Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam ja mam passka 99 rok 1.8 T, i wydaje mi sie jak na 150 kucy cos slabo idzie, bo jak siadam do audicy ojca 2.5 tdi 150 kucy to idzie jak przecinak w kilka sek a mam juz 160, a moj dobrze sie tez zbiera w miare ale wydaje mi sie ze jak na 150 kucy to nie tak powinno byc. prosze o pomoc co moze byc ? turbo do regeneracji czy jakies zawory do sprawdzenia ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie przy 200 na h nagle moc spadla zjechalem na pobocze zgasilem silnik odpalilem i moc jest ,podlaczylem vaga i 0 bledow co moglo byc przyczyna tego, sztanga przy gruszce chodzi dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

ja mam taki troche inny problem... przytalem troche tutaj roznych artykulow i ciagle pisza o spadku mocy przy 3000obr

 

u mnie jest to jednak odczuwalny brak przyspieszenia od samego poczatku...

czy w tym przypadku tez moze to byc przeplywomierz? badz jakis czujnik? badz brudna turbina?

 

czy cos gorszego?

prosze o szybka odpowiedz w miare mozliwosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie jest to jednak odczuwalny brak przyspieszenia od samego poczatku...

a może tak zwana " turbo dziura" jak to bywa w 110 na wtrysku? Czy wcześniej tego nie było?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo dziura? a moglbys wytlumaczyc mi na czym polega i czy koszt naprawy jest drogi?

nie wiem czy wczesniej nie bylo bo dopiero kupuje to auto i ten brak przyspieszenia mnie strasznie martwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
turbo dziura? a moglbys wytlumaczyc mi na czym polega i czy koszt naprawy jest drogi?

nie wiem czy wczesniej nie bylo bo dopiero kupuje to auto i ten brak przyspieszenia mnie strasznie martwi

 

Poczytaj co to turbodziura

http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbodziura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy wczesniej nie bylo bo dopiero kupuje to auto i ten brak przyspieszenia mnie strasznie martwi

kupujesz czy już kupiłeś? Jak nie chcesz turbo dziury to kup Passka 115 konnego na pompkach, tylko znajdź kogoś z kompem, kto Ci sprawdzi pompo wtryski przed zakupem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie chcesz turbo dziury to kup Passka 115 konnego na pompkach

 

A ten niby to nie ma turbo dziury ?? Każdy PD ją ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to juz wiem co to jest ta turbodziura ;]

no ale to powinno byc chyba chwilowe tak i za raz powinien dostac kopa?

jezdze czasem sluzbowym focusem i on przy ok 2000 dostaje kopa

 

a ten pasek caly czas przyspiesza tak samo...

jeszcze go nie kupilem... tzn wplacilem zaliczke i jak koles zrobi polerke lakieru to mam wplacic reszte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ten niby to nie ma turbo dziury ?? Każdy PD ją ma

w porównaniu do 110 to kosmiczna różnica,wg mnie oczywiście:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciagle pisza o spadku mocy przy 3000obr

Turbo dziura przy 3k obrotów???Błagam Panowie,kto wpadł na taki pomysł??:wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo dziura przy 3k obrotów???Błagam Panowie,kto wpadł na taki pomysł??:wmorde

 

nie chodzilo mi w tym o turbo dziure... tylko ze pisza ze brakuje przyspieszenia przy ok 3000obr przynajmniej z tego co wyczytalem

 

a mi muli od samego poczatku w sensie wlno przyspiesza....

chyab ze tak maja wszytskie?

 

bo moze to moje wyobrazenie tylko ale moje stare audi 80 z 90roku przyspiesza lepiej a to silnik 1.8 90km

wiec wydaje mi sie ze takie 110km w nowszym silniku powinno robic roznice.... no a napewno nie wypadac gorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaak, turbodziuraaaaaa, zwłaszcza w silniku 110 KM gdzie siedzi turbo ze zmienną geometrią. Turbodziura to historia a nie obecne czasy. Ktoś chyba nie zna budowy turbo VNT i fandzoli głupoty ale to szczegół ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taaak, turbodziuraaaaaa, zwłaszcza w silniku 110 KM gdzie siedzi turbo ze zmienną geometrią. Turbodziura to historia a nie obecne czasy. Ktoś chyba nie zna budowy turbo VNT i fandzoli głupoty ale to szczegół ;)

 

no jezeli tak to mozesz mi wtedy powiedziec jaka moze byc przyczyna tego ze samochod tak wolno sie rozpedza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki sam silnik jak ty i wypowiem się na własnym przykładzie

1. Jeżeli auto ci się rozpędza jak zwykły diesel to znaczy że bardzo wolno wchodzi na obroty to jest to oznaką TRYBU AWARYJNEGO

2. Następna przyczyną może być zaworek N75 z czym też miałem do czynienia

3. Zapieczone łopatki turbiny

4. Filtr paliwa zasyfiony

5. (Mój indywidualny problem jaki miałem) zakleszczone szczeki tylnich kół wszytko się pozapiekało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zwłaszcza w silniku 110 KM gdzie siedzi turbo ze zmienną geometrią. Turbodziura to historia a nie obecne czasy

 

Proszę cię nie pisz farmazonów. Jeździłem 6 lat PD i co z tego że ma zmienną geotermie jak do 2 tys to nie jechało w porównaniu po tym co się działo powyżej 2 tys obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wiesz przy jakiej prędkości obrotowej wału silnika zmienia się biegi skoro oczekujesz, że sprawnie działające turbo VNT da Ci natychmiastowego kopa od 1200 RPM na wyższych biegach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej wiem kiedy się w PD zmienia biegi, dyskutuje z kolegą który twierdzi że turbina ze zmienną geomterią łopatek nie ma turbo dziury ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przecież ja pisałem, że w turbo VNT turbodziurę wyeliminowano do maksimum i więcej w tym temacie nie da się osiągnąć bo gdyby się dało to byłaby pewnie inna/nowa konstrukcja turbo. Problemem tutaj rozważanym nie jest sprawnie działające turbo VNT tylko takie, które nie jest w stanie uzyskać rzeczywistego ciśnienia doładowania w zakresie i na poziomie jakie wymaga tego zadane ciśnienie doładowania dla tej turbosprężarki.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku okazało się, że powodem turbo dziury była gruszka, niby jak się ją ręką poruszało to chodziła dobrze ale jednak po zdjęciu z miejsca gdzie wchodził do niej trzpień wysypywała się rdza. Teraz turbinka bierze praktycznie od samego dołu i wróciła radość z jazdy:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności