Skocz do zawartości

migolc

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O migolc

  • Urodziny 11.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. "... a do tego uwagę że odpięcie modułu od instalacji może pomóc przy wykasowaniu tego nieszczęsnego błędu. Dzień grzebania z czego wiekszość na przewyśleniach Po dostaniu się do modułu i jego odpięciu efektu nie ma. Kontrolka dalej świeci. Na allegro moduły do dostania w rozsądnych pieniądzach więc decyzja rozbiorę skurczysyna i zajżę mu pod dekiel. NIestety brak wydrążonych kluczy typu torx uwaliło pomysł na samym początku i wtedy olśnienie. Skoro błąd powstał własciwie z uwagi na niskie temperatury i spadek napięcia a ręczny działa to musi byc tylko i wyłącznie błedem softwareowym.Czyli pamięć modułu musi być najprawdopodobniej podtrzymywana osobno wewnątrz modułu jakoś - kondesatory moze? NIech ktoś poprawi jeśłi sie mylę. Pozostawienie odpiętego modułu na noc niczego nie zmieniło. Skoro i tak wymiana to postanowiłem zewrzeć w module grube styki oraz te cienkie piny własnie tym torxem. I ... sukces. Po ponownym podłączeniu modułu do instalacji oraz właczeniu VAG-a bład dał sie wykasować a ta cholerna kontrolka zgasła i do tej pory jej juz nie widziałem.Może to komus pomoże w walce z przkreslonym P. Pozdrawiam "
  2. Niestety mam kabel KKL bez CAN'a, który nie ogarnia Passata ale mam fejs diagnostyczny by VIAKEN, który z kolei nie posiada funkcji autoscan :). Proszę napisz, które grupy Cię interesują to sprawdzę po kolei. Silnik bez błędów, parktronika (fabrycznego) brak, przynajmniej teoretycznie, bo nie chce się połączyć z tą grupą. Ogólnie nigdzie indziej błędów nie ma. Auto nie ma AutoHolda, kodowanie hamulca z ...11 na końcu. Tak sobie myślę, że w międzyczasie zmieniałem jeszcze mapę w ECU, która pozostała mi po takim samym b6 (rok, silnik, też bez Autohold itp). Czy to może mieć wpływ?
  3. Czytałem ale nic mi to nie mówi. To błąd parktonika, którego ja nie posiadam, a błąd siedzi w hamulcu postojowym. Niestety nie mam możliwości podmiany modułu.
  4. Witam. Posiadam dziwną sytuację jak w temacie, b6 bez parktronika (fabrycznego, posiada chiński). Auto kupione z "uszkodzonym ręcznym", silniczki wyczyszczone, ręczny działa prawidłowo, lecz na zegarach cały czas się świeci żółta kontrolka "P" i po podłączeniu komputera, w 53 (hamulec postojowy) wyskakuje błąd 16347. Jakieś pomysły? Pozdrawiam PS. Z 76 (parktronik) komputer się nie łączy.
  5. Witam. Mam problem z rozruchem gorącego w/w samochodu. Auto odpala od strzała tylko przy odpalaniu na gorącym silniku pojawia się uderzenie. Czytałem nt. aku, rozrusznika itp i również bym się skłaniał ku temu ale wydaję mi się, że ktoś u mnie już grzebał VCDS'em w dawkach startowych. Auto jest trochę "osowiałe". Sam kiedyś zmieniałem te dawki w audi A3 1.9 105KM ponieważ auto trochę dłużej kręciło na ciepłym. Po zmianie dawek odpalało od strzała ale po całym zabiegu było minimalnie słabsze. Jak sprawdzić czy jest tam wszystko ustawione fabrycznie? Posiadam też Galetto. Może poszukać ori wsadu i wrzucić? Pozdrawiam
  6. Przepraszam, że tak późno odp. Dym jest koloru białego bądź szarego. Układ chłodzenia i cała reszta ok, wody nie dolewam. Czy jest gryzący? Do końca nie wiem bo nie mam garażu, auto stoi pod blokiem. Wydaje mi się, że czuć taki dziwny zapach spalonego oleju. Wg mnie..
  7. Które logi jeszcze wykonać, żeby stwierdzić czy program jest sensownie napisany? I ogólnie, żeby znaleźć przyczynę tego kopcenia po dłuższym postoju? Świece sprawne, prąd też dochodzi.
  8. I w sumie jakieś dziwne odgłosy już wydaje jak schodzi z wyższych obrotów przy zmianie biegów. Tak trochę jakbym blow off'a miał .
  9. W sumie zrobiłem tylko tego, auto dopiero co kupiłem, i nie wiedziałem czy turbo jest brudne czy po prostu jakiś źle napisany chip tam siedzi. Ale napis w sterowniku już dał mi do myślenia "_AUTOSEBA_ ". No i auto lata jak szalone. Z tym, że rano trochę ciężej pali i straszne zakopci na biało/szaro .
  10. Witam Mam problem ze swoim New Beetle. Mianowicie przeładowuje mi turbo. N 75 zamieniłem z N 18. Wydaje mi się, że auto jest po chipie bo jest mega żwawe. Na pewno nie ma 90 KM . Proszę o analizę logu. Pozdrawiam Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michalfial_176687.html
  11. Szczerze powiedziawszy bezpieczników nie sprawdziłem ale wątpię, żeby to było to. Jutro sprawdzę.
  12. Błąd jak u jokera. 01200, który da się wykasować ale kontrolki nie gasną po wyjściu ze sterownika abs. Po wył i wł zapłonu błąd wraca i cała procedura się powtarza. Świecą się: kontrolka abs, kontrolka esp i po przejechaniu 3-5m zapala się czerwony wykrzyknik w kółku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności