Skocz do zawartości
daffyx

Silnik 2.3 V5 170km

Rekomendowane odpowiedzi

ja u swojego bardziej zwracalem uwage czy nie leje oleju na łączeniu ze skrzynią , pod głownicą i pokrywa.... i przedewszystkim czy nie dymi na czarno nawet przy 7 tys raczej nie powinno...jesli cos zaczyna dymic to lepiej unikac ... a co do łańcuszka to powyżej 200 tys moze byc słychac bardziej popychacze zaworów i napinacz łańcuszka niz łancuszek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie : ile pali wam 2,3 ale w wersji 150 km w wersji syncro? ksiazka przewiduje benzyne 95 czy 98? I jeszcze mam pytanie do uzytkownikow takiej wersji : czy silnik jest rzeczywiscie bezproblemowy ze wzgledu na to ze nie ma paska a lancuch?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wersja 170 km 20v rowniez nie ma paska tylko łańcuchy(dwa)...a jedyne wymiany to olej filtry i normalne elementy ktore padaja w innych passatach...wiec na tle innych silnikow dla mnie wypada znakomicie....a co do paliwa to w polsce jedyna jakie moze byc to chyba shell v-power albo i nie ....za kazdym razem kiedy taknowalem 95 czy 98 to sie zaswiecala kontrolka komputera i sondy.... dopiero gdy zalewalem v-power-a to gasly.... a w innych krajach wystarczylo 95 ...i prawde mowiac nie bylo roznicy miedzy 95 a 98.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eeeeeeee

Edytowane przez namlooc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale co do wymiany napinacza nie trzeba nawet wchodzic pod samochod dostęp jest z gory silnika a zeby wymieniac slizgi i prowadnice to tez wystarczy zdjac pokrywe zaworow i rwonież jest dostep do ich wymiany.... wiec z tym wyjmowaniem skrzyni to tez jest troche sciema....przynajmniej w 20 zaworowej wersji..... azx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moglibyscie mi podac gdzie moge kupic lancuch slizgi i napinacz do agz 150 km bo slysze minimalne 'rzężenie' ? a moze jestem przewrazliwiony? musi byc to konkretny zgrzyt?

 

Prosilbym takze o porade jaki filtr oleju dac - wyczytalem w ksiazce obslugi ze jest to jakis nietypowy filtr z dwoma malymi uszczelniaczami. Silnik agz 150 km.

 

Jeszcze mam pytanie co do oleju - czy moge zalac valvoline maxlife 10w40 ? Kupilem auto i z tego co widze poprzedni wlasciciel lal castrol edge 10w60. Jak sie maja normy VW do Valvoline maxlife (niestety nie ma on podanej normy vw) ?

Edytowane przez kidrowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a możecie pow. ile wasze Paski z tym silnikiem palą? bo mi całkiem sporo i sie martwię czy mnie stać na to

 

Od zakupu zdazylem wyjezdzic dopiero 2 zbiorniki gazu wiec wynik moze byc malo miarodajny. 80% pezebiegu to miasto i krotkie odcinki a srednia 13,5 l/100km (LPG).

Edytowane przez Fresh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy wie ktos moze gdzie jest filtr paliwa w silniku AZX 2.3 v5 20v, wymienialem juz kilka razy olej , filtry oleju powietrza ale jakos nigdy filtru paliwa i mysle ze zdecydowanie juz na niego czas - ostatnio robil to servis okolo 60tys km temu- gdzie on jest ?- chyba jestes slepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tylnej cześci pojazdu zaraz za bakiem paliwa ...sciągniecie osłony baku go odsłoni...potem tylko obejma od filtru i przewody....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

dopiero co zakupiłem VR5 150KM

Nie wiem czego się spodaziewać

 

---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------

 

Czy ktos może przesłać mi zdjęcie silnika VR5 /150KM/, z kilku ujęć

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się spodziewał przyjemnej jazdy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie

Ja kupiłem passata 2.3 V5 rocznik 2003 z przebiegiem 49000 mil - mam problem z wolnymi obrotami strasznie nim rzuca na wolnych ale jak mu dam kopa to serio robi wrażenie - co moze być przyczyna bo od czasu do czasu wyskakuje mi błąd P1340 brak współpracy czynnika paska rozrzadu z czujnikiem walka korbowego - sprawdziłem czujniki wszystkie dobre i nie wiem o co kaman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hard core, pokaż co pokazuje przepływomierz na biegu jałowym i jakie są wskazania kanału 032 bloków pomiarowych silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eeeeeeeee

Edytowane przez namlooc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marecek

sprawdze w sobote - wiesz ewentualnie jak zrobic adaptacje przepustnicy vcdsem - kupilem nowa na wszelki wypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niewymienisz tym sposobem wszystkich slizgow, wlasciwie tylko jeden slizg i jeden napinacz wymienisz.. zeby zrobic to konkretnie i poprawnie skrzynie biegow trzeba wyjac. U mnie pekl slizg od dolnego lancucha.

da sie da ....Jak napisałem wcześniej przynajmniej w wersji 20 zaworowej azx bo sam tego okonałem....Prawdziwa misja ale sie da...nie wiem jak to wyglada w twoim ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jako szczęśliwy posiadacz V5 170 kucyków. Faktem jest kultura pracy silnika , dźwięk, sama przyjemność i balsam dla ucha. Zasadnicze, dla niektórych banalne zapewne pytania, to:

1. Jaki olej do silniczka - poprzedni właściciel lał mobil 1 0W-50, samochód ma przejechane 150tys km ?

2. Sprzęgło - bierze wysoko, pedał dość twardy - tu wszelakie sugestie i opinie mile widziane.

 

pozdrawiam

Jacek

Edytowane przez andare43

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz info na temat oleju:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27952

 

a tu na temat sprzęgła:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4909

 

użyj wyszukiwarki a na bank znajdziesz dużo ciekawych i pożytecznych informacji :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki Maćku - troszkę rozjaśniło aczkolwiek i tak temat sprzęgła mnie męczy, każdy przypadek inny. Wyjmę skrzynie i zobaczę -- ten pedał za wysoko w pozycji neutralnej !!! Czyżby tarcza ? Toż to hydraulika reguluje. Dzięki jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz sprawdzić. Powiem Ci, że ja po kupnie swojego Passata miałem podobny dylemat. Sprzęgło brało przy samej górze, nie było jednak zadnych szarpań, uślizgów itp. Przejeździłem ponad 2 lata i dalej tak samo bierze a z tego co wyczytałem na forum i po rozmowach z użytkownikami Passatów to raczej "ten typ tak ma". Jednemu bierze wsoko innemu niżej ale jeśli nie obserwujesz żadnych dziwnych objawów to myślę że nie masz powodów do obaw.

Powodzenia

Edytowane przez mac30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności