Skocz do zawartości

Matheos2012

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Matheos2012

  • Urodziny 22.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RBI

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    126456
  1. Jak tak to super, bo już się obawiałem że będę musiał klucze wymieniać. Dzięki wielkie. Pozdr
  2. Witam Sory że "odgrzewam kotleta" ale ten mikrostyk w zamku mi prawdopodobnie szwankuje. Dokładnie dzieje się tak że podczas jazdy po jakimś tam czasie fałszywie sygnalizuje otwarte drzwi piszczy i świecą mi się światła w podsufitce. Dziwne jest to że Gdy stoję na postoju z wyłączonym silnikiem to działa poprawnie... Postanowiłem wymienić zamek gdyż nie kosztuje wiele a będzie to leprze niż płacenie komuś za regenerację z niepewnym skutkiem. Teraz moje pytanie brzmi: Czy jak kupię ten mechanizm zamka (link poniżej) to będę musiał zmieniać klucze.?? http://allegro.pl/zamek-drzwi-przod-lewy-vw-golf-iv-4-passat-b5-fl-i4854886514.html czy wystarczy że przełożę starą "wkładkę zamka" do nowego.??? Proszę o radę bo jestem w tej sprawie zielony
  3. Witam Zrobiłem dzisiaj logi w swoim grupy 90. Nie znam się zbytnio na tym ale wydaje mi się że jest chyba coś nie tak z tymi fazami patrząc na to co się zapisało. http://vaglog.rtnet.pl/vanos2012_151016.html Proszę kogoś by zerknął i ocenił czy jest źle.
  4. Nie znam się na tym wiec prosił bym żeby ktoś zerknął na działanie sond. http://vaglog.rtnet.pl/vanos2012_150510.html
  5. mój 2,8 4motion i tiptronic +/- 1720
  6. Matheos2012

    Oswietlenie wnetrza LED

    Witam Teraz już za późno. Zamówiłem już 2 dni temu ten droższy zestaw z CAN-BUSem. Mam nadzieję że się sprawdzi, a jak nie to zwrócę, i będę rozmawiał z Tomikiem. Najgorszy problem mam z lampą na tylnej podsufitce, tą z czujnikiem ruchu. Z tego co udało mi się znaleźć to jest to to coś, bo jak nie to już nie wiem: http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka-Led-T4.7-1xSMD-5050-12V-Bialy-Zimny/552
  7. Matheos2012

    Oswietlenie wnetrza LED

    Witam Chce kupić zestaw oświetlenia Led do swojego paska. Znalazłem stronę która oferuje 2 zestawy p&p: http://www.sklepledowy.pl/pl/p/VW-Passat-B5-FL-Zestaw-Standard-Oswietlenie-LED/345 http://www.sklepledowy.pl/pl/p/VW-Passat-B5-FL-Zestaw-MAX-Oswietlenie-wnetrza-LED/342 Różnią się tylko tym że ten droższy współpracuje ze samochodowym ściemniaczem, i nie występuje zjawisko delikatnego świecenia po zgaszeniu. Jestem w tych sprawach ciemny, i mam pytanie czy do Passata b5fl z 2001r muszę kupić ten droższy czy może być ten tańszy zestaw? Bo jeśli w tym aucie nie ma tego ściemniacza to po co mam przepłacać? Bardzo proszę o poradę.
  8. Witam Podepnę się pod temat. Mam oryginalny podwójny wydech i chcę założyć końcówki jak powyżej na zdjęciu jak w W8. Dzisiaj właśnie odebrałem oryginalną dokładkę z wycięciami z ASO, pozostaje teraz tylko kupno końcówek. I nie wiem jakie wybrać żeby spasowały pod to wycięcie w tej dokładce , jak mierzyłem to jest wychodzi szerokość do max 17cm. Może ktoś ma już to zrobione i wie jakiej średnicy końcówkę najlepiej kupić żeby idealnie spasowała?? Co myślicie o tym: http://allegro.pl/koncowka-tlumika-wydechu-rury-wydechowej-podwojna-i3604024336.html
  9. Może mam te zaworki o których piszesz zrypane, ale że to się stało tak nagle po zmianie oleju to mnie najbardziej dziwi, olej też zalałem taki sam jak był czyli MOTUL X-CESS 5w40 wiec to nie jego wina. Dzisiaj rano jak odpalałem było słychać przez niecałą sek, potem po 8 godz jak wracałem z pracy NIC, cichutko... Z napinaczami hydraulicznymi miałem już do czynienia w poprzednim aucie w 1.8T ale tam to był zupełnie inny dźwięk (słychać było że to łańcuch rzęzi) a tu jestem pewny na 90% że to słychać wszystkie popychacze przez moment. Na forum A6 jeden gość z 2.8 miał ten sam problem i jak wymienił na inny filtr oleju z tym zaworkiem to mu przestało, bo z tego wynika że Filtron ten co kupiłem go nie posiada. Kupie lepszy filtr i zobaczymy
  10. Witam Pany Mam pytanie: Czy do naszego silnika ma być filtr oleju z zaworem zwrotnym?? Ostatnio wymieniłem olej z filtrem Filtrona, i od tamtego czasu po dłuższym, nocnym postoju jak odpalam z rana przez ok 1s słychać zawory dokładnie całą "klawiature" tak jakby popychacze przez moment nie miały ciśnienia. I tak czytając po necie doszedłem do tego że może być to przyczyna uszkodzonego lub braku zaworu zwrotnego w filtrze (o którym nie miałem pojęcia że może go nie być np w takim FILTRONE). Czy dobrze rozumie że zakupiłem dziadowski filtr i teraz najlepiej go wymienić na np. boscha.?
  11. OK dzięki za podpowiedź, czyli nie ma sensu zmieniać na inne jeśli nie dokopie wzmacniacza. Z tym wygłuszeniem drzwi to też dobry pomysł.
  12. Dzisiaj sprawdziłem i mam dokładnie te po prawej stronie(zdj.) Jest sens wymieniać je na te Hertz DSK165 podłączając pod wzmacniacz DSP czy będzie to bez sensu?? Grają dobrze nie trzeszczą ale zawsze można coś uleprzyć.:manga
  13. Witam Posiadam u siebie 8 głośników z procesorem DSP (nie wiem czy Harman czy Nokia bo nie udało mi się odczytać) i radio navi MFD, Chciałbym wiedzieć jaką moc mają te seryjne głośniki?? Bo planuje za niedługo wymienić te 4 niskotonowe np. na Hertz DSK165 lub coś podobnego, i nie wiem czy ten seryjny wzmacniacz DSP to uciągnie? A z tego co wyczytałem wynika że w wersji z DSP są jakieś mocniejsze niż w zwykłej serii. Czy orientuje się ktoś w tej sprawie bo jetem trochę tępy w tym temacie??
  14. Porównując do filmiku Awarialla, wychodzi na to że z moim jest wszystko w porządku gdyż wychodzi mi ok 9,5s. http://www.youtube.com/watch?v=kFfXNftfeEY Przed wycięciem katów było ok 11 s więc teraz jest już git. Czasami żałuje że kupiłem tiptronica, nie spodziewałem się że będzie aż taka różnica w czasie miedzy manualem.
  15. Racja poprzedni mój samochód to Audi A3 1.8T AGU i też miałem zrobionego softa na 184 KM, i przesiadając się do Passata zniknął mi "baban"z twarzy bo nie spodziewałem się że będzie taka różnica w przyspieszeniu i elastyczności na niekorzyść Passata. Zaznaczam że mowie cały czas o 2.8 w automacie, manualem nie jeździłem więc się nie wypowiadam. Teraz już wiem że masa i tiptronik skutecznie zamulają ten silnik przy starcie, ja jadąc Passatem po autostradzie mam wrażenie że on zaczyna tak naprawdę jechać od 140 km/h w górę. Wracając do danych katalogowych to patrząc na dane producenta Passat 2.8 v6 4motion Tiptronic 0-100 ma niby aż 10,1 s:dolamam, Gdzie porównując do takich "bydlaków" jak: BMW E38 728ia o takiej samej mocy i momencie i też w automacie ma 9,6s a masa o wiele większa. BMW E39 528ia mniej więcej ta sama masa -8,8 s w automacie. Wychodzi na to że ten VW tiptronic aż tak go zmula. W Audi A6 2,8 w tej samej konfiguracji jest tak samo bo jeśli się nie mylę to jest ta sama skrzynia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności