Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Podstawowa rzecz, od której powinieneś zacząć, to w trybie Basic Sattings grupy 011 sprawdź, czy ruch dźwigni zmiennej geo turbiny (wymuszany przez program diagnos.), ma zakres około 2 cm.

 

jak sprawdzic g71
silnik wyłączony, 010 - ciśnienie doładowania mniej-więcej takie same, jak wskazywane ciśnienie atmosferyczne . Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czyszczenie wykonane poprawnie? Sam robiles? Moze zle zlozona geometria. ewidentnie przeładowuje, tu szukaj przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wiem sprawdzilem ladnie chodzi bez zadnych zaciec i zakres ok 2cm bedzie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

tak sam czyscilem ale wszystko starannie czyscilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jutro dodam i dzieki ze tak duze zainteresowanie bo nie wiedzialem gdzie sie z tym udac

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

a jesli odlacze g71 to w ten sposob moge sprawdzic czy jest sprawny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam sorki za brak logow ale laptop odmowil posluszenstwa ale problem zostal rozwiazany okazalo sie ze jednak to sztanga na pozor wygladala ze chodzila ale nie opuszczala do konca dzis przeczyszczone turbo i objawow brak :)

oto filmik z przed czyszczenia stroche slabo widac ale mozna zauwazyc ze stanga chodzila ale dopiero po odlreceniu gruszki i recznym poruszeniu wyszla cala prawda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem ze swoim 1.8t aeb auto przestało jeździć nie wiem co robić . Turbina po regeneracji w zeszłym roku nowy dv , N75 , przepływka , czujnik temperatury . Czy jest ktoś ze świętokrzyskiego z okolic Skarżyska kto by mi pomógł to ogarnąć bo już nie mam siły do mojego paska . Czekam na odzew może być na pw .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuje osoby z okolic Krakowa która mogłaby zrobić logi statyczne i dynamiczne. Passat wpada w tryb awaryjny, co dziwne jak jest chłodniej na zewnątrz to częściej. Błąd 17965 P1557. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam brak mocy u siebie juz od 2 miechów poczatek to był tryb awaryjny a teraz passat ma tak ze rano na zimnych obrotach idzie jak burza potem juz jest dziura i nie ma w ogóle mocy, wzialem dzisiaj zawór n75 nowy ze sklepu podłączyłem , dalej to samo, podmienilem z tym drugim zaworem równiez jest to samo nie ma mocy, wymieniłem wężyk co idzie do przepływomierza od zaworu n75 , rownież jest to samo gdzie mam szukać teraz ? mam 2 fotki części które planuje jeszcze zmienić bo byc może tam leży przyczyna prosiłbym o nazwe dokłądna tych części ponieważ jutro bym chciał wziąść ze sklepu to na podmianke w celu sprawdzenia bo być może akurat trafie na przyczyne mojej nie mocy w passacieWP_000534.jpg Gdzie jeszcze zajrzelibyście w moim przypadku

WP_000533.jpg

Edytowane przez kafarszczak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam programu, a na diagnostyke u elektryka jeszcze poczekam chce ogarnac swoimi silami to a jesli sie nie uda to wtedy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam programu, a na diagnostyke u elektryka jeszcze poczekam chce ogarnac swoimi silami to a jesli sie nie uda to wtedy

 

Widzę że kolega tak jak ja walczy po omacku że tak powiem :-P ja mam problem taki że auto jak jest zimne to chodzi normalnie ale gdy tylko się rozgrzeje silnik to zaczynają się schody...wolno nabiera prędkości a gdy go cisnę to czuje się jakbym jechał automatem tzn idzie idzie i za chwilę jest takie szarpniecie i cofniecie po czym znowu idzie żeby za chwilę szarpnąć...do tego jak na luzie go cisnę to przy 5tysiacach odcina mi go ogółem to mam tak jak opisal to tu ten pan

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26315

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powie ktoś jak się nazywają te części ze zdjęć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spadek mocy, a jaka mozesz predkosc maxymalna? tzn czy Ci wskoczy powyzej 120km/h?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spadek mocy, a jaka mozesz predkosc maxymalna? tzn czy Ci wskoczy powyzej 120km/h?

 

Brzoza do kogo to pytanie? :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spadek mocy, a jaka mozesz predkosc maxymalna? tzn czy Ci wskoczy powyzej 120km/h?

 

Witam. Prędkość 120/130zalezy czy z górki mam w tym czasie czy nie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam diagnoze - Zaworek od podcisnienia kolektora g71, 160pln i 70pln diagnoza - Wrażenia z naprawy samochodu - bezcenne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem ze swoim 1.8t aeb auto przestało jeździć nie wiem co robić . Turbina po regeneracji w zeszłym roku nowy dv , N75 , przepływka , czujnik temperatury . Czy jest ktoś ze świętokrzyskiego z okolic Skarżyska kto by mi pomógł to ogarnąć bo już nie mam siły do mojego paska . Czekam na odzew może być na pw .

 

 

Witam problem chyba został rozwiązany okazało się że było uszkodzone serwo . Teraz już chyba jest ok ale muszę trochę pojeździć to będę wiedział na pewno . U mnie przed wymianą dmuchało 0.2 - 0.4 max a po wymianie jest ok . Jak komuś nie jeździ i zrobił już wszystko to niech sprawdzi serwo trzeba wyjąć ten plastikowy wąż z serwa zaślepić go i się przejechać tylko uwaga pusta droga bo nie będzie wspomagania hamulca i trzeba dobrze deptać żeby zahamować .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie w moim pasku b53b 1.9tdi tiptronic ATJ 115km tydzień temu zmieniałem olej i przepływomierz. Przed wymianą przepływki było tak że trzeba było depnąć w pedał z dwa razy by auto zaczęło dynamicznie śmigać np podczas wyprzedzania (mam tu na mysli redukcję biegów na wyższych obrotach). Wymieniłem przepływkę i dosłownie passat zamienił się F1,natomiast od wczoraj zaczął się problem autko jeździ dynamicznie ale brakuje mu tego powera znowu - Tak jak redukował biegi np z 4 na 3 podczas wyprzedzania tak zaś tego brakuje. Czy to znowu przepływka ??? HELP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja opiszę swój problem, otóż jakieś 2-3 tygodnie temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą i kompletny rozrząd + termostat.

 

Nie katowałem samochodu przez ten czas i dopiero teraz zauwazyłem, że auto przy około 3000 obrotów traci moc i nie może się bujnąć powyżej tych obrotów, staje się takim mułem jakby ciągnął za sobą naczepę. Dopiero odpalenie ponownie auta pomaga ale znowu 3000 obrotów i muł.

 

Byłem na diagnostyce i gościu powiedział mi że mam do regulacji wtryskiwacz na 3 cylindrze (ma odchył chyba 0,47). Powiedział również że zawór cisnienia doładowania wolno się opuszcza (choć wątpie aby to miało jakiś związek). Według niego turbinka śmiga bez zarzutu (ja podczas jazdy nie czuje aby się załączała bo nie ma takiego szarpnięcia).

 

Druga sprawa zauważyłem, że na biegu jałowym jak go przegonie do 5tyś obrotów to nawet auto dymka nie puści, co jest dziwne jak na diesla. W ogóle nie zauważyłem aby kopcił :D

 

Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na FILTRON'a.

Passat 1,9 TDI ATJ 115km, rok 1998

 

Pomóżcie proszę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, ja opiszę swój problem, otóż jakieś 2-3 tygodnie temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą i kompletny rozrząd + termostat.

 

Nie katowałem samochodu przez ten czas i dopiero teraz zauwazyłem, że auto przy około 3000 obrotów traci moc i nie może się bujnąć powyżej tych obrotów, staje się takim mułem jakby ciągnął za sobą naczepę. Dopiero odpalenie ponownie auta pomaga ale znowu 3000 obrotów i muł.

 

Byłem na diagnostyce i gościu powiedział mi że mam do regulacji wtryskiwacz na 3 cylindrze (ma odchył chyba 0,47). Powiedział również że zawór cisnienia doładowania wolno się opuszcza (choć wątpie aby to miało jakiś związek). Według niego turbinka śmiga bez zarzutu (ja podczas jazdy nie czuje aby się załączała bo nie ma takiego szarpnięcia).

 

Druga sprawa zauważyłem, że na biegu jałowym jak go przegonie do 5tyś obrotów to nawet auto dymka nie puści, co jest dziwne jak na diesla. W ogóle nie zauważyłem aby kopcił :D

 

Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na FILTRON'a.

Passat 1,9 TDI ATJ 115km, rok 1998

 

Pomóżcie proszę!

 

 

Ewidentnie wina turbiny. Sprawdź błędy na vagu. Podejrzewam zawór N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ewidentnie wina turbiny. Sprawdź błędy na vagu. Podejrzewam zawór N75

 

A wykluczasz zapchany katalizator? Bo obstawiałem że może to być też przez to.. :ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności