michal80 Zgłoś #241 Napisano 25 Listopada 2012 dzięki gural i na nim tez się wzorowałem tak myślę czy zamontowany inaczej moze miec znaczenie bo wymieniłem n75 na nowy i auto w miare przyspieszało ale gdy go przekulałem na autostradzie 190 to znowu mi wszedł w tryb awaryjny może przepływomierz jeszcze błąd miałem 17965 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mck Zgłoś #242 Napisano 27 Stycznia 2013 Wie ktoś może jaką średnicę mają przewody od podciśnienia w passacie B4 ? Bo chce kupić zaciski ale nie wiem ile muszą mieć mm aby pasowały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fulki Zgłoś #243 Napisano 6 Lutego 2013 (edytowane) witam koledzy a macie może schemat do passata fl AVF tylko że z tym zaworkiem co steruje podgrzewaniem paliwa on też jest sterowany podcisnieniem a nigdzie nie mogę znajść schematu podcisnienia z tym zaworkiem co steruje podgrzewaniem paliwa a cos tam mam namięszane z góry dzięki Edytowane 6 Lutego 2013 przez fulki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #244 Napisano 6 Lutego 2013 Wie ktoś może jaką średnicę mają przewody od podciśnienia w passacie B4 ? Bo chce kupić zaciski ale nie wiem ile muszą mieć mm aby pasowały 3,5mm lub 5mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #245 Napisano 15 Marca 2013 Witam podepne się pod temat. Mam B5 FL 2001 131kM AVF. Z tego co wiem idą do tego silnika dwa rodzaje wężyków: 3,5x2 5x3 Ile konkretnie trzeba zakupić długości tych wężyków gdyż wymienie od razu wszystkie/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawko Zgłoś #246 Napisano 5 Kwietnia 2013 witam potrzebuje schematu podcisnienie o B5 1,8 typ ARG rok 1999. z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek58 Zgłoś #247 Napisano 10 Kwietnia 2013 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=706688&postcount=34 czy schemacik będzie zgadzał się z moim silniczkiem i jeszcze pytanko w pdf-ie z etki pozycja 19 - te długości trzeba też doliczyć bo w sumie 3,5x2 wyjdzie strasznie dużo metrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Biesiadnik Zgłoś #248 Napisano 16 Kwietnia 2013 Witam wszystkich ! Przepraszam że tak bez większego przywitania, ale niestety czas nagli.. Siedzę w rodzinie VAG już od dłuższego czasu i o ile swojego 1.9 TDI ogarniam bez problemu to z 2.5 TDI ( BJL ) w VW Crafter mam już problemy.. Czy posiada ktoś schemat podciśnień zaworu sterującego pracą turbiny ? Znalazłem tam ostatnio kilka odpiętych wężyków co mnie zaskoczyło, poza tym w aucie zapalają się od czasu do czasu kontrolki świec żarowych i check engine. Bardzo proszę o pomoc, wszelkie uwagi mile widziane ! Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #249 Napisano 19 Kwietnia 2013 Witam wszystkich ! Przepraszam że tak bez większego przywitania, ale niestety czas nagli.. Siedzę w rodzinie VAG już od dłuższego czasu i o ile swojego 1.9 TDI ogarniam bez problemu to z 2.5 TDI ( BJL ) w VW Crafter mam już problemy.. Czy posiada ktoś schemat podciśnień zaworu sterującego pracą turbiny ? Znalazłem tam ostatnio kilka odpiętych wężyków co mnie zaskoczyło, poza tym w aucie zapalają się od czasu do czasu kontrolki świec żarowych i check engine. Bardzo proszę o pomoc, wszelkie uwagi mile widziane ! Pozdrawiam ! Czesc, moze ci to pomoze. vw-wi___rl_N.pl-PL.K00590301.wi__52722663.xml_xsl=3.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi125 Zgłoś #250 Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam serdecznie poszukuję schematu klimy silnik AWT1,8T 2001r.Może ktoś pomoże brak napięcia na wentylatorze klimy i sprężarce.Po wykonaniu testu działają ,bezpiecznik 40A ok,czynnik napełniony,Pozdrawiam Jarek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #251 Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam serdecznie poszukuję schematu klimy silnik AWT1,8T 2001r.Może ktoś pomoże brak napięcia na wentylatorze klimy i sprężarce.Po wykonaniu testu działają ,bezpiecznik 40A ok,czynnik napełniony,Pozdrawiam Jarek Proszę schemaciki. Pzdr 1.pdf 2.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi125 Zgłoś #252 Napisano 22 Kwietnia 2013 Proszę schemaciki. Pzdr Dziękuję serdecznie za schematy.Nie orięntujesz się może co może co może być wo opisanym przypadku.Pozdrawiam Jarek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #253 Napisano 22 Kwietnia 2013 Dziękuję serdecznie za schematy.Nie orięntujesz się może co może co może być wo opisanym przypadku.Pozdrawiam Jarek Podłączałeś VAGa, robiłeś samodiagnoze climatronica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi125 Zgłoś #254 Napisano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Podłączałeś VAGa, robiłeś samodiagnoze climatronica? Tak robiłem Wag wykazał uszkodzenie silniczka V-71 i błąd 414 -nie wiem co to jest.I jeszcze błąd 1044 -zle zaprogramowany sterownik Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez rafi125 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cobra1979 Zgłoś #255 Napisano 23 Kwietnia 2013 nie wiem czy jeszcze aktualne ale proszę o schemat ATJ 115 km rok 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #256 Napisano 23 Kwietnia 2013 Andrzeju dałem Ci schemat i małą wskazówkę w innym Twoim temacie. Ten schemat jest odpowiedni dla Twojego silnika. Jest taki sam dla silnika np. AJM, AWX, AVF no i dla ATJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #257 Napisano 20 Maja 2013 Również witam. Poszukuję schematu układu podciśnienia do passat B6 1,9TDI BLS ze szczególnym uwzględnieniem podłączenia wężyków do elektrozaworu łączącego sterowanie klapką chłodniczki spalin ( który wężyk gdzie idzie od tego zaworu). Z góry dzięki za pomoc M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #258 Napisano 20 Maja 2013 (edytowane) Nie mam z BLS'a. W każdym razie szukaj takiego elektrozaworu przy chłodnicy spalin lub w jej pobliżu : http://img714.imageshack.us/img714/8297/1178888584.jpg Edytowane 20 Maja 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #259 Napisano 21 Maja 2013 (edytowane) Nie mam z BLS'a. W każdym razie szukaj takiego elektrozaworu przy chłodnicy spalin lub w jej pobliżu : http://img714.imageshack.us/img714/8297/1178888584.jpg No właśnie o ten zawór mi chodzi. Miałem robioną głowicę, a baran który to składał nie zaznaczył sobie wężyków i coś mi się wydaje, że je pozamieniał. Z tego rysunku, który mi przesłałeś nie mogę nic wyczytać ( nie widzę takiego zaworu) i wydaje mi się, że nie pasuje ten rysunek do mojego auta BLS. Mam dostać wydruk z Etki dotyczący podciśnienia z ASO, ale nie wiem, czy będzie tam to porządnie rozrysowane. Jeżeli ktoś miałby takie rysunki lub mógłby zrobić zdjęcia "na żywca" to byłbym wdzięczny. Jeszcze jedno pytanie: czy z tego zaworka powinno podczas pracy silnika wydobywać się syczenie? U mnie od jakiegoś czasu słyszałem syczenie w komorze silnika i dopiero niedawno odkryłem, że to ten zawór tak syczy. m Edytowane 21 Maja 2013 przez wisienka1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #260 Napisano 22 Maja 2013 Czy rysunki z etki są miarodajne i odzwierciedlają połączenia w realu? Otrzymałem schemat podciśnienia w 1,9 TDI BLS i od tego elektrozaworu, który mi przesłałeś w linku Sztomel odchodzą dwa wężyki. Licząc od wtyczki: pierwszy idzie do plastykowego trójnika i dalej do turbo, drugi do chłodniczki spalin. Czy tak ma być rzeczywiście jak na rysunku z etki, czy jest to raczej schemat poglądowy? Proszę o odpowiedź. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach