Danek75 Zgłoś #161 Napisano 23 Maja 2008 Błąd 17978 - KLIK Błąd 532 - KLIK Błąd 00562 - KLIK masz to na poprzedniej stronie opisane Tyle chyba starczy, żeby pokazać, że opcja SZUKAJ działa. Zacznijcie w końcu CZYTAĆ, co, gdzie i jak znaleźć. Po to jest wątek o kodach błedów, zeby go przeglądać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apacz_plo Zgłoś #162 Napisano 28 Maja 2008 Forumiowicze pomózcie : Nie działa mi otwoeranie klapy z pilota ani wnetrza auta kolejne to nie dziala wycieraczka w tylenj klapie ( działą 3 swiatło stop oraz spryskiwacz) nastepnie wyskoczyly błedy od syreny i czujników alarmu Otwieranie klapy prawdopodobnie : 01278 Obwód elektronicznego zamka mechanizmu różnicowego Alarm 01134 Dźwięk alarmu – 12 01135 Czujnik ruchu wewnątrz pojazdu a i jeszcze cos takiego : 01336 - Data Bus for cmfort system - 80-00 Single Wire Opera.... prosze pomórzcie jak naprawic ta wycieraczjkke i otwieranie a pozniej jak cos alarm i to cos z góry dzieki wszystkim za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzegorz7788 Zgłoś #163 Napisano 30 Maja 2008 witam wszystkich. od trzech miesiecy jestem szcześliwym posiedaczem vw passata b5 v6 2,8l rok 1999 ale od jakiegoś czasu silnik boryka się z problemem który przerasta mechaników nawet z ASO. generalnie po podpięcie do VAG-a pojawiają się błędy o kodach 17833 zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy 17923 zawór przełanczający kolektora ssącego 17938 nastawnik wałka rozżądu 17908 obwód przekażnika pompy paliwa 17536 mieszanka za uboga 16534 sonda lambda obwód błędy te zaczęły wyskakiwać po założeniu instalacji gazowej i od tej pory silnikiem coś szarpie po jego nagrzaniu no i zrobił się strasznie mułowaty jak na te 193 km. czekam na sugestie zwlaszcza co do nastawnika wałka rozżądu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #164 Napisano 12 Czerwca 2008 Koledzy mam pytanie. Wymieniłem dzisiaj rozrząd i później podłaczyliśmy go pod vag-a przy diagnostyce silnika pokazał błąd 19561, szukałem w spisie ale nie ma takiego błędu. Dzięki za odpowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #165 Napisano 12 Czerwca 2008 K błąd 19561, szukałem w spisie ale nie ma takiego błędu. A to niby co jest Ciezko w wyszukiwarkę wpisać pięc cyfr Na jakim forum tego szukales, bo chyba nie na naszym. Temat - Błąd 19561 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #166 Napisano 12 Czerwca 2008 Dzięki za pomoc, a szukałem na tym forum wpisałem w dziale faq w szukajkę kod błędu ni nic nie pokazało. Jeszcze raz dzięki jadnak można liczyć na forumowiczów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #167 Napisano 12 Czerwca 2008 Hmmm.... ja wpisałem normalnie w SZUKAJkę kod i znalazło od razu. Ale dobra - ważne, ze stała się jasność Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #168 Napisano 17 Czerwca 2008 Fktyczni jest sorry moje niedopatrzenie, pewnie wstukałem przypadkowo inną cyfrę, jednak starsi forumowicze mają rację. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #169 Napisano 17 Czerwca 2008 jednak starsi forumowicze mają rację. Jeszcze raz Stazem - zapewne TAK. Wiekiem - raczej NIE - młodszy jestem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #170 Napisano 20 Czerwca 2008 Spis błędów ze strony pierwszej zawiera bardzo dużo błędów - porównuje je z kodami błędów z VAS-a 5051 i wiele z nich jest nieprawdziwych.Np. jest "00501 Czujnik pozycji głównej klapy silnika – G92", a powinno być "00501 Lampka kontrolna poziomu oleju (K38)". Proponuję weryfikację danych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #171 Napisano 24 Czerwca 2008 może ktoś pomoże błąd 00792 A/C Pressure Switch (F129),nie działa klima ,czym to może być spowodowane,przy włączeniu zapłonu mruga climatronic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #172 Napisano 24 Czerwca 2008 Paweł, albo padł czujnik ciśnienia albo brak czynnika chłodniczego w układzie-rozszczelnił się, a mruga bo jest błąd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #173 Napisano 24 Czerwca 2008 a czujnik ciśnienia to ma jakiś numer?czy podjechać sprawdzić czynnik,ale w tamtym roku uzupełniałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #174 Napisano 25 Czerwca 2008 pewnie ma ale nie mam etki, najpierw sprawdź czy w układzie jest gaz i odpowiednie jego cisnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #175 Napisano 25 Czerwca 2008 a czujnik ciśnienia to ma jakiś numer? 8D0 959 482 B - wyłącznik bezpieczeństwa (F129) A coś robiłeś przy przedniej lampie? Może przewód pękł ze starości lub też cos nie styka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #176 Napisano 25 Czerwca 2008 tak ,wyjmowałem lampy,a przy której lampie i jaki to przewód? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #177 Napisano 25 Czerwca 2008 Przy prawej. Na pewno go zauważysz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #178 Napisano 25 Czerwca 2008 ok,sprawdze,dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #179 Napisano 25 Czerwca 2008 Danek,ale te przewody to są te same co do lampy idą? bo podłączałem obrysówki miesiąc temu i wpiąłem się w kabel od pozycyjnego,czy ten kabel ma być ciśnieniowy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #180 Napisano 25 Czerwca 2008 Nie - to nie te same. byłem teraz, żeby fotę cyknąc, ale za cholere sie nie da, bo tego nie widac. Trzeba lampę wyjąc i wtedy zobaczysz ten zaworek. Ponad miesiąc temu ściagałem przód więc już nie pamiętam teraz, ale na pewno szedł tam zielony cienki kabelek. Oprócz niego powinien też być przewód ciśnieniowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach