souler Zgłoś #21 Napisano 25 Czerwca 2008 miales jakies doswiadczenie z ta firma?znasz kogos kto moglby cos powiedziec na temat jakosci wykonywanych usług przez tą firmę? czlowiek a ty znasz google? i nie zadawaj na tym forum pytan czy ktos zna mastersow, bo serio ktos pomysli ze jestes niekumaty :634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #22 Napisano 30 Czerwca 2008 Jakiej możliwości nie ma???Posiadasz autoryzację VW i certyfikaty informujące o braku utraty fabrycznej gwarancji po przerobkach, które robisz? Nikt na swiecie nie posiada takie autoryzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #23 Napisano 1 Lipca 2008 Ależ oczywiście, że posiada. Oddaj auto do serwisu VW na tuning, otrzymasz stosowne dokumenty. Tylko zapłacisz jakieś 5000 zl, zamiast maksimum 1500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #24 Napisano 1 Lipca 2008 Ależ oczywiście, że posiada. Oddaj auto do serwisu VW na tuning, otrzymasz stosowne dokumenty. Tylko zapłacisz jakieś 5000 zl, zamiast maksimum 1500 zł. Generalny importer Kulczyk nie pozwala na ingerencje w sofcie ani przez serwis ani przez firmy z branży. TO ze zapłacisz 5000zl to nie oznacza ze nie stracisz gwarancji...po prostu dany serwis jak cos pierdutnie a Kulczyk nie bedzie chcial placic za wymiane to pokryje z wlasnej kasy. ALE TO DOTYCZY tylko tego jednego serwisu. Padnie Ci skrzynia gdzies w polsce i jestes tak samo ugotowany jak bys softa na allegro kupil.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #25 Napisano 1 Lipca 2008 Nie masz racji. Kulczyk nie zakazuje. Fakt, że sporo serwisów nie chce tego robić do nowych b6, z powodu braku kwalifikacji/wiedzy/oprogramowania, ale nie jest to niemożliwe. Dawniej taki chip tuning robiłem do b5 w taki właśnie sposób i otrzymałem pisemną informację od gwaranta o dokonanych zmianach i braku ich wpływu na zasady gwarancji. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #26 Napisano 1 Lipca 2008 wyjasnisz cos szerzej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #27 Napisano 1 Lipca 2008 Nie masz racji. Dawniej taki chip tuning robiłem do b5 w taki właśnie sposób i otrzymałem pisemną informację od gwaranta o dokonanych zmianach i braku ich wpływu na zasady gwarancji. Pzdr. Dostales gwarancje od IMPORTERA??? Czy od serwisu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #28 Napisano 1 Lipca 2008 Dostales gwarancje od IMPORTERA??? Czy od serwisu? Czy coś nie jest jasnego w mojej wypowiedzi? otrzymałem pisemną informację od gwaranta o dokonanych zmianach i braku ich wpływu na zasady gwarancji. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas1978 Zgłoś #29 Napisano 2 Lipca 2008 Z tego co ja usłyszałem w firmie Masters to w 2.0 TDi 170km na pompach można spokojnie wgrać oryginalny soft i wyzerować licznik programowań - po modzie nie będzie śladu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #30 Napisano 4 Lipca 2008 Nie masz racji. Kulczyk nie zakazuje. Fakt, że sporo serwisów nie chce tego robić do nowych b6, z powodu braku kwalifikacji/wiedzy/oprogramowania, ale nie jest to niemożliwe. Dawniej taki chip tuning robiłem do b5 w taki właśnie sposób i otrzymałem pisemną informację od gwaranta o dokonanych zmianach i braku ich wpływu na zasady gwarancji. Pzdr. ciekawe teorie snujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #31 Napisano 4 Lipca 2008 ciekawe teorie snujesz Mam wrażenie, że próbujesz mnie obrazić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #32 Napisano 4 Lipca 2008 LOCO tak sie sklada ze wspolpracuje z niektorymi ASO i wg mojej wiedzy kazde ASO lamie prawo wewnetrzne wgrywajac program od tunera. Obojetnie czy to robi Pan Kazio, Ja, Masters Tuning czy "tuner VW" (dosc enigmatyczne pojecie). Mozliwe ze tak jak pisalem wczesniej ASO gdzie robiles softa dalo Ci papierek (taki na zachete) ze masz gwarancje nadal. Wg mojej wiedzy gdyby Ci poleciala sprezarka i bys np do salonu Gajosa w Gdansku podjechal na naprawe a oni by wyczaili (w co watpie) ze cos bylo w sofcie dlubane to masz POZAMIATANE.... Jedynie SEAT (a konkretnie IBERIA) podpisali umowe z KREATOREM MOCY (Vtech) na mocy ktorej chipsy ww firmy nie powoduja utraty gwarancji. Jest to opisane w procedurach z Iberii i ma ich blogosławienstwo. Co ja sadze to robieniu chipsa nowego auta na zasadzie wysylania sterownika czy wgrywania gotowca to moje...ale takie sa fakty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #33 Napisano 4 Lipca 2008 wg mojej wiedzy Twojej może tak. Zakończmy tą dyskusję, bo do niczego nie prowadzi. Podałem ci fakty, możesz w nie nie wierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #34 Napisano 4 Lipca 2008 Mam wrażenie, że próbujesz mnie obrazić. nie próbuje, nie przeszadzaj,robie programy dla kilu aso i wiem jak to wyglada oraz co sadzi o tym firma vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #35 Napisano 4 Lipca 2008 CTV czekaj czekaj...wynika z tego ze ja i Ty jestesmy w bledzie.. LOCO wie lepiej niz ludzie z branzy ale faktow nie poda (ksero pisemnej gwarancji przez Kulczyka autoryzowanej) wiec.... Podałem ci fakty, możesz w nie nie wierzyć. Prosze podaj mi pismo na podstawie ktorego twierdzisz ze mozna zrobic chipsa w VW bez utraty gwarancji. Inaczej bede uwazac ze jestes przemadrzalym czlowiekiem ktorego salon zrobil pod włos i glupio Ci sie przyznac ze dales sie nabrac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #36 Napisano 4 Lipca 2008 Dyskusję już zakończyłem. Nie mam zamiaru ani potrzeby udowadniania komukolwiek czegokolwiek. Nie wierzysz w fakty - twoja sprawa. A opinie, jakie wydajesz o nieznanej ci osobie, wydają świadectwo twojej niedojrzałości i braku doświadczenia życiowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maluch69 Zgłoś #37 Napisano 23 Października 2008 Odkopię troszkę temat. Jeździ już jakiś 170 hp, po chipie? Jak wrażenia. Ile kilometrów już przejechane? Gdzie robione? Interesuje mnie dosłownie wszystko. Z chęcią jakiś wykres przed i po bym zobaczył. Co poza chipem trzeba zrobić? Słyszałem o problemach z filtrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #38 Napisano 23 Października 2008 no chocby 2 leony od mastersa jezdza juz xx kkm bezproblemowo. w tym silniku nic sie nie robi tylko jezdzi i od czasu do czasu przepala filtr zgodnie z zaleceniami producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maluch69 Zgłoś #39 Napisano 24 Października 2008 (edytowane) Niestety na stronie Masters`a, baza wykresów się nie otwiera. Dzięki za informację. Edytowane 24 Października 2008 przez maluch69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OMAR Zgłoś #40 Napisano 7 Grudnia 2014 Hej wszystkim, jestem nowy na forum i właśnie kupiłem 170 TDI PD z 2007 roku. Mam przebieg 125 000 km - auto prosto z salonu pojechało do gościa od którego go kupiłem z wszystkimi przeglądami serwisowymi więc przebieg jest OK. Wracając do tematu chcę go troszkę podkręcić zanim nabiję kilometrów. Szukam sprawdzonego tunera na Śląsku, auto musi po przeróbce chodzić bez pudła - codziennie robię nim 100 do pracy dlatego zależy mi na rekomendacji kogoś kto robił to. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach