sledziu Zgłoś #141 Napisano 31 Marca 2009 Fajnie zamontował to klubowicz klubu Vectry: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=27723&hl= szacunek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiak Zgłoś #142 Napisano 31 Marca 2009 Montaż może i fajny, ale dla mnie mija się z celem tego typu robota, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #143 Napisano 31 Marca 2009 No wiesz, jest rozwiazany problem gdzie wkładac cb, jest schowane ładnie ale to pracochłonne jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #144 Napisano 1 Kwietnia 2009 (edytowane) winiak kolega WW ćwiczył montaż Alana 87 w B5, spróbuj napisać do niego, może coś wymyślił I w efekcie zamocował go obok nóg pasażera. Próba przeróbki na odłączana czołówkę została zarzucona z uwagi na planowana zmianę samochodu i to nie na paska. Ale od tego czasu sporo się zmieniło. Mam za sobą kilka montaży Prezydenta Johnsona przerobionego na oddzielny panel. Polega to na odkręceniu panela i przedłużeniu wszystkich połączeń. Johnson dlatego, że ma tylko 2 potencjometry a reszta sterowania jest na przyciskach i w gruszce. Płaska czołówkę, skrócona o głośnik, przykręcałem w dowolnym miejscu samochodu, głośnik osobno a wyjście gruszki wg życzeń kierowcy. Radyjko lądowało albo pod półką bagażnika w sedanach albo w schowku na apteczkę lub z boku bagażnika kombi - gdzie było miejsce. Niestety nie trafił się ani jeden Passat. Teraz zaś pojawiło się radyjko Albrecht z fabrycznie odłączaną czołówką na 2 metrowym kablu. Może to być gotowe rozwiązanie dla wielu z nas. O jakości samego radyjka nie wypowiem się, bo jeszcze go w łapkach nie miałem. Edytowane 1 Kwietnia 2009 przez WW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #145 Napisano 1 Kwietnia 2009 Ja swojego unidena włożyłem pod kierownicę - mam schowek gdzie mieści się idealnie. Kable puściłem przy konsoli środkowej i wszystko siedzi jak należy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #146 Napisano 1 Kwietnia 2009 a gdzie serwisówke trzymasz teraz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #147 Napisano 2 Kwietnia 2009 Masz na myśli książkę serwisową? a po co mi ona podczas jazdy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #148 Napisano 2 Kwietnia 2009 a po co mi ona podczas jazdy ? Jak to co ? Przecież kilometry się nabijają podczas jazdy ... jak nie będziesz woził to przy sprzedaży zaraz będzie widać, że licznik kręcony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #149 Napisano 2 Kwietnia 2009 jakoś nie łapię tego myślenia... co ma książka do licznika? Po co ją wozić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #150 Napisano 2 Kwietnia 2009 co ma książka do licznika? Po co ją wozić??? Hehe, to taki żart! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejayslonio Zgłoś #151 Napisano 2 Kwietnia 2009 Prima aprilis był wczoraj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kato Zgłoś #152 Napisano 6 Kwietnia 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #153 Napisano 6 Kwietnia 2009 Pytanie mam, a czy pasażer nie "obkopuje" Ci radia? Rozumiem, że ustawienie radia masz takie, że nie ogranicza ruchów fotela w maksymalne położenie w przód? Sprawa ostatnia, z jakiego materiału jest wykonany tunel, do którego przykręciłeś radio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiak Zgłoś #154 Napisano 6 Kwietnia 2009 sipowitz ja Walkera miałem zamontowanego troszkę dalej bardziej do schowka fotel miał pełny zakres a zamknięcie schowka opadało na radio. Tunel wykonany jest z plastiku jak sie przewiercisz to dajesz 2 blacho-wkręty i trzyma, albo śrubki i op zdjęciu mieszka dać podkładacze i nakrętkę od środka . Nie wiem jak jest w wersjach z Automatem "chodzi mi oczywiście o wnętrze tunelu środkowego". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #155 Napisano 18 Maja 2009 panowie a ja mam pytanie do tych co rozbierali srodkowy tunel w pasku b5. chcialbym u siebie ladnie zabudowac cb w miejscu gdzie jest popielniczka.radio chcialbym zrobic w pozycji lekko pochylonej tak zeby wyswietlacz byl skierowany tak na srodek podsufitki,tylko czy tam jest miejsce??mam cb tti 770 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaq_p Zgłoś #156 Napisano 18 Maja 2009 (edytowane) Ja też mocno rozmyślałem gdzie w swoim b5 zamontować CB Uniden 520. Wybór po wielu przemyśleniach padł na mały schowek tuż pod włącznikiem świateł. No i powstał problem za szerokiego radia do wnęki schowka, dlatego schowek przeszedł następująca modernizację: - wycięcie boku schowka, od strony drzwi, tak aby można było wsunąć CB wycięcie to wykonałem lutownicą, "paląc plastik" ze względu na utrudniony dostęp. Swoją lutownicę wyposażyłem w długi grot z drutu 1,5 mm2. Uprzednio wyciągnąłem gumową podkładkę z wewnątrz. Gdybyście zabierali się za takową operację pamiętajcie o tym ,iż wycięcie to musi być pod kątem ze względu na budowę schowka. -następnie, aby CB można było wsunąć należy dokonać nacięć na przedniecj części schowka. Nacięcia wykonane brzeszczotem. Wsunięte CB w wykonany otwór i nacięcia umożliwiające wsunięcie radia prezentuje się następująco: -Z tyłu ścianki wykonałem dwa otwory. Jeden większy celem przeprowadzenia wtyku anteny. Drugi mniejszy celem przełożenia oryginalnego kabla zasilającego wraz z bezpiecznikiem: Efekt końcowy: Powyższe modyfikacje nie wymagają żadnego dodatkowego montażu CB ponieważ siedzi ono bardzo ciasno i nie telepie sie na żadnych dziurach. Głośnik nie wymaga żadnego montażu w innym miejscu ponieważ akustyka jest poprawna. W pobliżu mamy skrzynkę bezpieczników z których możemy zasilić tak jak chcemy CB, tzn. + po stacyjce, lub po przekręceniu kluczyka. Tuż obok również znajduje się słupek plastikowy, którym to możemy swobodnie zejść kablem CB i progami pociągnąć instalację antenową w pożądane miejsce. CB jest pod ręką i nie rzuca się mocno w oczy. W przypadku przyciemnionych szyb i wyeliminowania srebrnej części podłączenia gruchy praktycznie wogóle nie widoczne. Gruszkę montujemy w dowolnym miejscu. Ja zamontowałem na drzwiach (w wolnej chwili zrobię foty zmodyfikowanego oryginalnego uchwytu i miejsca zamocowania, które nie ingeruje w tapicerkę).Warto pomyśleć o kilku diodach LED zamontowanych nad CB celem jego podświetlenia (w moim przypadku zostanie to wykonane później). Jedynym minusem tego rozwiązania jest fakt, iż osobie praworęcznej na początek będzie ciężko się przyzwyczaić do leworęcznego obsługiwania CB. Zdjęcia niestety podczas montażu wykonywałem telefonem stąd ta kiepska jakość. Edytowane 18 Maja 2009 przez ptaq_p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winiak Zgłoś #157 Napisano 19 Maja 2009 a ja mam tak zamontowane zabawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchans Zgłoś #158 Napisano 20 Maja 2009 (edytowane) Witam. Ja posiadam CB-radio Cobra, więc jest tylko gruszka razem z głośniczkiem. Kabel wychodzi z tunelu środkowego, przed siedzeniem pasażera, a zaczep na gruszkę umieściłem bardziej z przodu, mniej więcej w lini schowka, ale tak żeby nie przeszkadzał przy maksymalnym przysunięciu fotela do deski rozdzielczej, no i oczywiście żeby był w zasięgu ręki. Super sprawa - jeśli tylko nasłuchuję to guszka jest w zaczepie. Jeśli chcę rozmawiać, to kładę gruszkę w miejscu na kubek, obok dźwigni ręcznego. Nie polecam montażu po stronie kierowcy, gdyż łatwo zahaczyć nogą, poza tym niewygodnie się sięga po gruszkę. Jeśli macie radio oddzielnie i osobno gruszkę z mikrofonem, to proponuję przykręcić je do tunelu środkowego, między fotelami ( oczywiście zależy od rozmiarów radia - sądzę jednak że przed kupnem dokonaliście pomiarów:p) a gruszkę przewiesić przez radio - nie będzie spadać, gdyż będzie przytrzymywana przez fotel. Edytowane 20 Maja 2009 przez Marchans błąd ortograficzny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobroslaw76 Zgłoś #159 Napisano 20 Maja 2009 Wszystko zależy od wielkości radyjka. Ja mam TTI880. Radyjko ogólnie duże gabarytowo więc odpadają schowki. Można takiego wielkoluda zamontować pod schowkiem po lewej stronie kierownicy, albo tak jak ja na tunelu środkowym po prawej stronie. Tylko trzeba pamiętać, żeby odpowiednio umieścić - fotel musi mieć swobodną regulację. Pasażerowi to wogóle nie przeszkadza. Grucha wisi przy przycisku awaryjnych na uchwycie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #160 Napisano 22 Maja 2009 witam a ja mam pytanie do tych co zamontowali radyko w tej puleczce na ksiazke serwisowa , ja mam w tym momecie tam zestawi nokia do telefonu ale chcial bym go przelozyc w inne miejsce a tam zalozyc cb i teraz pytanie ? czy radyko uniden 520 miesci sie tam bez problemu czy trzeba cos tam wycinac ? gdzie najlepiej wpiac sie w elektryke zeby np. po wylaczeniu zaplonu sie cb wylanczalo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach