roger18sx Zgłoś #1081 Napisano 18 Września 2016 To i ja dodam coś od siebie o wachaczach m s. Założyłem do pewnego paska dwa nowe banany master sport oraz nowe nośne deckerman czyli cały dół nowy góra bez luzów. Po 2 tys km przy skręcie coś zaczęło lekko pukać.Okazało się że w bananach gumowe wnętrze tulei metalowej zaczeło się przemieszczać w jedną stronę przez co przy skręcie metalowa tuleja dotyka sanek zawieszenia powodując stuki.Oczywiście waczacze dokęcam zawsze na aucie stojących na kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #1082 Napisano 18 Września 2016 To i ja dodam coś od siebie o wachaczach m s. Założyłem do pewnego paska dwa nowe banany master sport oraz nowe nośne deckerman czyli cały dół nowy góra bez luzów. Po 2 tys km przy skręcie coś zaczęło lekko pukać.Okazało się że w bananach gumowe wnętrze tulei metalowej zaczeło się przemieszczać w jedną stronę przez co przy skręcie metalowa tuleja dotyka sanek zawieszenia powodując stuki.Oczywiście waczacze dokęcam zawsze na aucie stojących na kołach.[ATTACH=CONFIG]148146[/ATTACH] Eeetam coś Ci się musiało pomylić, to na pewno nie był MS, przecież MS jest najlepszy w swojej cenie!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1083 Napisano 18 Września 2016 Tobie coś się pomyliło bo to pękający Lemforder jest najlepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #1084 Napisano 18 Września 2016 Śmiało można obstawiać w ciemno że pierwszy "obrońca" zawsze odezwie się jako Wojtek:))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1085 Napisano 19 Września 2016 Tobie coś się pomyliło bo to pękający Lemforder jest najlepszy Wojtek nie mieszaj w takie problemy lemfordera temat dotyczy master sporta o którym pisał Roger Pozdrówki marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #1086 Napisano 19 Września 2016 Wojtek nie mieszaj w takie problemy lemfordera temat dotyczy master sporta o którym pisał Roger Pozdrówki marcin On tak musi bo za to mu MS płaci...z resztą sam się do tego przyznał) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1087 Napisano 19 Września 2016 Żeby móc z wami dyskutować musiałbym się zniżyć do waszego poziomu a że nie chce mi się kłaść to wybaczcie ale nie podejmę dyskusji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #1088 Napisano 19 Września 2016 Żeby móc z wami dyskutować musiałbym się zniżyć do waszego poziomu a że nie chce mi się kłaść to wybaczcie ale nie podejmę dyskusji Ustosunkował byś lepiej się do wypowiedzi kolegi "Roger18sx", ale widzę że Twój "wyższy"poziom z powodu braku argumentów pozwala Ci jedynie obrażać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1089 Napisano 19 Września 2016 Obrazą był Twój ostatni post ja tylko odpowiedziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #1090 Napisano 19 Września 2016 Napisałem tylko Prawdę...a że boli - taka jej natura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawcio20 Zgłoś #1091 Napisano 20 Listopada 2016 Ja zakładałem master sport już w trzech passatach, więc moge coś powiedzieć w pierwszym b5 afn 97r. u mnie zrobił 20tyś i został rozbity, u następnego właściciela przez następne trzy lata wymieniony został jeden wahacz i poszedł dalej. W drugim prawie 20 na razie pełny spokój a trzeci dopiero dostał więc zobaczymy co będzie. Wszystkie starszy typ tego zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
res159 Zgłoś #1092 Napisano 20 Listopada 2016 Panowie a ja mam pytanie do was z racji dyskusji o zawieszeniach. Ja założyłem u siebie testowany na forum SKV GERMANY, postanowiłem spróbować i zaryzykować bo cena praktycznie ta sama co w MS za komplet razem ze śrubami. Ale napotkałem się na dziwny problem.. Otóż zamontowałem zestaw cały sam, skręcałem wszystko na stojących kołach- przejechałem ok 5 - 6 tys. i coś zaczęło mi stukać.. Nie miałem pojęcia co to może być, bo przecież dopiero wymianiałem zawieszenie i dziwna sprawa, coś "chrobotało" przy skręcownych kołach- myślałem że to przegub (który defacto był również do wymiany) i udałem się do mechanika.. Po zdjęciu koła i odkręceniu sworznia w celu wymiany przegubu okazało się że prawy banan żyje swoim życiem .. Zareklamowałem ten wahacz i postanowiłem udać się tym razem do mechanika(bo przecież mechanik "robi to od lat i pomylić się nie może"). Oddałem auto do "zaufanego" mechaniora i po wymianie stwierdził że ów wachacz był zle zamontowany.. Pomyślałem ok- może ja zle coś skręciłem..Wymienił mi wahacz przed wyjazdem w góry.. Przejechałem się zadowolony w bieszczady i z powrotem. Aż po powrocie wahacz słyszę że znowu się odezwał..zrobiłem ok 1tys km i już????.. WTF??.. I już nie wiem sam czy ja mam coś z autem nie tak czy co.. Sprawdziałem mocowanie i podłoge od spodu nie widzę żeby był jakiś spawany czy podłoga była krzywa, jest jeszcze oryginalna powłoka ochronna.. Najlepsze w tym wszystkim jest to że całe zawieszenie wytrzymało już ok 10tys i jest cisza poza tym jednym P********ym wahaczem dolnym bananem.. Wyżej przeczytałem kolegi post że również montował sam na stojącym aucie i również wysunęła mu się gumowa tuleja - ja już przerabiam dwukrotnie ten temat. Czy to jest wina materiału?, pytam bo stoję teraz przed dylematem zakupu nowego lub regeneracji oryginalnych wahaczy i już nie chcę trzeci raz znowu zmagać się z tym samym problemem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #1093 Napisano 20 Listopada 2016 Musieli zmienić dostawcę. Ceny rosną, trzeba gdzieś ciąć koszty - najłatwiej poprzez obniżenie jakości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sr-ka Zgłoś #1094 Napisano 21 Listopada 2016 Ja mam podobny problem tyle że na Werttail'ach, wymieniłem zawieszenie na nowe i stuka, okazało się że guma w tulei od tylnego wahacza po prostu się wysuneła a krawędź tulei obija się o sanki. Wymieniłem tuleje na droższą i problemu nie ma :-) Takie teraz są wahacze, jeden założy i nic mu nie stuka a drugi założy i koniec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaganilek Zgłoś #1095 Napisano 1 Grudnia 2016 Witam czeka mnie wymiana zawieszenie myślałem o tych zestawach czy ktoś wie coś o nich chodzi mi głownie czy są warte swojej ceny do jakości wykonania i użytkowania obecnie mam kamoke założona wytrzymała ok 20 000 km. http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-dostawa-i6222066043.html http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-wahacze-przod-audi-a4-a6-passat-b5-i6199335228.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #1096 Napisano 1 Grudnia 2016 Witam czeka mnie wymiana zawieszenie myślałem o tych zestawach czy ktoś wie coś o nich chodzi mi głownie czy są warte swojej ceny do jakości wykonania i użytkowania obecnie mam kamoke założona wytrzymała ok 20 000 km. http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-dostawa-i6222066043.html http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-wahacze-przod-audi-a4-a6-passat-b5-i6199335228.html Po tych nie spodziewaj się niczego więcej niż po tych co masz teraz W tej cenie to jedynie Master Sport wchodzi w grę. Albo dołóż kasy i weź coś z wyższej półki. Zrobisz raz a porządnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaganilek Zgłoś #1097 Napisano 1 Grudnia 2016 Dzięki za info chyba tak zrobie jak mówisz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antytrol Zgłoś #1098 Napisano 28 Grudnia 2016 (edytowane) On tak musi bo za to mu MS płaci...z resztą sam się do tego przyznał) Master Sport wygląda na to, że ma w zwyczaju wielu ludzi opłacać by pisali o jakości, pozwolę sobie dać link do forum A4: Opinie o Master Sport Widać wyznają złotą myśl ministra propagandy Josepha Goebbelsa: Kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą więc pisząc samemu tyle postów wychwalających własną markę Master Sport liczy na to, że i jakość podskoczy. Edytowane 28 Grudnia 2016 przez antytrol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #1099 Napisano 28 Grudnia 2016 Tysiąc chińskich firm a nie potrafią zrobić wahaczy żeby przeżyły 1/3 przebiegu co ori lem... Za 500-600 zł na prawdę wymagałbym tylko 50-60 tyś. km, ale te gówna 15 maja problem utrzymać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #1100 Napisano 28 Grudnia 2016 Dlatego do własnego auta wkładam tylko ori używane wachacze poza końcówkami i łącznikami bo te można śmiało z lemfordera zakupić i będzie na lata. Przykład pewnego kolegi. W ciągu 5 lat założył już 3 nowy zestaw wachaczy takie do okolo 500 zł.Robota z geometrią około 300. Koszt 2400. Zrobił może te 90 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach