Skocz do zawartości
marzal1

2.0 TDI 170km

Rekomendowane odpowiedzi

1689318_807702459284550_6168624047324091908_n.jpg U mnie wyszło 195km/448nm, powiem szczerze że jest bardzo duża różnica między fabrycznym ustawieniem a moim obecnym, tylko ta moja skrzynia manualna... Ale polecam, tylko znajdźcie dobrego tunera, bo do mojego wróciłem na poprawkę ;)

video: https://www.youtube.com/watch?v=ExajfPfcvUw

 

P.S.

oczywiście filtr wycięty bo już się nie dopalał i zgłaszał błędy.

przejechane już 6kkm. Na razie nic się nie dzieje :P

Edytowane przez creeder
dodanie filmu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie wyszło 195km/448nm,

ładnie, graty jakieś zmieniałeś czy tylko soft...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej tylko soft on w serii ma 170 kucy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej tylko soft on w serii ma 170 kucy

Ale przyrost prawie 100Nm z 4 cyl. diesla to sporo jak na sam soft....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko soft uległ zmianie.

 

P.S.

nie mogę pisać wątków, może mi pomożecie, mianowicie chodzi mi o listwy dolne drzwi ( te czarne nad progami ), to w moim passacie (2006rok) są na kołki czy przyklejane??

Edytowane przez creeder
dodanie zapytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm jakoś dziwne te kreski dla mnie ....

Tzn góra słaba .... NM leci w dół mocno a KM jakoś tak płasko są .... Pokaż dokładniejsze fotkę ze skalą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem na hamowni renomowanej firmy "V-tech", powiedziano mi że ladnie jest wszystko rozciągnięte, nie wiem skąd ci się wzięło że leci w dół mocno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chciałeś znać opinię , to wykresik powinieneś wstawić ;) : http://forum.vw-passat.pl/threads/43807-Wykresy-z-hamowni-do-oceny ,

P.S.

nie mogę pisać wątków, może mi pomożecie, mianowicie chodzi mi o listwy dolne drzwi ( te czarne nad progami ), to w moim passacie (2006rok) są na kołki czy przyklejane??

Wszystko jest na forum wystarczy znaleźć i poczytać , potem ewent. w razie wątpliwości pisać w tematach które już istnieją :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
byłem na hamowni renomowanej firmy "V-tech", powiedziano mi że ladnie jest wszystko rozciągnięte, nie wiem skąd ci się wzięło że leci w dół mocno.

 

V tech z olsztyna ? u nich byłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co wy byscie chcieli od GT17VC jak to taki troszke mocniejszy ARL , 205KM to bedzie max dla niej zeby sie nie rozleciala, momentu nabite bo pewnie z 1.8b dmucheli , a ponzniej turbo kapie wiec i moment na pysk spada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewątpliwą zaletą hamowni inercyjnych renomowanej firmy V-tech jest fakt,że notorycznie zawyżają wartość niutona,o co najmniej 15 jednostek.

W ogóle wszystkie inercja mają taką tendencję,dlatego na niutona trzeba brać sporą poprawkę.

 

momentu nabite bo pewnie z 1.8b dmucheli

 

Nie musieli,takie turbo przy zadanym 1.6 bez trudu złapie w ob 1.8.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
V tech z olsztyna ? u nich byłeś ?

 

W iławie kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy wiec chcialem sie przywitac na poczatku i zapytac o boxa

Mam nowe auto z silnikiem 2.0 tdi 177 km i z racji gwarancji chcialem zalozyc power boxa z vtechu i pytanie czy skrzynia i silnik to wytrzymaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

a co powiecie na mają serie 165,4 km i 338.6 nm czemu nie trzyma 170/350.

nad czym trzeba by było popracować?

VW PASSAT 2.0 TDI CR CBBB 170.jpg

Edytowane przez matek--1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mateusz dla mnie to normalny wynik, ewentualnie można by DPF spróbować wypalić ale na radykalną zmianę na + bym nie liczył.

 

Często spotykam się że 170tki CR nie mają deklarowanych 170, a najgorszy wynik z jakim do tej pory miałem styczność był w Passacie CC 2.0TDI 170 CR który seryjnie trzymał tylko 159/331. W parametrach wszystko wzorowo, a DPF miał zapełnienie poniżej 10%. Po prostu silnik wygenerował tylko tyle mocy mimo że wszystko było w bdb stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

a co powiecie na mają serie 165,4 km i 338.6 nm czemu nie trzyma 170/350.

nad czym trzeba by było popracować?

No chłopie cbbb to pierwszy silnik "ulepszony" przez VW. Nie trzyma serii bo soft wykrywa, że auto się nie przemieszcza i obniża parametry silnika. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No chłopie cbbb to pierwszy silnik "ulepszony" przez VW. Nie trzyma serii bo soft wykrywa, że auto się nie przemieszcza i obniża parametry silnika. :)

 

a jak powiem że auto było hamowane na 4 koła. troszkę mi mocy brakuje zwłaszcza momentu obrotowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

a co powiecie na mają serie 165,4 km i 338.6 nm czemu nie trzyma 170/350.

nad czym trzeba by było popracować?

[ATTACH=CONFIG]137225[/ATTACH]

 

Jesli masz pewność ,że hamownia jest odpowiednio skalibrowana to troche malo jak na serię .

Mi na inercji 2.0 TDI 170 km CR pokazał nadwyżki w stosunku do tego co producent obiecał czyli 174 km i ok 360 Nm :)

 

Audi-Skoda-Vw-2.0-TDI-CR-170-CFGB-pomiar-mocy-seryjnej.jpg

 

Po modzie Stage 1 207 i 421 Nm .Mierzone tym razem na drodze

 

chip-tuning-audi-tt-2.0-TDI-cfgb-170-8j-stage-1-207-km-421-nm-ladyga-krakow.jpg

Edytowane przez Lgserwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... cbbb to pierwszy silnik "ulepszony" przez VW. Nie trzyma serii bo soft wykrywa, że auto się nie przemieszcza i obniża parametry silnika.

 

I ten wynik by się z tym zgadzał. Też czytałem o tym, że 'soft diagnostyczny' był tak skalibrowany, żeby wychwycić pomiar na stanowisku diagnostycznym i zmienić wtedy parametry pracy silnika. Ciekawe, czy tunerzy byli tego świadomi? W sumie trochę to komplikuje kwestię diagnostyki i samej modyfikacji. No chyba, że da się ten program wyłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mój Passat 2.0tdi 170km PD seryjnie tylko 159km ;( tragedia była szarpał pierdził kichał dpf wywalony jest teraz mapy zmienione i mam 196km 480NM pocisk;))))) idzie jak szalony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności