darkaz1250 Zgłoś #21 Napisano 20 Maja 2010 (edytowane) Ja u siebie włożyłem pompki na oko i wszystko jest ok:) Silnik chodzi równo i dawki też są w porządku. Możliwe, że padł ci któryś pompowtrysk? Edytowane 20 Maja 2010 przez darkaz1250 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf80 Zgłoś #22 Napisano 21 Maja 2010 Też tak myslałe, ale chciałem wszystko w kolejności eliminować tzn. ustawić pomki, wyregulować odpowiednio i znów sprawdzić dawki. Jeżeli to nie dałoby rezultatu to miałbym stu procętową pewność że pompki są padnięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #23 Napisano 21 Maja 2010 po co je wyciągałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benett32 Zgłoś #24 Napisano 20 Czerwca 2010 Koledzy też mam problem z pompkami. Miałem robioną w marcu głowicę i od tamtego czasu "mechanik" nie może dojść końca ładu. postanowiłem zrobić to sam. Czy ktoś podpowie mi o jaki kąt odkręcamy nakrętki sprężyn przy AJM? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecia Zgłoś #25 Napisano 14 Sierpnia 2010 Koledzy czy może ktoś podać jakieś dane do silnika AJM ? Również miałem robioną głowicę i chciałbym sprawdzić ustawienie pompowtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #26 Napisano 15 Sierpnia 2010 Koledzy czy może ktoś podać jakieś dane do silnika AJM ? Również miałem robioną głowicę i chciałbym sprawdzić ustawienie pompowtryskiwaczy. Proszę bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #27 Napisano 29 Kwietnia 2011 Witam , mam pytanie od kiedy szły te wtyczki nowego typu i w silnikach o jakim oznaczeniu ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro7104 Zgłoś #28 Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam. Mam wielka prośbę . Czy może mi ktoś napisać jakie są wymiary osadzenia pompowtryskiwaczy w gniazdach od krawędzi głowicy. To ten wymiar który ustawia się suwmiarka. Silnik bmp 2.0 tdi 140 KM z pażdziernika 2007 roku. Znalazłem coś w sieci ale nic nie pasuje, pewnie do innego silnika. Słyszałem że każdy typ tego silnika ma inne te wymiary. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #29 Napisano 2 Sierpnia 2011 Czy może mi ktoś napisać jakie są wymiary osadzenia pompowtryskiwaczy w gniazdach od krawędzi głowicy. To ten wymiar który ustawia się suwmiarka. Silnik bmp 2.0 tdi 140 KM z pażdziernika 2007 roku. Dane z ELSA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #30 Napisano 22 Sierpnia 2011 a kto zna wymiary dla silnika 1,9 tdi 115 kM, AJM, pompowtryski o nr 038130073F..??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tox Zgłoś #31 Napisano 25 Listopada 2011 Witam, czy do silnika ATJ 85kW poniższe odległości będą takie same? I czy należy cofać śrubę regulacyjną o 180 stopni w przypadku ATJ? starszy typ wtyczek: 1 cyl - 332,2 mm 2 cyl – 244,2mm 3 cyl – 152,8mm 4 cyl – 64,8mm nowszy typ wtyczek: 1 333,0 +- 0,8 mm 2 245,0 +- 0,8 mm 3 153,6 +- 0,8 mm 4 65,6 +- 0,8 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukos Zgłoś #32 Napisano 19 Grudnia 2011 o ile sie cofa srube regulacyjna w AWX? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2011 U mnie (silnik - AVB ) sytuacja wygląda tak. Wymieniliśmy wałek rozrządu, panewki wałka, popychacze. Podczas rozkładania tego wszystkiego trzeba było odkręcić śruby te na górze pompowtrysku. Liczyliśmy obroty podczas okręcania tak, żeby przy składaniu było identycznie. Ale, no właśnie ale…. po poskładaniu tego do kupy i ustawieniu synchronizacji na 0.0 strasznie się rozjechały dawki na pompkach. Najgorsze, że nie były one wyciągane a dawki pozmieniały się mocno. Przed „najgorsza” była pierwsza -0.38, druga -0.07, trzecia 0.13, a czwarta coś koło0.20. Teraz jest na pierwszej -1.55, druga -0.90, trzecia 0.75, czwarta koło 1.0. Troszkę pozmienialiśmy synchro i teraz jest ustawione na + 2.2. Spalanie spadło z 0.8 l/h do 0.6 l/h, ale na pompkach niewiele się zmieniło. Mam również nieodparte wrażenie, że ubyło mojemu paskowi trochę konisiów. Przed robotą czuć było, że przyspiesza miał ten „jad” teraz już nie koniecznie. Auto zrobione jak w podpisie, więc powinno solidnie zasuwać. Proszę o poradę od czego zacząć aby wróciło do „normy”, zwłaszcza te dawki na pompkach mnie denerwują. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukos Zgłoś #34 Napisano 21 Grudnia 2011 ja szukajac u siebie przyczyny, pytajac wiele osob doszedlem do wniosku ze bardzo wazny jest ten skok pompowtryskiwaczy. trzeba to ustawiac koniecznie na przyrzadach,jade dzis wieczorem do speca i zobaczymy jak bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #35 Napisano 21 Grudnia 2011 (edytowane) Tylko na jakich przyrządach i jak to ustawić ? A jakie powinny być wartości w grupie 18 a jakie w 23 ? Może ktoś z Was podpowie. Dzięki Edytowane 21 Grudnia 2011 przez bifu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukos Zgłoś #36 Napisano 21 Grudnia 2011 gdzies jest to na forum. czujnik zegarowy i klucz dynamometryczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #37 Napisano 21 Grudnia 2011 To już namierzyłem teraz tylko jakie powinny być wartości w grupie 18 a jakie w 23 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukos Zgłoś #38 Napisano 23 Grudnia 2011 tego nie wiem. ja z kolei szukam tego kata cofniecia sruby regulacyjnej dla AWX i juz slyszalem chyba 100 teorii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ostaf Zgłoś #39 Napisano 18 Stycznia 2012 Heja. No okej z regulacja pompowtryskiwaczy ale jaka jest kolejnosc ich ustawiania bochyba nie obojetnie tylko jakas kolejnosc musi byc czy jak leci?? Pewnie tak jak przy regulacji zaworow ale czy ktos wie jak ktory wtrysk w jakim momencie?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #40 Napisano 5 Maja 2012 W zasadzie obojętne, ale najłatwiej zgodnie z kolejnością zapłonu, t.j. 1-3-4-2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach