mark2121 Zgłoś #141 Napisano 6 Czerwca 2013 Witam! Przepraszam ze offtopic ale: http://allegro.pl/chiptuning-vw-passat-1-9tdi-pd-100-115-130km-i3295253065.html co o tym sądzicie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #142 Napisano 6 Czerwca 2013 Witam kupiłem 2 miechy temu passat b5 1.6, moją pierwszą jazdą osiągłem 160 km/h 2 tydzień póżniej auto już nie dało rady to takiej prędkości się rozpędzić, ostatnio dawał rade do 140, a teraz żeby 120-130 osiągnąć jest cieżko, problem jest taki że auto się dusi, jak depne np z 2 biegu gaz do podłogi to nie idzie szybko tylko sie dusi i idzie opornie tak z każdegu biegu jest, wymieniłem wszystkie filtry i nic nie pomogło, auto nawet jak jest zimne dopiero co odpalone i dodam gazu to się dusi i wgl te obroty nie spadają tak normalnie szybko tyko jakby troche sie trzymaly i po chwili schodzą co może być przyczyną tego, dodam że 1 jazdapo kupnie to była lala, po jakims czasie cos go zaczeło boleć. Wine może miec kolektor bo jest troche pękniety uszkodzony i wydech tez jest diurawy bo przepuszcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #143 Napisano 4 Kwietnia 2014 Witam passek 1.9 110 afn turbiny wchodzi w tryb awaryjny sprawdziłem juz chyba wszystko wyczysciełem turbo ladnie pacuje gruszka trzyma cisnienie zawor n75 wyczyszczony i nawet podmieniany na drugi nic nie dało czujnik g71 oraz czujnik pomiaru masy powietrza zespolony z komputerem wyczyczszczone , przepływka wyczyszczona , wezyki cisnieniowe wymienione na nowe . pomozcie bo juz wymiekam nie mam pojecia co to moze byc na kompie 2 bledy 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania 519 Czujnik ciśn. w przewodzie dolotowym G71 - przerwa lub zwarcie do masy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian24424 Zgłoś #144 Napisano 4 Kwietnia 2014 Przepływomierz kolego radzę go wyczyścić, miałem te same błędy i takie same objawy Dziś wyczyściłem Benzynsa ekstrakcyjny i chula aż tylko, aż się zdziwiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andziej84 Zgłoś #145 Napisano 4 Kwietnia 2014 Witam Panowie. Mam takie maly problem, bo moze sie malo znam:) Ojciec kupil Paska b5 2000r sedan 90KM i cos dziwnie jak dla mnie nie ma mocy. Po podniesieniu maski zauwazylem takie cos, wezyk obok turbiny jest zaslepiony jakims wkretem i lezy sobie swobodnie obok. Nie musi byc podlaczony do turbo? Foto nizej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #146 Napisano 4 Kwietnia 2014 Witam Panowie.Mam takie maly problem, bo moze sie malo znam:) Ojciec kupil Paska b5 2000r sedan 90KM i cos dziwnie jak dla mnie nie ma mocy. Po podniesieniu maski zauwazylem takie cos, wezyk obok turbiny jest zaslepiony jakims wkretem i lezy sobie swobodnie obok. Nie musi byc podlaczony do turbo? Foto nizej. [ATTACH=CONFIG]117138[/ATTACH] sprobuj go podlaczyc tam gdzie powinien byc , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #147 Napisano 4 Kwietnia 2014 wezyk obok turbiny jest zaslepiony jakims wkretem i lezy sobie swobodnie obok. Samo się tak nie zrobiło, pewnie ktoś chciał coś ukryć. Nie chce być złym prorokiem, ale pewnie turbo zdechło, chyba że ktoś nie potrzebował i odpiął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #148 Napisano 4 Kwietnia 2014 To wężyk od egr nie ma wplywu na pracę turbiny jezeli zaślepiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #149 Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) przyplywke czyscilem srodkiem do czyszczenia przeplywomierzy a pozniej jeszcze raz carbo clean i juz nie mam pojecia co to moze byc wszystko juz mi sie wydaje ze sprawdzilem... Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez nanon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #150 Napisano 4 Kwietnia 2014 Nie jest powiedziane ze czyszczenie przeplywomierza pomoże a może zaszkodzić. Zrób logi i bedzie wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #151 Napisano 4 Kwietnia 2014 przed czyszczeniem i po jest tak samo wiec mysle ze nic nie zepsułem ale jutro postaram sie zrobi logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian24424 Zgłoś #152 Napisano 5 Kwietnia 2014 Odepnij po prostu przepływomierz przejedź się i zobacz czy jest gorzej czy bez różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #153 Napisano 5 Kwietnia 2014 Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/kuba_onet_167947.html Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kuba_onet_167948.html Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kuba_onet_167949.html to moje logi jesli jaks inne miala byc grupa to piszczie to dolacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #154 Napisano 5 Kwietnia 2014 to moje logiWedług mnie zablokowana/niedziałająca zmienna geometria turbosprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #155 Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) Myślę że masz rację, na początku jest duże przeładowanie...(notlauf)przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki albo inne uszkodzenie. Dobrze byłoby wiedzieć jaki błąd zapisało w ECU ? turbina chodzi plynnie byla niedawno czyszczona czujnik n75 czyszczony i dla sprawdzenia podmieniony nic nie dało bledy caly czas takie same czyli 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent z tymi bledami to jest tak ze raz jeden wyskoczy a raz drugi jednoczesnie 2 nie wyskakuja posluchalem sie i odlaczylem przeplywke ale wtedy samochod był jak trabant slychac bylo turbo ze pracuje ale prawie nic nie przyspieszal logów nie moglem zrobic do 4200 bo na 3000 stal i nie chcial przyspieszac a czy jezeli odlaczylem kostke od przeplywki i od razu wiadomo blad wyskoczyl czujnika ale czy wtedy jest tak ze komp blokuje dawke od razu, czy bedzie roznica jezeli wstawie ta diode o ktorej bylo wczesniej stymulujaca Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez nanon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #156 Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) turbina chodzi plynnie byla niedawno czyszczona czujnik n75 czyszczony i dla sprawdzenia podmieniony nic nie dało bledy caly czas takie same czyli Powodem przejść sterownika silnika Twojego auta w stan pracy awaryjnej jest wskazanie sporo za dużego ciśnienia doładowania. Dwie główne przyczyny mogące mieć na to wpływ : -źle działająca zmienna geometria turbosprężarki(tutaj z kolei przyczyn może być kilka począwszy od braku podciśnienia w przewodzie sterującym, przez usterkę N75, usterkę tzw. gruszki, źle działającą(zablokowaną mechanicznie zmienną geometrię turbosprężarki) -usterka czujnika ciśnienia doładowania Koniec kropka Jeśli turbo i N75 jest ok.Obawiam się, że tak nie jest... Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #157 Napisano 5 Kwietnia 2014 no wlasnie mnie to tez zastanawia turbo sprawdzlame w basic i chodzilo bez zadnych zaciec n75 na kompie nie wiem jak sprawdzic ale nie sadze ze 2 sa uwalone - - - - - aktualizacja - - - - - to jest tak ze czesciej wystepuje ten 00519 nie wiem od czego to zalezy ale tak zaobserwowalem ale gdzies czytalem ze jak te 2 bledy wyskakuja to ze nie wymieniac czyjnika cisnienia g71 jest jakis sposob zeby go sprawdzic ?? czyscilem go wczoraj carbo clean Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #158 Napisano 5 Kwietnia 2014 juz tyle tych stron przelecialem w poszukiwaniu odpowiedzi ze nie wiem co gdzie czytalem - - - - - aktualizacja - - - - - a ja macie sugestie co to moze byc co moge jeszcze wykonac turbiny jestem prawie w 100% pewny n75 jakos nie wierze ze 2 czujniki byly by zle z czego jeden był czyszczony nie mam juz pomyslu walcze z tym od 2 miesiecy nie hce gonic go do mechanika bo bedzie wymienial na oslep wszystko i tylko sciagnie kase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #159 Napisano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) ale zaraz bo juz mi sie mysli czujnik o ktory ci chodzi jest zaraz przy filtrze powietrza w przeplywce wbudowany to tam jest przeplywomierz czy chodzi o tek ktory siedzi w kolektorze ssacym tzw g71 ? sorry chodzilo mi o to czy mozna sprawdzic jakos ten czujnik g71. przeplywke odlaczalem i pogorszyło sie ale nie wstawialem diody nie wiem czy to bedzie jakas roznica Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez nanon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanon Zgłoś #160 Napisano 5 Kwietnia 2014 to ten odlaczalem a jak sprawdzic g71? - - - - - aktualizacja - - - - - logi byly robione przy rozgrzanym silniku chodzi o dynamiczne a nie moglem wyzej wkrecic samochodzu niz te 3000 jak wszedl w tryb awaryjny - - - - - aktualizacja - - - - - a statyczne jutro zrobie te ktore pisales Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach