Jump to content
Guest joker_4_2006

Blad 01200 , kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik po uzyciu ham recznego

    Recommended Posts

    Guest joker_4_2006

    Witam

    Po uzyciu hamulca recznego na mokrej nawierzchni gdy wstrzasnelo autem wydobyl sie dzwiek i zapalila kontrolka ABS i czerwona z wykrzyknikiem mrugajaca kod bledu to 1200 Napiecie zasilajace zaworów ABS , ogladalem steronik i pompe ABS wszystko wyglada ok przewody podpiete , czy mogla pasc pompa lub sterownik?? Jesli ktos mial podobnie i moze doradzic to prosze o pomoc

    Dzieki

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B8 2.0 TDI 150KM DSG6
    Rok prod: 2016

    Mój koleś miał to samo,elektryk wszystko przejżał,skasował błąd,stwierdził iż czasami na ręcznym ABS głupieje i wszystko spoko od 4miechów.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010

    Sądzac po tym co napisałes, to w czasie jazdy zblokowałeś tylne koła. Więc wyskoczył błąd ABS-u. Po ponownym włączeniu zapłonu, powinno to zniknąc. No chyba ze nie znika.... to nie wiem zastanawiasiwo4.gif

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    Jeżeli by to był czujnik to zaświeciłaby się tylko żółta kontrolka ABS i przestałby wspomagać hamowanie. Po ponownym rozruchu powinno w rzeczy samej zniknąć.

     

    Kasowałeś błąd VAG'iem i dalej się pojawia?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    czasami na ręcznym ABS głupieje

    Skoro blokujesz w czasie jazdy tylne koła, to czujnik nie widzi obracajacego się koła i system generuje błąd, przez co ABS sie wyłącza. Mechanik mnie nauczył tego "tricku" - jak sie wyłącza ABS :D Po ponownym właczeniu zapłonu - błąd znika.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest joker_4_2006

    zablokowalem kola w czsie jazdy ale

    po ponownym wlaczeniu zaplonu blad ponownie sie pokazuje nawed po wykasowaniu we vagu i po odlaczaniu akumulatora a ABS nie dziala

    dzieki za podpowiedzi ale chyba uszkodzilem sterownik pompy , moze wypiac kostke od sterownika pompy??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest joker_4_2006

    wypiecie kostki od sterownika ABS tez nie pomaga (bez kostki brak polaczenia z ABS we vagu) , bezpieczniki wszystkie ok , mianowicie dziwna sytuacja gdy wykasuje blad kontrolki nie gasna mimo ze bledu nie ma , powraca on dopiero po ponownym przekreceniu kluczyka , porbowalem na roznych vagach vag-pl , vag-com 311.2 , vag-com 409.1 i to samo ,wiec prosze o rady bo nie moge uwierzyc ze tym sposobem uszkodzilem sterownik

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1996

    Odgrzeje kotleta :D mam to samo :(

    01200 - ABS Valves Supply Voltage

    35-10 - - - Intermittent

    W załączniku kilka screenów i log i kody błędów

    http://www.megaupload.com/?d=DSCGO205

    Czy ktoś to już naprawiał ??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2006

    To i ja odgrzeję. Czy wie ktoś co jest przyczyną sytuacji, którą opisał joker_4_2006 ? Pozdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    Jest komunikacja ze sterownikiem ?? Bezpieczniki sprawdzone ??

    Edited by PersoN

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2006

    Błąd jak u jokera. 01200, który da się wykasować ale kontrolki nie gasną po wyjściu ze sterownika abs. Po wył i wł zapłonu błąd wraca i cała procedura się powtarza. Świecą się: kontrolka abs, kontrolka esp i po przejechaniu 3-5m zapala się czerwony wykrzyknik w kółku

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    może być to problem ze sterownikiem jakieś zimne luty

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
    Rok prod: 2006

    Szczerze powiedziawszy bezpieczników nie sprawdziłem ale wątpię, żeby to było to. Jutro sprawdzę.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    01200 - ABS Valves Supply Voltage

     

    Possible Symptoms

    Malfunction Indicator Light (MIL) ON

     

    Possible Causes

    Fuse(s) faulty

    Wiring and/or Connector(s) from/to Brake Electronics Control Module (J104) faulty

    Brake Electronics Control Module (J104) faulty

     

    Possible Solutions

    Check Fuse(s)

    Check Wiring and/or Connector(s) from/to Brake Electronics Control Module (J104)

    Check/Replace Brake Electronics Control Module (J104)

     

    Special Notes

    This Fault Code usually effects the Hydraulic Unit (N55) and the Hydraulic Pump (V39).

    On vehicles that use the Bosch ABS system this connection is typically a separate 2 wire connector below the module. When this fault is stored after module replacement make sure it was reconnected.

     

    Po angielsku co prawda ale wychodzi na to, że jak bezpieczniki sprawne to może być gdzieś przerwa na wiązce albo tak jak mówiłem wcześniej może to być problem z samym sterownikiem (zimne luty).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TFSI 200KM
    Rok prod: 2007

    Witam, ostatnio też mam problem. Przy włączeniu zapłonu wywala kontrolki abs , esp i wykrzyknik, a po ruszeniu przekreślone p. Ktoś pomoże.?


                    Adres 03: ABS/hamulce       Plik etykiet: 3C0-614-095-C2.clb
    Oznaczenie elementu: 3C0 614 109 A    HW: 3C0 614 109 A
      Komponent i/lub wersja: ESP 440 C4     H018 0001
               Kodowanie: 0013755
               Kod serwisu: WSC 00028 028 00001
                          VCID: 1C36ECECDFABC6A66D-8048
    2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    01200 - napięcie zasilania zaworów ABS 
                014 - wadliwy
                 Ramka zamrożona:
                        Stan błędu: 01101110
                        Priorytet błędu: 2
                        Częstość błędu: 1
                        Wew.licznik błędów: 109
                        Przebieg: 34716 km
                        Wskaźnik czasu: 0
                        Data: 2019.03.06
                        Czas: 15:47:21

    00000 - KONIEC 
                014 - wadliwy
                 Ramka zamrożona:
                        Stan błędu: 01101110
                        Priorytet błędu: 1
                        Częstość błędu: 1
                        Wew.licznik błędów: 109
                        Przebieg: 34716 km
                        Wskaźnik czasu: 0
                        Data: 2019.03.06
                        Czas: 15:47:21

    20190310_161333.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy