Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No to zamówiłem komplecik amortyzatorów z linku który podałem, sam ciekaw jestem jakości i jak długo pociągną jak się sprawdzą to w przypadku przednich też pójdą w przyszłości MS. Jaki sens jest przepłacać jak czy te droższe czy te tańsze są podobnej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakies wskazowki, bo tez czeka mnie wymiana tylu

Tłoczysko amortyzatora lubi się zapiec w poduszce górnej ale to nie problem bo poduszkę demontujesz razem z amorkiem, tylko poduszkę musisz przełożyć do nowego amorka. Jak masz w domu imadło i duży młotek to pokonasz temat :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to zamówiłem komplecik amortyzatorów z linku który podałem, sam ciekaw jestem jakości i jak długo pociągną jak się sprawdzą to w przypadku przednich też pójdą w przyszłości MS. Jaki sens jest przepłacać jak czy te droższe czy te tańsze są podobnej jakości.
Pochwal sie jak zamontujesz bo tez mysle nad nimi albo KYB.

W piatek wyciagnalem jeden amorek i okazal sie walniety, ale nie moglem poradzic sobie z odkreceniem z jego gory nakretki kontrujacej. Chwytalem szczypcami zwezenie ale uciekalo mi jak krecilem kluczem.

 

Najlepsze jest to, ze walniety amorek (zapocony od dobrych dwoch lat) wykazal 2 tygodnie temu 80% sprawnosci, a maszyna nie wykazala zadnych roznic miedzy lewa a prawa strona.

 

Czy aby sprawdzic amorki z przodu wystarczy sciagaczem zablokowac sprezyne w dolnym polozeniu i odkrecic amorek od gory? Czy w tedy bede mogl reka sprawdzic tloczysko amorka czy siedzi mocno w gornym polozeniu, czy tez paluszkiem mozna je wcisnac?

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy aby sprawdzic amorki z przodu wystarczy sciagaczem zablokowac sprezyne w dolnym polozeniu i odkrecic amorek od gory? Czy w tedy bede mogl reka sprawdzic tloczysko amorka czy siedzi mocno w gornym polozeniu, czy tez paluszkiem mozna je wcisnac?
Szybciej sprawdzisz ściskając sprężynę ściągaczami i odkręcić dolną śrubę co do wahacza jest przykręcony, wtedy zobaczysz jak pracuje, ale pytanie za 100 punktów czy uda Ci się na tyle sprężynę ściągnąć, bo sam przy wymianie to już jest skręcona na bardzo "fest" i miejsca do przykręcenia aż tyle nie ma znów , a co dopiero sprawdzić amorek na skręconych poduszkach i ściśniętej sprężynie do tego założonej w aucie, raczej nie wykonalne i ryzykowne uszkodzeniem sprężyny/ciała :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, to szkoda ze nie da rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pochwal sie jak zamontujesz bo tez mysle nad nimi albo KYB.

 

Ehh nie ma się czym chwalić. Więcej u gościa nic z podanej aukcji nie kupię. Ma potężny bałagan. Najpierw niby wysłał mi amortyzatory 31 grudnia do ubiegłego poniedziałki paczka nie doszła więc dzwonię do gościa co jest? Okazało się że paczki nie wysłał. Ok do piątku do mnie dotrze kolejna paczka, więc czekam. Paczka przyszła otwieram pudełko a w środku amortyzatory ale zamiast MS to Kamoka. Mówię trudno założę te co przyszły ale gość nawet nie przysłał mi karty gwarancyjnej. No porażka, ręce opadają. Więc nie zdam wam koledzy relacji co do wytrzymałości amorków MS, nie chcę się bawić w odsyłanie bo znów zejdzie ze dwa tygodnie zanim się gość odkręci.

 

Ale mam teraz inną zagadkę, ktoś z was montował piastę z łożyskiem z tyłu na osi firmy MS???? Ale quiz co?:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale mam teraz inną zagadkę, ktoś z was montował piastę z łożyskiem z tyłu na osi firmy MS???? Ale quiz co?

Montuj śmiało, teraz i na SKFie nie można polegać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ehh nie ma się czym chwalić.
Ja w koncu kupilem i dzisiaj zamontowalem KYB. Prawy w ogole nie pracowal, a lewy dwa razy wolniej podnosil sie niz nowy. Teraz nic juz nie puka i chyba skusze sie na wymiane z przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ehh nie ma się czym chwalić. Więcej u gościa nic z podanej aukcji nie kupię. Ma potężny bałagan. Najpierw niby wysłał mi amortyzatory 31 grudnia do ubiegłego poniedziałki paczka nie doszła więc dzwonię do gościa co jest? Okazało się że paczki nie wysłał. Ok do piątku do mnie dotrze kolejna paczka, więc czekam. Paczka przyszła otwieram pudełko a w środku amortyzatory ale zamiast MS to Kamoka. Mówię trudno założę te co przyszły ale gość nawet nie przysłał mi karty gwarancyjnej. No porażka, ręce opadają. Więc nie zdam wam koledzy relacji co do wytrzymałości amorków MS, nie chcę się bawić w odsyłanie bo znów zejdzie ze dwa tygodnie zanim się gość odkręci.

 

Ale mam teraz inną zagadkę, ktoś z was montował piastę z łożyskiem z tyłu na osi firmy MS???? Ale quiz co?:lol

 

Było odesłać tylko go poinformować że na jego koszt... co za człowiek z sprzedającego. Ale co lepsza jak nie montujesz na warsztacie ( albo jakoś sobie to załatwić ^^) to nie ma gwarancji teoretycznie bo podsyłają jako wypełnienie gwarancji właśnie przebieg, itd. oraz pieczątka zakładu który to robił .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieczątka zakładu który to robił
Chyba zrobie sobie taka fikcyjna pieczatke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale co lepsza jak nie montujesz na warsztacie ( albo jakoś sobie to załatwić ^^) to nie ma gwarancji teoretycznie bo podsyłają jako wypełnienie gwarancji właśnie przebieg, itd. oraz pieczątka zakładu który to robił .

 

Oj ta oj tam pieczątka się znajdzie nie ma problemu aby karta gwarancyjna była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat troszkę, mam do wymiany 4 górne wahacze i przymierzam się do MS.

Generalnie opinie są z znaczącą przewagą pozytywów, ale czy mogą się wypowiedzieć TYLKO ci którzy montowali u siebie MS a mają auto na gwincie... jak to się sprawuje. Dodam że dół jest OK LM a do wymiany tylko góra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie gwint ale od 4 lat mam eibach -30 mm od 6 lat mam MS górne wahacze wytrzymały mi ok 50 tyś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, również założyłem komplet wahaczy z końcówkami drążków firmy Master sport. Mam teraz problem z odbijaniem kierownicy. Wyczytałem w tym temacie coś apropo tych końcówek.

 

Jak myślicie, czy to, że podczas jazdy kierownica nie odbija i przy wyłączonym silniku bez wspomagania ciężko się kręci kierownicą to będzie wina tych końcówek Master sport? Mechanik który wymienial mi zawieszenie i znajomy który ma komputerowe ustawianie zbieżności stwierdzili, żeby jeździć jeszcze trochę, bo wszystko tak sztywne. Jak widać mechanicy liczą, że zawias się ułoży, ustawi się zbieżność u będzie dobrze. Ale jak poczytałem, że kilku z was narzeka na końcówki wiec się zacząłem zastanawiac. Porady mile widziane. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne wymieniłeś obie końcówki? Nie masz zbieżności dobrze ustawionej dlatego nie odbija kierownica.

Końcówki MS szybko padają dlatego przy wymianie kupuje się inne np TRW albo LEM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem dwie końcówki . Właśnie gościu od zbieżności mówił, że "nie da się ustawić dobrze zbieżności póki się nie ułoży zawias, bo wszystko jest bardzo sztywne" . Dlatego nie wiem czy mam jeździć póki co aż swoznie się trochę pokładają czy od razu iść w wymianę końcówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzdury gościu gadał. Jak sworznie przestaną być sztywne to wahacze się nadają do wymiany.

Nie czekaj ze zbieżnością bo Ci zetnie opony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak uważam, szkoda opon. Czyli co? Wina końcówek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz dwie rzeczy:

-mechaniczne uszkodzenie końcówek czyli luźny sworzeń - stuki w zawieszeniu, luzy na kierownicy

-brak zbieżności czyli końcówki drążków są wkręcone w drążki kierownicze na nieodpowiednią długość

 

Kolejna rzecz, jak zdążyłeś przeczytać na forum końcówki MS są kiepskiej jakości i nie wytrzymują dużych przebiegów.

Wyjdzie na to że zrobisz zbieżność za `100zł a końcówki padną po 3000km i znowu wymiana plus ponowne ustawianie w stacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego próbuje postawić diagnozę "dlaczego kierownica nie odbija i bez wspomagania przy wyłączonym silniku bardzo ciężko się kręci " czy zawieszenie jest wadliwe czy same końcówki. Juz zglupialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności