Lgserwis Zgłoś #61 Napisano 6 Lutego 2016 A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #62 Napisano 7 Lutego 2016 A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM a z jakiego kodu silnika dało się tyle wyciągnąć ? a dpf? egr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #63 Napisano 8 Lutego 2016 A ja od 10 miesięcy śmigam na sofcie zmodyfikowanym przez Darona i z seryjnych 176KM i 367Nm wyszło 199KM i 411NM. Oczywiście DPF i EGR out Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #64 Napisano 10 Lutego 2016 A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM Na seryjnej suszarce?Bo jeżeli tak,to ten pomiar/wynik można między bajki wsadzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo80 Zgłoś #65 Napisano 10 Lutego 2016 No i moje furio doczekało się zmian Myślicie żeby jeszcze coś zmieniać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #66 Napisano 11 Lutego 2016 No i moje furio doczekało się zmian [ATTACH=CONFIG]141187[/ATTACH]Myślicie żeby jeszcze coś zmieniać ?? Jeśli robiłeś modyfikacje tylko w sofcie, to już nic nie zmieniaj. Ładnie wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo80 Zgłoś #67 Napisano 11 Lutego 2016 Soft i DPF out. A co daje EGR out ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #68 Napisano 11 Lutego 2016 A co daje EGR out ?? Świeże powietrze dla silnika i brak problemów w przyszłości ze szwankującym zaworem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo80 Zgłoś #69 Napisano 11 Lutego 2016 A to jest jakieś skomplikowany demontaż i czy trzeba też grzebać w sofcie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #70 Napisano 11 Lutego 2016 Możesz zaślepiać, ale u mnie nic nie było robione mechanicznie, tzn. nie był usuwany, tylko jak miałem zmiany w sofcie podnoszące moc i wyłączające wywalony fizycznie DPF, to również EGR został wyłączony. Robota Darona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #71 Napisano 11 Lutego 2016 SKOPIOWANE Z FORUM "WYKRESY Z HAMOWNI CO OCENY" Lgserwis Lgserwis TT 2.0 TDI CR 170 CFGB ------>>>>> 232 KM / 482 Nm Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF . Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach. Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ matek--1 na pewno dużo pracy przy tym było, a może jakiś filmik jak to na drodze się zachowuje? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo80 Zgłoś #72 Napisano 29 Marca 2016 Mam pytanie. Czy m mogą być spowodowane delikatne poszarpywania na 4 i 5 biegu przy przyspieszaniu. Oczywiście pojawiło się to po modyfikacji softa przy starym nie było takich problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #73 Napisano 29 Marca 2016 Czym mogą być spowodowane delikatne poszarpywania na 4 i 5 biegu przy przyspieszaniu. Każde przyspieszanie, czy tylko w odpowiednich warunkach? Czy tak samo szarpie przy delikatnym przyspieszaniu, czy tylko jak depniesz mu do dechy? No i czy tylko na tych biegach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo80 Zgłoś #74 Napisano 30 Marca 2016 Testowałem trochę dłużej i występuje to od 2 do 3 tyś obrotów przy mocnym przyśpieszaniu. Zachowuje się tak jakby dostawał za mało paliwa ale ja się nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikus23 Zgłoś #75 Napisano 5 Października 2016 Prawdopodobnie dwumasa nie wyrabia przez mody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzala3 Zgłoś #76 Napisano 7 Października 2016 Mam podobnie - auto po virusie przy mocniejszym depnięciu na 4,5 i 6 biegu dostaje "czkawki" i za chwile odpuszcza i znowu. Zrobiłem logi dynamiczne i wyszło że to torque limiter zbija nm do ustawionego górnego poziomu (kiedy driver request było większe niż 450nm, limiter zbijał do ok 400nm i następowała jak to nazwałem "czkawka" Teraz czekam na poprawki od mojego speca... - tylko jest strasznie niesłowny Może ktoś jeszcze się z takim efektem spotkał - ewentualnie co poprawić? Dodam, że przed całą akcją auto zbierało się na każdym biegu normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzala3 Zgłoś #77 Napisano 19 Października 2016 Okej, Temat ogarnięty Teraz autko idzie jak trzeba - pomogli chłopali z Tune Up za co moje wielkie dzięki!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #78 Napisano 20 Października 2016 To co zrobili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzala3 Zgłoś #79 Napisano 22 Października 2016 (edytowane) - ja tam sie dokładnie nie znam ale było za bogato z momentem i popieprzone czasy katy i osie wtrysków - zajrzyj na ich profil na FB - tam jest to troszke bardziej fachowo opisane Tak to teraz wyglada - w tle partactwo tjunera z Ostródy Edytowane 22 Października 2016 przez strzala3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomciozcch Zgłoś #80 Napisano 15 Grudnia 2016 Witam przymierzam się do chip tuningu mojego passata b6 z 2009r 2.0 tdi CR 110 km. Mam też do wymiany dwumas. Moje pytanie brzmi czy będzie pasował komplet sprzęgło i dwumas od wersji 140 konnej ? Słyszałem, że są to te same silniki tylko ten 110 km jest zablokowany (ekologia...). Gdzie na terenie trójmiasta polecacie przeprowadzić tą operację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach