Skocz do zawartości

piecia

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piecia

  • Urodziny 20.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. W dniu dzisiejszym zmierzyłem opór na czujniku N108, wynosi on 16 OHM. Wszystkie bezpieczniki są całe. Ciepły silnik zaczął gorzej odpalać po wymianie rozrusznika, czy to może mieć jakikolwiek wpływ ? Piotrek
  2. Zlogowałem grupę 000, w pozycji nr 2 mam wartości w granicach 51-53. Po takich odczytach mniemam iż kąt wtrysku ustawiony jest prawidłowo. Wiązka przewodów była poprzecierana w kilku miejscach, pa naprawie brak jest błędów o których pisałem wcześniej. Natomiast auto strasznie słabo pali gdy silnik jest rozgrzany, na zimnym jest rewelacyjnie. Zrobiłem również test zaworu N108, podczas testu nie słychać jakichkolwiek zmian. Proszę o podpowiedzi i sugestie. Piotrek
  3. Witam wszystkich, Posiadam Passata B4 1,9 TDi, 1996r. 110KM W ostatnim czasie auto co jakiś czas zaczęło ciężko odpalać (długo trzeba pokręcić rozrusznikiem). Nie ma różnicy czy silnik jest rozgrzany czy nie, zdarza się to losowo. Sprawdziłem układ paliwowy i ku memu zdziwieniu w jednym przewodzie pod maską (przeźroczystym) widać powietrze. Nie mam pojęcia skąd ono się tam bierze. Docisnąłem wszelkie opaski i sprawdziłem wizualnie stan techniczny przewodów paliwowych. Wszystko wygląda nieźle. Podłączając komputer, natknąłem się na wstępie na błędy: 3 DTC's Found: 00527 - Intake Air Temperature Sensor (G42/G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Injection Start Control 17-10 - Control Difference - Intermittent Najbardziej zastanawia mnie błąd 00550. Czy może to być spowodowane błędnym ustawieniem, bądź w ogóle nie ustawieniem początku kąta wtrysku ? Dodatkowo do tematu dołączę kilka zrzutów ekranu z poszczególnych grup. http://hostuje.net/file.php?id=fd1a6ca59facf38d7577ca35dcb12ff9 http://hostuje.net/file.php?id=7bdb1a47966ffa07a7cdf9de4e6ad369 http://hostuje.net/file.php?id=371f7887f813ec6db5f93275dba5649a http://hostuje.net/file.php?id=f7190ff71565925ab2cbdd1f8107cedb http://hostuje.net/file.php?id=0c0ef59aeec9a76b9d3f0a6d9654e551 Prośba o pomoc i podpowiedź w temacie. Pozdrawiam Piotrek
  4. Jest sens wydać większe pieniądze na tegoż klona ? Co zyskam w porównaniu do VAG-a. Sam program wydaję się być dużo mocniej przejrzysty i użyteczny, jak jest w rzeczywistości ?
  5. Co sądzicie o interfejsie jak w linku ? http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urzadzenia-diagnostyczne/interfejs-glowica-vas-5054.html , Zainteresowało mnie oprogramowanie VAS, proszę o opinię na ten temat. Patrząc na ceny w porówaniu do VAGA różnica jest spora, jak w przypadku jakiejkolwiek funkcjonalności ? Pozdrawiam
  6. Poproszę kogoś życzliwego o schemat rozmieszczenia czujników ciśnienia oleju. Jedyny pomysł, który przychodzi mi do głowy to padnięty czujnik wysokiego ciśnienia, jeżeli takowy istnieje.
  7. Problem do tej pory nie został usunięty. Proszę więc o jakieś podpowiedzi. Ile jest konkretnie czujników oleju w silniku AJM i jakie to ?
  8. Ciśnienie sprawdzone manometrem i wszystko jest w normie. Na niskich obrotach jest około 2-3bar, na wysokich tj. ok. 4000obr/min - 5-6bar. Czy po odłączeniu czujnika ciśnienia oleju przy filtrze powinno coś się zmienić, w znaczeniu kontrolka powinna się palić cały czas, powinna w ogóle się nie zaświecać ? Pytam dlatego, iż odłączyłem ten czujnik i wszystko zachowuje się tak jakby był on podłączony, tzn. po przekroczeniu obrotów (około 2000obr/min) zapala się lampka od oleju, buzer odzywa się trzy razy, a z kontrolką jest różnie (raz mrugnie 3 razy, a innym razem dużo więcej) Proszę o pomoc. Każda rada jest naprawdę potrzebna. Pozdrawiam
  9. Dzięki sprawdzimy ciśnienie.. A co do czujników to czy da się sprawdzić w jakiś sposób sprawność czujnika ciśnienia oraz poziomu np. za pomocą miernika? Pozdrawiam
  10. Witam. Po wymianie rozrządu, sprzęgła, filtru oleju i oleju, zaraz po odpaleniu silnika i przekroczeniu prędkości obrotowej rzędu 1500... mryga kontrolka oleju czerwona 3x oraz odzywa się dźwięk buzera 3x następnie gaśnie... Vag nie wykazuje żadnych błędów. Przed wymianą wyżej wymienionych elementów wszystko było ok. Czy jest jakiś standardowy opis dotyczący akurat takiego zachowywania się kontrolki oleju oraz buzera? Co oznacza i za co się zabrać w pierwszej kolejności... Dodam że samochód został zaciągnięty do warsztatu gdzie wszyscy rozkładają ręce. Silnik normalnie pali - brak jakichkolwiek dziwnych dźwięków. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  11. Koledzy czy może ktoś podać jakieś dane do silnika AJM ? Również miałem robioną głowicę i chciałbym sprawdzić ustawienie pompowtryskiwaczy.
  12. Kolego wymień krzyżak na początek. Takich doradców jak tu się wypowiadają jest najwięcej. Oczywiście, najlepiej wymienić od razu samochód może ?
  13. Mam luz na zawiasie. Najlepiej jest wyczuwalny nie na max otwartych drzwiach tylko na prawie domkniętych. Podejrzewam, że rozjechał mi się otwór w zawiasie zamocowanym do kabiny, przez zatarcie górnego zawiasu. Czy da się to jakoś naprawić. Ewentualnie jak zmienić zawias ?
  14. Koledzy u mnie chyba skończył się przegub wewnętrzny i chciałbym zakupić tą część. Wiem, że przegub występuje tylko z półosią. Czy mógłby ktoś podać numer części z programu bądź katalogu do Passata 1,9 TDi 115KM AJM 99'. Od jakich modeli pasowałaby do mnie półoś ?
  15. Koledzy u mnie chyba skończył się przegub wewnętrzny i chciałbym zakupić tą część. Wiem, że przegub występuje tylko z półosią. Czy mógłby ktoś podać numer części z programu bądź katalogu do Passata 1,9 TDi 115KM AJM 99'. Od jakich modeli pasowałaby do mnie półoś ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności