robsONE20 Zgłoś #101 Napisano 16 Lipca 2012 witam ja mam passka 99 rok 1.8 T, i wydaje mi sie jak na 150 kucy cos slabo idzie, bo jak siadam do audicy ojca 2.5 tdi 150 kucy to idzie jak przecinak w kilka sek a mam juz 160, a moj dobrze sie tez zbiera w miare ale wydaje mi sie ze jak na 150 kucy to nie tak powinno byc. prosze o pomoc co moze byc ? turbo do regeneracji czy jakies zawory do sprawdzenia ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #102 Napisano 9 Września 2012 witam u mnie przy 200 na h nagle moc spadla zjechalem na pobocze zgasilem silnik odpalilem i moc jest ,podlaczylem vaga i 0 bledow co moglo byc przyczyna tego, sztanga przy gruszce chodzi dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycek87 Zgłoś #103 Napisano 10 Września 2012 witam ja mam taki troche inny problem... przytalem troche tutaj roznych artykulow i ciagle pisza o spadku mocy przy 3000obr u mnie jest to jednak odczuwalny brak przyspieszenia od samego poczatku... czy w tym przypadku tez moze to byc przeplywomierz? badz jakis czujnik? badz brudna turbina? czy cos gorszego? prosze o szybka odpowiedz w miare mozliwosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #104 Napisano 10 Września 2012 u mnie jest to jednak odczuwalny brak przyspieszenia od samego poczatku... a może tak zwana " turbo dziura" jak to bywa w 110 na wtrysku? Czy wcześniej tego nie było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycek87 Zgłoś #105 Napisano 11 Września 2012 turbo dziura? a moglbys wytlumaczyc mi na czym polega i czy koszt naprawy jest drogi? nie wiem czy wczesniej nie bylo bo dopiero kupuje to auto i ten brak przyspieszenia mnie strasznie martwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #106 Napisano 11 Września 2012 turbo dziura? a moglbys wytlumaczyc mi na czym polega i czy koszt naprawy jest drogi?nie wiem czy wczesniej nie bylo bo dopiero kupuje to auto i ten brak przyspieszenia mnie strasznie martwi Poczytaj co to turbodziura http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbodziura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #107 Napisano 11 Września 2012 nie wiem czy wczesniej nie bylo bo dopiero kupuje to auto i ten brak przyspieszenia mnie strasznie martwi kupujesz czy już kupiłeś? Jak nie chcesz turbo dziury to kup Passka 115 konnego na pompkach, tylko znajdź kogoś z kompem, kto Ci sprawdzi pompo wtryski przed zakupem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #108 Napisano 11 Września 2012 Jak nie chcesz turbo dziury to kup Passka 115 konnego na pompkach A ten niby to nie ma turbo dziury ?? Każdy PD ją ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycek87 Zgłoś #109 Napisano 11 Września 2012 ok to juz wiem co to jest ta turbodziura ;] no ale to powinno byc chyba chwilowe tak i za raz powinien dostac kopa? jezdze czasem sluzbowym focusem i on przy ok 2000 dostaje kopa a ten pasek caly czas przyspiesza tak samo... jeszcze go nie kupilem... tzn wplacilem zaliczke i jak koles zrobi polerke lakieru to mam wplacic reszte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #110 Napisano 11 Września 2012 A ten niby to nie ma turbo dziury ?? Każdy PD ją ma w porównaniu do 110 to kosmiczna różnica,wg mnie oczywiście:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #111 Napisano 11 Września 2012 ciagle pisza o spadku mocy przy 3000obr Turbo dziura przy 3k obrotów???Błagam Panowie,kto wpadł na taki pomysł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycek87 Zgłoś #112 Napisano 12 Września 2012 Turbo dziura przy 3k obrotów???Błagam Panowie,kto wpadł na taki pomysł?? nie chodzilo mi w tym o turbo dziure... tylko ze pisza ze brakuje przyspieszenia przy ok 3000obr przynajmniej z tego co wyczytalem a mi muli od samego poczatku w sensie wlno przyspiesza.... chyab ze tak maja wszytskie? bo moze to moje wyobrazenie tylko ale moje stare audi 80 z 90roku przyspiesza lepiej a to silnik 1.8 90km wiec wydaje mi sie ze takie 110km w nowszym silniku powinno robic roznice.... no a napewno nie wypadac gorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #113 Napisano 13 Września 2012 Taaak, turbodziuraaaaaa, zwłaszcza w silniku 110 KM gdzie siedzi turbo ze zmienną geometrią. Turbodziura to historia a nie obecne czasy. Ktoś chyba nie zna budowy turbo VNT i fandzoli głupoty ale to szczegół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycek87 Zgłoś #114 Napisano 14 Września 2012 Taaak, turbodziuraaaaaa, zwłaszcza w silniku 110 KM gdzie siedzi turbo ze zmienną geometrią. Turbodziura to historia a nie obecne czasy. Ktoś chyba nie zna budowy turbo VNT i fandzoli głupoty ale to szczegół no jezeli tak to mozesz mi wtedy powiedziec jaka moze byc przyczyna tego ze samochod tak wolno sie rozpedza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #115 Napisano 14 Września 2012 mam taki sam silnik jak ty i wypowiem się na własnym przykładzie 1. Jeżeli auto ci się rozpędza jak zwykły diesel to znaczy że bardzo wolno wchodzi na obroty to jest to oznaką TRYBU AWARYJNEGO 2. Następna przyczyną może być zaworek N75 z czym też miałem do czynienia 3. Zapieczone łopatki turbiny 4. Filtr paliwa zasyfiony 5. (Mój indywidualny problem jaki miałem) zakleszczone szczeki tylnich kół wszytko się pozapiekało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #116 Napisano 14 Września 2012 zwłaszcza w silniku 110 KM gdzie siedzi turbo ze zmienną geometrią. Turbodziura to historia a nie obecne czasy Proszę cię nie pisz farmazonów. Jeździłem 6 lat PD i co z tego że ma zmienną geotermie jak do 2 tys to nie jechało w porównaniu po tym co się działo powyżej 2 tys obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #117 Napisano 15 Września 2012 Chyba nie wiesz przy jakiej prędkości obrotowej wału silnika zmienia się biegi skoro oczekujesz, że sprawnie działające turbo VNT da Ci natychmiastowego kopa od 1200 RPM na wyższych biegach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #118 Napisano 15 Września 2012 Ja raczej wiem kiedy się w PD zmienia biegi, dyskutuje z kolegą który twierdzi że turbina ze zmienną geomterią łopatek nie ma turbo dziury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #119 Napisano 15 Września 2012 (edytowane) To przecież ja pisałem, że w turbo VNT turbodziurę wyeliminowano do maksimum i więcej w tym temacie nie da się osiągnąć bo gdyby się dało to byłaby pewnie inna/nowa konstrukcja turbo. Problemem tutaj rozważanym nie jest sprawnie działające turbo VNT tylko takie, które nie jest w stanie uzyskać rzeczywistego ciśnienia doładowania w zakresie i na poziomie jakie wymaga tego zadane ciśnienie doładowania dla tej turbosprężarki. Edytowane 16 Września 2012 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorgi79 Zgłoś #120 Napisano 22 Września 2012 W moim przypadku okazało się, że powodem turbo dziury była gruszka, niby jak się ją ręką poruszało to chodziła dobrze ale jednak po zdjęciu z miejsca gdzie wchodził do niej trzpień wysypywała się rdza. Teraz turbinka bierze praktycznie od samego dołu i wróciła radość z jazdy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach