Gość stomi Zgłoś #61 Napisano 6 Sierpnia 2007 Słuchajcie wyskakuje mi ten błąd i wraca, nie wiem czym on jest spowodowany, i czy go bagatelizować, poradzcie cos 17664(G62 starsze auta) - uszkodzony dwu pinowy czujnik temperatury w głowicy po ang- engine coolant temp sensor (G62): Open or short to plus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #62 Napisano 6 Sierpnia 2007 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - przerwa/zwarcie z potencjałem "plus". No przeciez sam sobie odpowiedziałeś - co to za usterka. Sprawdź przewody przy czujniku, a jeśli nic podejrzanego nie znajdziesz, to wymień czujnik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stomi Zgłoś #63 Napisano 6 Sierpnia 2007 a to nie chodzi przypadkiem o jakis czujnik w silniku?dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #64 Napisano 6 Sierpnia 2007 Czujnik temperatury płynu jest zazwyczaj na króćcu, no nie I to od niego uwarunkowane jest włączanie wentylatora na chłodnicy. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #65 Napisano 6 Sierpnia 2007 a zobacz tu, gdzie wskazuje strzałka, tam też jest czujnik temperatury chłodziwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stomi Zgłoś #66 Napisano 6 Sierpnia 2007 dzieki chłopaki, jutro to posprawdzam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scubi206 Zgłoś #67 Napisano 7 Sierpnia 2007 kto wie co to za błąd 17978 ? nie ma go niestety na tej liście. Pozdrawiam Kuba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #68 Napisano 7 Sierpnia 2007 17978 (P 1570) - zablokowany komputer sterujący pracą silnika chodzi o dopasowanie komputera do elektronicznej blokady zapłonu EDIT// Nol - no widzisz - zsynchronizowane zegarki mamy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #69 Napisano 7 Sierpnia 2007 17978 (P1570) - Engine Start Blocked by Immobilizer Start silnika zablokowany przez immobilizer. //edit Lol, Danek75 - co za wyczucie czasu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man1982 Zgłoś #70 Napisano 9 Sierpnia 2007 Witam w moim passku wystąpiły takie błędy prosiłbym was o pomoc w przetłumaczeniu ich. Dzięki z góry. VAG-COM Version: Release 311.2-N m Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH Component and/or Version: 3R Zentral-SG Komf. 0001 Software Coding: 04096 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: 1J2959802D 3R Tőrsteuerger. FS0002r Additional Info: 1J2959801E 3R Tőrsteuerger. BF0002r Additional Info: 1J4959811D 3R Tőrsteuerger. HL0002r Additional Info: 1J4959812D 3R Tőrsteuerger. HR0002r 4 Faults Found: 00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 01135 - Interior Monitoring Sensors 36-00 - Open Circuit 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent engine VAG-COM Version: Release 311.2-N m Control Module Part Number: 038 906 019 BK Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1061 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Can \VAG-COM Version: Release 311.2-N m Control Module Part Number: 6N0 909 901 Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001 Software Coding: 00004 Work Shop Code: WSC 05314 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - auto scan VAG-COM Version: Release 311.2-N m Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 BK Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1061 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AH Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Coding: 00012 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B2 907 044 C Component: CLIMATRONIC C 0.7.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-10 - Faulty - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 922 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V25 Coding: 05145 Shop #: WSC 30011 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y224XXXX 3 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00667 - Ambient Temperature Signal 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00004 Shop #: WSC 05314 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 AH Component: 3R Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04096 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 186 D Component: RADIO SON 0003 Coding: 05401 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00853 - Loudspeaker(s): Rear 36-00 - Open Circuit End ------------------------------------------------------- // zmieniłem numer immo co by się komus nie przydał - kuczlaw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #71 Napisano 9 Sierpnia 2007 man1982 - przejrzałem twoją listę i powiem ci (a raczej napiszę) - przewertuj ten temat dokładnie, bo takie kody już były TU opisywane Mogę ci ONLY podpowiedziec, jak masz szukac - jeśli tego nie wiesz. Tak więc patrz po tych kodach: 00956, 01135, 01134, 00912, 17664 (G62 - wieeele razy opisywany), 01044, 00779 (G17 - czujnik temp. zewn.), 00853, 01134, 01274, 01039, 00562, 00667. KUMASZ już - o co LOTTO ps: chyba nawet sam opisywałem te kody, dlatego wiem, że są na poprzednich stronach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Slezny Zgłoś #72 Napisano 10 Sierpnia 2007 Witam mam passka 2.0 i wyskoczył mi bład 16719 to wymieniłem czujnik g28, a po wymianie czujnika wyskakuje 16719 ( czujnik obrotów silnika G 28 nie działa)i 16706( Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji – brak sygnału A lub B / miganie ) czy pomoże mi ktos to rozszyfrowac ( aha i dodam jeszcze ze czujnik jest na 100% dobry bo elektryk go sprawdzał, a stary był zepsuty) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #73 Napisano 10 Sierpnia 2007 To sprawdź jeszcze podłączenie tego czujnika. W silnikach z manualną skrzynią - przewody są podłączane dokładnie odwrotnie - niż w przypadku skrzyni automatycznej. Tak więc mechanik mógł nie tak go wpiąć. Inna sprawa, to może być uszkodzona tarcza sygnałowa na kole zamachowym albo kołki na tarczy przekłądnika (w zależności od rodzaju skrzyni : MANUAL lub AUTO). Ale drugi przypadek jest raczej skrajny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Slezny Zgłoś #74 Napisano 10 Sierpnia 2007 Czujnik jest napewno dobrze podpiety a obrucic sie go nie da, dodam jeszcze ze na zapalonym silniku wyskakuje tylko błąd 16706 a z kolei na zgaszonym tylko 16719 aha i to jest skrzynia manualna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #75 Napisano 10 Sierpnia 2007 Nie chodziło mi o obracanie czujnika a o odwrotną jego polaryzację. A oba błedy (16706 i 16719) oznaczają w sumie to samo. 16706 (P 0322) - czujnik G28 - brak sygnału; niezrozumiała wartość sygnału 16719 (P 0335) - czujnik G28 nie działa Tak więc możesz mieć jeszcze gdzieś zwarcie na przewodach (które tez trzeba by sprawdzic); sprawdź osadzenie (oraz czy nie ma bicia) koła sygnałowego, z którego czujnik zczytuje obroty Jesli nigdzie nie ma usterek, to zostaje najmniej miła opcja - wymiana komputera sterującego silnikiem A jakie wartosci mialeś przy sprawdzaniu nowego czujnika Bo powinno być tak: pomiedzy stykami 2 + 3, powinna być wartość w przedziale 730 - 1000 Ω pomiędzy stykami 1 + 2 oraz 1 + 3: ∞ (nieskończoność) Ω Jeśli nie ma takich wskazań, to czujnik (chociaż nowy) może być wadliwy) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość timovega Zgłoś #76 Napisano 13 Sierpnia 2007 Witajcie. Podpowie mi ktos jaka jest przyczyna ponizszych bledow. Z gory dziekuje 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-00 - Open or Short to Ground 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-00 - Open or Short to B+ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość timovega Zgłoś #77 Napisano 16 Sierpnia 2007 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) Witajcie moze ktos mi powiedziec jaka jest przyczyna tego bledu i jak go wyeliminowac ? Z gory dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #78 Napisano 17 Sierpnia 2007 kod błedu 18017 co to moze być? dodam że dzisiaj mi mrugała kontrolka akumulatora i pojawił sie napis Generator werstats ( cos takiego) potem zgasło i sie nie zapalało. byłe u elektromechanika i sprawdził ładownaie i było ok. bład wyskoczył mi teraz przy podłączeniu laptipa . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #79 Napisano 17 Sierpnia 2007 18017 (P 1609) - zadziałało odłączenie wypadkowe CRASH. Należy wykasowac usterke z pamięci komputera sterujacego silnikiem. A to zabezpieczenie antykolizyjne, jest zapewne gdzieś przy pomie paliwa - podczas zdezrenia - odcina dopływ - czyli tak na "zdrowy rozum" powinno byc gdzies przy pompie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafik78 Zgłoś #80 Napisano 18 Sierpnia 2007 P01112 (17520) - układ regulacji Lambda, rzad cylindrów 1, system "za bogaty" sprawdź sondę lambda i ukł. regulacji lambda - przed katalizatorem. P01241 (17649) - Obwód wtrysku paliwa do cylindra – obwód otwarty A witaj dzięki za błędy , hmm wiesz mam z nimi problem pierwszy kod to mniej więcej wiem , mam reduktor do wymiany bo jeżdże na gazie do tego mam strumienice itd itd , ale nie bardzo wiem co oznacza drugi , sprawdzaliśmy listwe na wtryskiwaczach itd , hmm nie wiem co może oznaczać drugi błąd . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach