma słowa o tym, aby przy kluczyku w poz. 1 zapalała się kontrolka układu kierowniczego, a czytam że niektórym się zapala. Jak to jest w końcu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zapala się żółta kontrolka układu kierowniczego w pozycji 1, a jak włączam zapłon to robi się czerwona i po chwili gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie zapala się żółta kontrolka układu kierowniczego w pozycji 1, a jak włączam zapłon to robi się czerwona i po chwili gaśnie.

 

U mnie jest dokładnie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności