stinger Zgłoś #61 Napisano 12 Grudnia 2012 tez mam passata v5 2.3 ale lepszy w srodku i wyglad lepszy ale twoj nie jest zly pozdrawiam ---------- Dodano o 22:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:14 ---------- ja mam dobry lancuch ... pasek gorszy ale jak lancuch rozerwie sie to silnik moze popsuc sie ale dlugo tzryma pozdro kolego to pochwal sie autkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyott Zgłoś #62 Napisano 6 Stycznia 2013 koledzy od paru dni w swoim 2,3 170 KM przy dodawaniu gazu na "luzie" slysze "swist" (uciekajace powietrze) z silnika od strony podszybia.nie wiem co to moze byc?w dodatku przy ruszaniu czuc dosc mocne szarpanie.nie wiem czy to moja nieumiejetnosc jazdy na benzynie bo do tej pory jezdzilem tylko ropniakiem.problem mam rowniez z wycieraczkami przednimi.silniczek mam porozlaczany i podobno z kostki ktos powyciagal wszystkie piny.ktos podrzuci w jakiej kolejnosci maja byc podlaczone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariocom Zgłoś #63 Napisano 6 Kwietnia 2013 Witam Panowie posiadam passata jak w temacie i nagle po powrocie z pracy chcialem jechac do sklepu odpalam auto a tam zaczyna mnie lekko telepac i miga check. Podlaczam VAG a tam brak zaplonu cylinder numer 2 ? Co sadzicie o tym swiece czy cewka ? buja obrotami. I tutaj moje pytanie jak sie dostac wogole do swiec jak sciagnac ten ogromny kolektor ssacy ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #64 Napisano 7 Kwietnia 2013 Tą śrubą koło V5 po prawej troche wyżej popuszczas łączenie kolektora. Odpinasz przy przepustnicy i chyba juz wychodzi popatrzysz nie ma dużo roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #65 Napisano 19 Kwietnia 2013 Panowie potrzebuję informacji na temat tego silnika 2.3 AZX. Zaczyna mi bardzo brakować mocy w moim 1.8 APT... Poszukuję info na temat tej V5, jak ze słabymi stronami tego silnika i tak samo jak z zaletami. To co znalazłem to dowiedziałem się że ten silnik musi śmigać na paliwie 98. Na plus tego silnika dźwięk. Zaznaczę że szukam silnika mocniejszego i bardziej elastycznego od tego 1.8... Nie planuję jakiś mocnych modów z silnikiem bo nie wyrobię finansowo na utrzymanie jakiegoś potworka 200+ :bezzebow Proszę o wypowiedź użytkowników tego silnika. Pozdrawiam Karol180 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #66 Napisano 20 Kwietnia 2013 98?? chyba troche przesada... moj smiga na 95 bp shell czy orlen i jest ok o ile jest w miare wiarygodnych stacji a nie jakis pgr-owski kolek rolniczych.... moc chyba adetkwatna do masy(czyli dobre osiagi), dzwiek, elastycznasc(2500 i w gore), do wymiany tylko olej i filtry jak narazie:P mimnusy?? czasami spalanie ale zalezy jak noga lezy no i moze rozrzad jest na jakies 500tys a nie dozywotni na moim uduwodniony jakies 450-470tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #67 Napisano 22 Kwietnia 2013 Panowie potrzebuję informacji na temat tego silnika 2.3 AZX. Zaczyna mi bardzo brakować mocy w moim 1.8 APT... Poszukuję info na temat tej V5, jak ze słabymi stronami tego silnika i tak samo jak z zaletami. To co znalazłem to dowiedziałem się że ten silnik musi śmigać na paliwie 98. Na plus tego silnika dźwięk. Zaznaczę że szukam silnika mocniejszego i bardziej elastycznego od tego 1.8... Nie planuję jakiś mocnych modów z silnikiem bo nie wyrobię finansowo na utrzymanie jakiegoś potworka 200+ :bezzebow Proszę o wypowiedź użytkowników tego silnika. Pozdrawiam Karol180 Kolego z tym paliwe nie przesadzajmy rzeczywiście ja też leje 95 i jest dobrze choć nie jest to co na Niemieckim paliwie. Powiem tylko tyle co bym nie zatankował nawet najmocniejsze u nas paliwo czyli Shell V-Power Racing to i tak w Niemczech 95 jest lepsza. Znaczy dużo lepiej szedł na niemieckiej 95 niż u nas na Racingu na Shellu. I to tak z naszymi paliwami. Teściu nigdy nie zrobi na naszym paliwie 1300 km touranem a na niemieckim właśnie tyle robi. a teraz o silniku. Ja akurat mam w dobrym stanie 160 tyś już i nic nie słychać. Silnik jak każda benzynka bez turbo czuć moc od 3000 i wtedy pięknie się wkręca. Jeżdżę na gazie i jest słąbszy faktycznie, ale da sie nim pośmigać. Sam silnik bezproblemowy olej mam 0w30 i nic nie wycieka i nic nie spala - nie dolewam tak jak w moim AZM. Dźwięk faktycznie nieoceniony super. Mam go w kombi i jest jeszcze cięższy niż sedan ale i tak śmiga super. Dużo z niego już nie wyciśniesz - bez turbiny. Najwyżej dolot wylot większy inny filtr powietrza ale to może pare km. Ja i tak nie zamieniłbym go na np. 1,8T bo nie mam problemów z turbo. trafisz zadbany to pojeździsz i będziesz zadowolony. ]Moja siostra ma jeszcze V5 (sedan 2000r.) ale ten poprzedni 150KM i był kręcony km, ale i tak fajnie chodzi, jedyny mankament to muszę w nim wymienić rozrząd bo już słychać.( koszty 700-900 zł komplet) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #68 Napisano 22 Kwietnia 2013 Dzięki panowie za opinie, właśnie o takie odpowiedzi mi chodziło. To zbieram kasę żeby włożyć go do swojej padliny... Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #69 Napisano 22 Kwietnia 2013 w pierwszej częsci opisałem Ci 170 KM jednostke czyli 20V zaworową a siostry auto ma 10 V zaworów i 150KM u niej tez w miare OK silniczek nie leje narazie wymieniła tylko króciec wody z tyłu tam blisko rozrządu bo pękł a wcześneij brał płyn chłodzący i teraz jest już spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #70 Napisano 22 Kwietnia 2013 Kolego wiem dlatego pytam o ten model silnika bo chodzi mi o azx bo przy okazji mam w planie sobie założyć licznik z wersji FL. Mam jeszcze pytanko związane ze skrzynią biegów. Czy ma dłuższe przełożenia bo np w moim mnie to wkurza że jak śmigałem w trasę i miałem około 160km/h to na moim 1.8 mam 5 tyś obrotów lub minimalnie więcej, a przy 120km/h mam już 3 tyś obrotów na 5 biegu. Dla mnie to już silnik wył a nie normalnie chodził.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #71 Napisano 22 Kwietnia 2013 Biegi są tak samo 140km i juz bym zmieniał na 6 bieg którego nie ma. Sam się zastanawiałem czy da sie jakąś inną skrzynie włożyć 6 biegową np. ale chyba nie pasuje żadna. Temat nie do końca zbadany przeze mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #72 Napisano 22 Kwietnia 2013 stinger dzięki wielkie za rozjaśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marmsn Zgłoś #73 Napisano 22 Kwietnia 2013 masz tutaj probke mojego co do skrzyni mysle ze jest dopasowana idealnie gdyz mocy dostajesz wlasnie po 2500-2800 wiec na 5-tce przy 100-tce to chyba oki a v-max zapewniam ze wystarczy:P chociaz budzika nie zamknalem (ale to chyba przez to ze mialem 4+ bagaznik full) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #74 Napisano 2 Listopada 2013 dawno nie pisałem sorki stinger dzięki wielkie za rozjaśnienie nie ma za co daj znać co i jak z silnikiem po zmianie. nie wiem jak jest w twoim APT po pierwsze chyba też ma zmienne fazy rozrządu i po drugie nie wiem czy masz gaz elektroniczny bo w azx juz taki jest w mojej siostry AGZ jest na linke więc nie wiem czy nie bedziesz miał dodatkowych problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #75 Napisano 3 Listopada 2013 Jeżdzę takim 2.3 V5 AZX 170km i jak narazie sobie go chwale Zalewam go olejem 5w30 , wymieniam filtry tankuje i jeżdzę . Zakupiony przy przebiegu 124 tyś. km ( listopad 2012) obecnie 155 tyś. km i przez ten czas żadnych grubszych awarii nie było . Wymieniony tylko czujnik G62 , bo miał problemy z odpalaniem jak był nie dogrzany . Załozona instalacja gazowa na której jakiś spadków mocy nie zauwazyłem. A co do porównania z innymi silnikami np 1.8T to bym go nie zamienił Wieksza kultura pracy na niskich obrotach i ten dzwięk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #76 Napisano 3 Listopada 2013 Jeżdzę takim 2.3 V5 AZX 170km i jak narazie sobie go chwale Zalewam go olejem 5w30 , wymieniam filtry tankuje i jeżdzę . Zakupiony przy przebiegu 124 tyś. km ( listopad 2012) obecnie 155 tyś. km i przez ten czas żadnych grubszych awarii nie było . Wymieniony tylko czujnik G62 , bo miał problemy z odpalaniem jak był nie dogrzany . Załozona instalacja gazowa na której jakiś spadków mocy nie zauwazyłem. A co do porównania z innymi silnikami np 1.8T to bym go nie zamienił Wieksza kultura pracy na niskich obrotach i ten dzwięk potwierdzam doznania kolegi żaden 1,8T nie może dorównać kulturze pracy V5. I spalanie na poziomie 15 to trzeba mieć ciężką nogę. Ja jeździłem 7 lat dieselkiem 1.6 t 90km B3 przesiadłęm się na benzynę i zarówno moja i mojej żony V5 i da się normalnie jeździć. i spala 2.0 azm 13-14 bardzo krótki trasy 5-10km, a jak jeżdze mojej żony kombi cięższym od sedana V5 to po mieście 12-13. Ogólnie powiem tak porównywalnie, troszke więcej V5 ale za to jakie doznania i moc. Zresztą jak jest na gazie to bez różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian15x1 Zgłoś #77 Napisano 5 Listopada 2013 Mam tego passka z 2,3 v5 od 3 miesięcy i muszę powiedzieć, że sprawuje się świetnie. Bardzo elastyczny silnik, bardzo dobre przyśpieszenie jak na tą wagę 1728kg w kombi, I moje pytanie ile ważą wasze passaty? Muszę jeszcze dodać, że jest to 2,3 4motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #78 Napisano 5 Listopada 2013 wagę 1728kg Sporo ma , ale raz ze kombi a dwa to że 4motion Mój ma wbite w dowód bodajże 1513 kg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #79 Napisano 6 Listopada 2013 ja u siebie w kombi mam 1532 KG własna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matheos2012 Zgłoś #80 Napisano 19 Listopada 2013 wagę 1728kg w kombi, mój 2,8 4motion i tiptronic +/- 1720 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach