Vpuchaty Zgłoś #101 Napisano 15 Grudnia 2010 Koledzy pytanko... Ponieważ moja turbina już umiera, przymierzam się do turbo od AWX. Czy po zamontowaniu muszę od razu jechać na program czy mogę bezpiecznie jeździć z ori softem przez jakiś czas... (brak funduszy po zakupie turbo i program musi poczekać)...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #102 Napisano 15 Grudnia 2010 Puchacz! możesz jeździć śmiało nic się nie stanie P.S. będzie Ci potrzebna szybko złączka do T od AWXa jak coś to takową mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #103 Napisano 15 Grudnia 2010 Dzięki, w takim razie działam. Z tym reduktorem to już zamówiłem z alledrogo http://moto.allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i1356821867.html za 65 pln - myślę że przyzwoita cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #104 Napisano 15 Grudnia 2010 Brałem tą przejściówke od tego gościa i otwory na kołki blokujące były nie całkiem współosiowo-delikatna korekta pilnikiem i dopiero pasowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #105 Napisano 3 Listopada 2011 Silnik 115km ATJ Witam panowie. Mam takie pytanko , nawet nie jedno. Jako ,że ostatnio zaczęło się dziać coś niedobrego z moim passkiem (objawy w 100% jak przy przeładowaniu turbo) to zamierzam sprawdzić N75 oraz wyczyścić swoją turbawkę. Autko ma już 350000 km najechane , więc obawiam się ,że po rozkręceniu turbo widok może być nie najciekawszy i nietety ale turbo będzie nadawać się już tylko do regeneracji. Więc chciałbym być przygotowany na ewentualność wymiany turbinki, a skoro mam już wymieniać to chciałbym na coś mocniejszego. I tu pytanie numer jeden jakie turbiny pasują do mojego silnika p&p lub przy których byłoby najmniej drutowania , chciałbym moc około 170 - 180 koni (aktualnie mam 150 na wymienionej przepływce od 130 konnego silnika i chipie) więc jaką turbię musiał bym wstawić ,żeby osoągnąć taki wynik. Pytanie numer dwa czy jak wymienie turbo na mocniejsze , to odrazu muszę jechać do tunera na zmiany w kompie, czy np. dam radę zrobić trasę z UK do PL bez żadnych niekorzystnych wpływów na silnik i turbinę i wtedy dopiero zestroić go na cacy już w polsce by osiągnąć optimum z tego zestawu? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #106 Napisano 3 Listopada 2011 (edytowane) Jeśli turbulum niezintegrowane z kolektorem to Kkk brd.Nie trzeba odrazu jechać do tunera bo o tym jakie ciśnienie daje turbina decyduje ecu,jako że większa ta turbina to póżniej będzie wstawać. Edytowane 3 Listopada 2011 przez jaaano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #107 Napisano 3 Listopada 2011 Ok dzięki , rozumiem że ta turbina będzie pasować w miarę p&p ? cytat - "jako że większa ta turbina to póżniej będzie wstawać", jak wielka będzie ta turbo dziura? da rade w miarę się poruszać tym autem ? Jaki szacowany wzrost mocy op tej wymianie już po wizycie u tunera? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #108 Napisano 3 Listopada 2011 Ok dzięki , rozumiem że ta turbina będzie pasować w miarę p&p ? cytat - "jako że większa ta turbina to póżniej będzie wstawać", jak wielka będzie ta turbo dziura? da rade w miarę się poruszać tym autem ? Jaki szacowany wzrost mocy op tej wymianie już po wizycie u tunera? Dzięki Czy będzie pasować p&p? powinna w miare,ewentualnie jakieś silikonki-przejściówki na wlot i wylot części zimnej turbulum,jaka ta dziura będzie to nie wiem-jeżdzić sie będzie w miare normalnie,może poddymiać delikatnie.BRD jako żródło powietrza w 1,9 tdi ma zapas do 200KM napewno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #109 Napisano 3 Listopada 2011 Pasuje do ATJ p&p, króciec wężyka podciśnienia w BRD jest trochę większy ale wężyk się naciągnie. Innych problemów nie zauważyłem. Turbina będzie głośniejsza niż seryjna, nie zauważyłem aby auto bardziej dymiło choć na BRD jeżdżę już ok.9 miesięcy bez programu ponieważ narazie brak $$$. Turbina wstaję troszkę później ale na wyższych obrotach tak nie puchnie. Ogólnie jazda nie jest jakoś specjalnie uciążliwa ale wiadomo nie ma efektu z wymiany turbawki. Co do podawanej mocy to myślę, że warto się zastanowić nad FMICiem ja przynajmniej będę go zakładał bo w ciepłe dni może być nieciekawie a ponadto pamiętaj, że 115km nie są tak odporne jak 130km. Gdybyś miał jakieś dodatkowe pytania odnośnie BRD w ATJ dawaj na pw lub gg chętnie pomogę. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #110 Napisano 3 Listopada 2011 (edytowane) Dzięki za pomoc FMIC robiłbym na pewno , jeżeli wymienił bym to turbo. Z tym zapasaem do 200km mnie ucieszyłeś, ja jednak bedę próbował zatrzymać się na wzglednie bezpiecznym maximum dla sprzęgła,dwumasy i skrzyni biegów czyli około 170km-180 km , a może się myle i można więcej bez inwestycji w te podzespoły? Jak myślicie panowie gdzie jest rozsądna granica? PS: Maniek01 Co masz na myśli pisząc " 115km nie są tak odporne jak 130km "? Edytowane 3 Listopada 2011 przez ovca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #111 Napisano 4 Listopada 2011 Mam na myśli, że silniki w wersji 115km mają słabszy między innymi wał i korby i ich awaryjność na wyższych setupach jest znacznie bardziej prawdopodobna niż silników 130km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #112 Napisano 4 Listopada 2011 Wystarczy turbina od AWX lub AVF. Nie będzie mieć opóźnień jak od BRD a do przerobienia 115 bedzie wystarczająca. Mocy 180KM i tak nie będzie. Ograniczają ciebie pompki. chyba że planujesz je także wymienić ale to już koszty, które nie wiem czy ekstra warto ponosić dla 15Km więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #113 Napisano 4 Listopada 2011 Wszystko zależy od celowanej mocy. Na AWX przekroczy 160KM ale więcej to już chyba będzie niebezpiecznie dla turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #114 Napisano 30 Lipca 2012 Wreszcie rozpocząłem poszukiwania Turbinki na wymiane. Na allegro nie mogę nic znaleść. więc mam coś na niemieckim e-bayu , co sądzicie. Gościu dał dość dokładne foty i czy aby na pewno to turbo mi przypasuje plug & play? http://www.ebay.de/itm/KKK-Turbolader-Audi-A3-A4-2-0-TDI-170PS-BRD-03G145702H-Turbo-/251117624902?pt=DE_Autoteile&hash=item3a77c6de46#ht_5052wt_1185 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #115 Napisano 30 Lipca 2012 Dziwnie tanie,dziwnie czyste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #116 Napisano 30 Lipca 2012 to jest aukcja, która jeszcze się nie skończyła, mam nadzieje na coś w okolicach 200 E tu jeszcze jedna, tylko na tyle na ile rozumiem opis to coś tam nie tak chyba od strony zimnej http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Audi-A4-2-0-TDI-BRD-BVA-03G145702H-/290749708880?pt=DE_Autoteile&hash=item43b2087a50#ht_500wt_1202 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #117 Napisano 31 Lipca 2012 http://www.ebay.de/itm/KKK-Turbolader-Audi-A3-A4-2-0-TDI-170PS-BRD-03G145702H-Turbo-/251117624902?pt=DE_Autoteile&hash=item3a77c6de46#ht_5052wt_1185 http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Audi-A4-2-0-TDI-BRD-BVA-03G145702H-/290749708880?pt=DE_Autoteile&hash=item43b2087a50#ht_500wt_1202 Pomoże ktoś , bo aukcje się nie długo kończą ceny póki co korzystne, kupować , czy nie, szczególnie na tej drugiej aikcji są dość dokładne zdjęcia, wiem , że nikt mi tu nie da 100% gwarancji, ale moglibyście pomóc, doradzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #118 Napisano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) ja pomogę - nie BIERZ ! Jeżeli nie Ty sam będziesz demontował starą suszarkę i zakładał tę nową (unikając niepotrzebnych kosztów), to nie bierz. Nie sprawdzisz jej, chyba że po zakupie zawieziesz do zakładu i sprawdzą. Jak założysz i pojeździsz, okaże się za jakiś czas że to kicha - nie oddasz, bo będą problemy z oddaniem u sprzedawcy. Poza tym założenie BRD bez jakiegokolwiek strojenia przyniesie więcej zmartwień niż radości. Piszę to ponieważ też się zastanawiałem nad kupnem czegoś takiego na allegro ale w razie wypadku...komu to oddasz ? Myślisz, że sprzedawca przyjmie z powrotem ? Znajdź zakład lub osobę której oddasz suszarkę w razie problemów po zakupie. Nawet jak pojedziesz dwa razy na reklamację to przynajmniej kogoś tam zastaniesz a tak... Edytowane 1 Sierpnia 2012 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #119 Napisano 1 Sierpnia 2012 Dobrze ci mówią,masz na forum sprzedawców BRD chyba z trzech,kolesie sprawdzeni, znani i nie unikają reklamacji choć towar bez zastrzeżeń . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #120 Napisano 1 Sierpnia 2012 akurat w przypadku BRD to zastrzeżenia się znajdą - jak się trafi egzemplarz - dlatego proponujemy koledze żeby kupił zgodnie ze sztuką czyli z ręki do ręki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach