creeder Zgłoś #41 Napisano 8 Grudnia 2014 (edytowane) U mnie wyszło 195km/448nm, powiem szczerze że jest bardzo duża różnica między fabrycznym ustawieniem a moim obecnym, tylko ta moja skrzynia manualna... Ale polecam, tylko znajdźcie dobrego tunera, bo do mojego wróciłem na poprawkę video: https://www.youtube.com/watch?v=ExajfPfcvUw P.S. oczywiście filtr wycięty bo już się nie dopalał i zgłaszał błędy. przejechane już 6kkm. Na razie nic się nie dzieje Edytowane 8 Grudnia 2014 przez creeder dodanie filmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #42 Napisano 8 Grudnia 2014 U mnie wyszło 195km/448nm, ładnie, graty jakieś zmieniałeś czy tylko soft...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #43 Napisano 8 Grudnia 2014 Raczej tylko soft on w serii ma 170 kucy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #44 Napisano 8 Grudnia 2014 Raczej tylko soft on w serii ma 170 kucy Ale przyrost prawie 100Nm z 4 cyl. diesla to sporo jak na sam soft.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
creeder Zgłoś #45 Napisano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Tylko soft uległ zmianie. P.S. nie mogę pisać wątków, może mi pomożecie, mianowicie chodzi mi o listwy dolne drzwi ( te czarne nad progami ), to w moim passacie (2006rok) są na kołki czy przyklejane?? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez creeder dodanie zapytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #46 Napisano 9 Grudnia 2014 Hmmm jakoś dziwne te kreski dla mnie .... Tzn góra słaba .... NM leci w dół mocno a KM jakoś tak płasko są .... Pokaż dokładniejsze fotkę ze skalą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
creeder Zgłoś #47 Napisano 10 Grudnia 2014 byłem na hamowni renomowanej firmy "V-tech", powiedziano mi że ladnie jest wszystko rozciągnięte, nie wiem skąd ci się wzięło że leci w dół mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #48 Napisano 10 Grudnia 2014 Jeśli chciałeś znać opinię , to wykresik powinieneś wstawić : http://forum.vw-passat.pl/threads/43807-Wykresy-z-hamowni-do-oceny , P.S.nie mogę pisać wątków, może mi pomożecie, mianowicie chodzi mi o listwy dolne drzwi ( te czarne nad progami ), to w moim passacie (2006rok) są na kołki czy przyklejane?? Wszystko jest na forum wystarczy znaleźć i poczytać , potem ewent. w razie wątpliwości pisać w tematach które już istnieją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #49 Napisano 10 Grudnia 2014 byłem na hamowni renomowanej firmy "V-tech", powiedziano mi że ladnie jest wszystko rozciągnięte, nie wiem skąd ci się wzięło że leci w dół mocno. V tech z olsztyna ? u nich byłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #50 Napisano 10 Grudnia 2014 A co wy byscie chcieli od GT17VC jak to taki troszke mocniejszy ARL , 205KM to bedzie max dla niej zeby sie nie rozleciala, momentu nabite bo pewnie z 1.8b dmucheli , a ponzniej turbo kapie wiec i moment na pysk spada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #51 Napisano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Niewątpliwą zaletą hamowni inercyjnych renomowanej firmy V-tech jest fakt,że notorycznie zawyżają wartość niutona,o co najmniej 15 jednostek. W ogóle wszystkie inercja mają taką tendencję,dlatego na niutona trzeba brać sporą poprawkę. momentu nabite bo pewnie z 1.8b dmucheli Nie musieli,takie turbo przy zadanym 1.6 bez trudu złapie w ob 1.8. Edytowane 12 Grudnia 2014 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
creeder Zgłoś #52 Napisano 22 Grudnia 2014 V tech z olsztyna ? u nich byłeś ? W iławie kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mayek Zgłoś #53 Napisano 31 Marca 2015 Witam Jestem tu nowy wiec chcialem sie przywitac na poczatku i zapytac o boxa Mam nowe auto z silnikiem 2.0 tdi 177 km i z racji gwarancji chcialem zalozyc power boxa z vtechu i pytanie czy skrzynia i silnik to wytrzymaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #54 Napisano 7 Października 2015 (edytowane) witam a co powiecie na mają serie 165,4 km i 338.6 nm czemu nie trzyma 170/350. nad czym trzeba by było popracować? Edytowane 8 Października 2015 przez matek--1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #55 Napisano 11 Października 2015 Mateusz dla mnie to normalny wynik, ewentualnie można by DPF spróbować wypalić ale na radykalną zmianę na + bym nie liczył. Często spotykam się że 170tki CR nie mają deklarowanych 170, a najgorszy wynik z jakim do tej pory miałem styczność był w Passacie CC 2.0TDI 170 CR który seryjnie trzymał tylko 159/331. W parametrach wszystko wzorowo, a DPF miał zapełnienie poniżej 10%. Po prostu silnik wygenerował tylko tyle mocy mimo że wszystko było w bdb stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #56 Napisano 11 Października 2015 witam a co powiecie na mają serie 165,4 km i 338.6 nm czemu nie trzyma 170/350. nad czym trzeba by było popracować? No chłopie cbbb to pierwszy silnik "ulepszony" przez VW. Nie trzyma serii bo soft wykrywa, że auto się nie przemieszcza i obniża parametry silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #57 Napisano 11 Października 2015 No chłopie cbbb to pierwszy silnik "ulepszony" przez VW. Nie trzyma serii bo soft wykrywa, że auto się nie przemieszcza i obniża parametry silnika. a jak powiem że auto było hamowane na 4 koła. troszkę mi mocy brakuje zwłaszcza momentu obrotowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lgserwis Zgłoś #58 Napisano 25 Grudnia 2015 (edytowane) witam a co powiecie na mają serie 165,4 km i 338.6 nm czemu nie trzyma 170/350. nad czym trzeba by było popracować? [ATTACH=CONFIG]137225[/ATTACH] Jesli masz pewność ,że hamownia jest odpowiednio skalibrowana to troche malo jak na serię . Mi na inercji 2.0 TDI 170 km CR pokazał nadwyżki w stosunku do tego co producent obiecał czyli 174 km i ok 360 Nm Po modzie Stage 1 207 i 421 Nm .Mierzone tym razem na drodze Edytowane 25 Grudnia 2015 przez Lgserwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #59 Napisano 26 Grudnia 2015 ... cbbb to pierwszy silnik "ulepszony" przez VW. Nie trzyma serii bo soft wykrywa, że auto się nie przemieszcza i obniża parametry silnika. I ten wynik by się z tym zgadzał. Też czytałem o tym, że 'soft diagnostyczny' był tak skalibrowany, żeby wychwycić pomiar na stanowisku diagnostycznym i zmienić wtedy parametry pracy silnika. Ciekawe, czy tunerzy byli tego świadomi? W sumie trochę to komplikuje kwestię diagnostyki i samej modyfikacji. No chyba, że da się ten program wyłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitekt Zgłoś #60 Napisano 27 Grudnia 2015 witam mój Passat 2.0tdi 170km PD seryjnie tylko 159km ;( tragedia była szarpał pierdził kichał dpf wywalony jest teraz mapy zmienione i mam 196km 480NM pocisk;))))) idzie jak szalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach