Skocz do zawartości
marzal1

2.0 TDI 170km

Rekomendowane odpowiedzi

A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM :)

 

strojenie-audi-tt-2.0-tdi-cr-170-cfgb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM :)

 

strojenie-audi-tt-2.0-tdi-cr-170-cfgb.png

 

a z jakiego kodu silnika dało się tyle wyciągnąć ? :nono a dpf? egr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja od 10 miesięcy śmigam na sofcie zmodyfikowanym przez Darona i z seryjnych 176KM i 367Nm wyszło 199KM i 411NM. Oczywiście DPF i EGR out :)

 

Passat B6 BMR.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM

 

Na seryjnej suszarce?Bo jeżeli tak,to ten pomiar/wynik można między bajki wsadzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i moje furio doczekało się zmian passat b6 s.jpg

Myślicie żeby jeszcze coś zmieniać ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i moje furio doczekało się zmian [ATTACH=CONFIG]141187[/ATTACH]

Myślicie żeby jeszcze coś zmieniać ??

 

Jeśli robiłeś modyfikacje tylko w sofcie, to już nic nie zmieniaj. Ładnie wyszło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soft i DPF out. A co daje EGR out ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co daje EGR out ??

Świeże powietrze dla silnika i brak problemów w przyszłości ze szwankującym zaworem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to jest jakieś skomplikowany demontaż i czy trzeba też grzebać w sofcie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zaślepiać, ale u mnie nic nie było robione mechanicznie, tzn. nie był usuwany, tylko jak miałem zmiany w sofcie podnoszące moc i wyłączające wywalony fizycznie DPF, to również EGR został wyłączony. Robota Darona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SKOPIOWANE Z FORUM "WYKRESY Z HAMOWNI CO OCENY"

 

Lgserwis Lgserwis

 

TT 2.0 TDI CR 170 CFGB ------->>>>>> 232 KM / 482 Nm

Dolot ,

Intercooler ,

turbo hybrydowe ,

DPF OFF .

Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach.

Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

matek--1

na pewno dużo pracy przy tym było, a może jakiś filmik jak to na drodze się zachowuje? :)

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy m mogą być spowodowane delikatne poszarpywania na 4 i 5 biegu przy przyspieszaniu. Oczywiście pojawiło się to po modyfikacji softa przy starym nie było takich problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czym mogą być spowodowane delikatne poszarpywania na 4 i 5 biegu przy przyspieszaniu.

Każde przyspieszanie, czy tylko w odpowiednich warunkach? Czy tak samo szarpie przy delikatnym przyspieszaniu, czy tylko jak depniesz mu do dechy? No i czy tylko na tych biegach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowałem trochę dłużej i występuje to od 2 do 3 tyś obrotów przy mocnym przyśpieszaniu. Zachowuje się tak jakby dostawał za mało paliwa ale ja się nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie dwumasa nie wyrabia przez mody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie - auto po virusie przy mocniejszym depnięciu na 4,5 i 6 biegu dostaje "czkawki" i za chwile odpuszcza i znowu.

Zrobiłem logi dynamiczne i wyszło że to torque limiter zbija nm do ustawionego górnego poziomu (kiedy driver request było większe niż 450nm, limiter zbijał do ok 400nm i następowała jak to nazwałem "czkawka" :-/

Teraz czekam na poprawki od mojego speca... - tylko jest strasznie niesłowny :-/

Może ktoś jeszcze się z takim efektem spotkał - ewentualnie co poprawić?

 

Dodam, że przed całą akcją auto zbierało się na każdym biegu normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej,

Temat ogarnięty :)

Teraz autko idzie jak trzeba - pomogli chłopali z Tune Up za co moje wielkie dzięki!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- ja tam sie dokładnie nie znam ale było za bogato z momentem i popieprzone czasy katy i osie wtrysków - zajrzyj na ich profil na FB - tam jest to troszke bardziej fachowo opisane

IMG_2131.jpg

Tak to teraz wyglada - w tle partactwo tjunera z Ostródy

Edytowane przez strzala3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

przymierzam się do chip tuningu mojego passata b6 z 2009r 2.0 tdi CR 110 km. Mam też do wymiany dwumas. Moje pytanie brzmi czy będzie pasował komplet sprzęgło i dwumas od wersji 140 konnej ? Słyszałem, że są to te same silniki tylko ten 110 km jest zablokowany (ekologia...). Gdzie na terenie trójmiasta polecacie przeprowadzić tą operację?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności