wladek1181 Zgłoś #201 Napisano 25 Kwietnia 2011 Podłącze się pod temat, trzy dni temu w Rzeszowie został skradziony Passat mojego kolegi, auto zabezpieczone alarmem. Po tym zdarzeniu z lekka obawiam się o mojego Helmuta, chcę zamontować u siebie prosty tzw Hebel - czyli tzw magiczny przycisk potrzebuję info na PW od kogoś kumatego gdzie można się z takim przełącznikiem wpiąć, mam mniej więcej swoje założenie ale nie wiem czy się sprawdzi i potrzebuję porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #202 Napisano 25 Kwietnia 2011 Przede wszystkim schowaj albo przerób wtyk do kompa, tak aby ktoś kto się podłączy miał niemiłą niespodziankę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ryży Zgłoś #203 Napisano 25 Kwietnia 2011 polecam podmnianke wtyku OBD , ori schowaj a w miejsce ori wstaw poprosty wtyk z pozmnienianymi biegunami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #204 Napisano 25 Kwietnia 2011 Zabezpieczeni OBDII i odcięcie kilku czujników obwodów może być kłopotem w uruchomieniu auta Dobre są blokady rozproszeniowe proxima Mogą być ciężkie w lokalizacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #205 Napisano 7 Października 2011 Witam . czy ktos z Was podeslal by mi na maila [email protected] gdzie i co najlepiej ciac pod ukryty wlacznik tupu MULTIBLOK aby pozniej nie wywalalo bledow. moje pasek taki jak w profilu. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #206 Napisano 7 Października 2011 Kolego poczytaj troszkę, było już o tym. Ja mogę zaproponować odcięcie sygnałów z czujników wałka rozrządu i wału. Sam tego nie robiłem, nie znam kolorów kabli itd, ale podobno skuteczne. U mnie się nie da, silnik mam typu VP, a ty PD więc możesz to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marpol Zgłoś #207 Napisano 7 Października 2011 panowie a co myslicie o zabezpieczeniu zeder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Zgłoś #208 Napisano 29 Października 2011 (edytowane) KOLEDZY A MOZE POPROSTU ZAKLADAC tzw.KOPYTO NA PEDALY TYLKO NIE JAKAS TANDETE Z MARKETU A COS POZADNEGO WYKONANEGO Z POZADNEGO MATERIALU.JA TAKOWEGO UZYWAM I SPIE TROSZKE SPOKOJNIEJ. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #209 Napisano 17 Stycznia 2014 (edytowane) Witam ! Szukałem na forum, ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, otóż: jestem użytkownikiem Passat B5 1.9TDI 130KM (PD). Chcę trochę zabezpieczyć auto, dlatego myślałem o odcięciu gniazda ODB2, i przeciągnięcia go w inne miejsce. Do tego celu zamierzałem użyć: - http://viaken.pl/pl/uniwersalny-adapter-z-gniazda-obd2-na-przewody-do-lutowania.html (wówczas ucinam kabel, który idzie do gniazda diagnostycznego ODB2, i lutuję kabelki do przedłuzki, po czym chowam to drugie gniazdo (oryginalne zostawiam na swoim miejscu ale nie jest aktywne) i w razie "W" komunikuję się z komputerem przez nowe gniazdo - nie bedzie wywalać błędów?) albo - http://viaken.pl/pl/przedluzka-obd2-mesko-zenska-3m.html (wówczas demontuję dotychczasowe gniazdo ODB2, wpinam je go męskiej przedłużki, żeńską chowam w jakimś innym miejscu, a w miejsce oryginalnego gniazda ODB2 wstawiam atrapę gniazda ODB2 - zda egzamin? Również nie będzie problemów z komunikacją pomimo zastosowania przedłużki gniazda ODB2?) Obojetnie, której wersji nie zastosowałbym warto byłoby użyć także wyłącznika, bez wciśnięcia którego nie będzie działało gniazdo diagnostyczne (to przeniesione przeze mnie) ? Jak uważacie ? Znajomy ma również Passata B5 1999r (90km), ma zastosowany dodatkowy immobilizer, w którym bez wciśnięcia przycisku nic nie zapala mu się na desce rozdzielczej - tym samym auto nie zapali - niestety nie gdzie ma zrobione cięcie (czyżby na PLUSIE od stacyjki?) W moim przypadku to również zda egzamin czy ciąć zasilanie pompowtrysków (wtedy chyba beda wyskakiwać błędy?) ? EDIT. Rozmawiałem, ze znajomym i proponował zastosować dwa przekaźniki, podpięte pod komputer silnika (deska rozdzielcza świeci się normalnie, niby jest ok ale auto jednak i tak nie odpali) - dobry pomysł? Nie będzie wywalać błędów ? Z góry dzięki za pomoc ! Edytowane 17 Stycznia 2014 przez StaryKoniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #210 Napisano 18 Stycznia 2014 pomoże ktoś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #211 Napisano 18 Stycznia 2014 Jakiś czas temu usuwałem koledze takie odcięcie w tdi atj .Blokada odcinała zasilanie sterownika silnika był to czerwony kabel czyli + sterownik nie łapał żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #212 Napisano 18 Stycznia 2014 Dzięki za info. Czyli smialo mogę ciąć plus na zasilaniu sterownika silnika? Nawet podmiana kompa nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #213 Napisano 19 Stycznia 2014 Tylko sterownik ma prawdopodobnie zasilanie z przynajmniej 2 czerwonych kabli. Jak nie bedzie zasilania to na innym ecu tez nie odpali nawe jak bybyło bez immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #214 Napisano 26 Maja 2016 helo, napiszcie pany ktory przewod najlepiej przeciac do montazu np.pchelki , od pompy paliwa ? od ecu ? czy gdzies szukac w bezpiecznikach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #215 Napisano 4 Czerwca 2016 pomoze ktos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
imap31 Zgłoś #216 Napisano 1 Maja 2017 Odświeżajac temat. Podrzuci ktoś jak zamontowac kd2006 dobpaska b6. Please. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MickG Zgłoś #217 Napisano 17 Sierpnia 2021 Witam wszystkich, Mam problem z blokada kd 2006. Blokuje mi co jakiś czas auto i nie mam pojęcia jak go odblokować. Wedle instrukcji po zapłonie i zamkniętych drzwiach 3 sekundy przycisk na nadajniku. Niestety nie działa i wtedy kilka godzin prób, aż w końcu się uda. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach