admarma Zgłoś #61 Napisano 27 Lutego 2010 mam wrażenie, że cały czas tak samo - słobo, mam ten samochód od niecałego roku i w wiekszości jeżdżę po mieście, dlatego trudno mi jest ocenić czy kiedyś było lepiej. W kazdym razie inne auta bez ksenonów lepiej oswietlają drogę ---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 07:33 ---------- byłem dzisiaj w stacji diagnostycznej, pan zmierzył mi poziom i rzeczywiście świecą poniżej normy, teraz pytanie, czy to wina żarników, czy jest zabrudzona soczewka? Ktoś wie jak mozna to ustalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #62 Napisano 27 Lutego 2010 a na jaki kolor świecą xenony? jakby kończyły swój żywot to by podchodziły pod fiolet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
admarma Zgłoś #63 Napisano 27 Lutego 2010 prawidłowo, na biało, rozmawiałem z osobą naprawiającą zawodowo reflektory, musi zobaczyć soczewkę, ale prawdopodobnie to żarniki, koszt wymiany z robocizną 600 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elvis_P Zgłoś #64 Napisano 27 Lutego 2010 Mogą być żarniki. A ja mam inny problem. Tydzień temu padł mi moduł sterujący w prawym reflektorze co objawiło się między innymi brakiem prawego światła i niedziałającym doświetlaniem zakrętów przy małych prędkościach (tą dodatkową żarówką). Po wymianie modułu, żarówka zaczęła świecić na fioletowo i to chyba z dnia na dzień coraz mocniej. Przed wymianą obydwie świeciły identycznie, a bynajmniej nie było widać żadnej różnicy. Mechanik mówił, że żarnik jest już trochę przydymiony. Czy to możliwe, że uszkodzenie żarnika (wypalenie) powstało w momencie uszkodzenia modułu? Może jakieś większe napięcie czy coś? A może to zwykły zbieg okoliczności? Odbiegając od tematu, ksenony to fajna sprawa do póki nie zaczynają się psuć . Wymiana sterownika kosztowała mnie 700 zł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thommas Zgłoś #65 Napisano 5 Marca 2010 U mnie kiedyś pojawiała się plama świecąca żółto-zielonkawo - nieco powyżej linii świateł. Trwało to ze 2-3 dni, a potem automatycznie ustąpiło. Komputer nic nie komunikował, a w ASO nic nie stwierdzili przy okazji przeglądu (wtedy ta plama już zniknęła). Też się zastanawiałem, co to może być, ale do dziś nie znalazłem odpowiedzi, bo objawy "kończenia się" żarówki ksenonowej są inne. T na pewno był ksenon, bo jak włączyłem tylko postojowe, to nie było tej plamki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek66 Zgłoś #66 Napisano 6 Kwietnia 2010 Witam. Tez sie podlacze do tematu , otoz od kilku dni zauwazylem ze lewe swialto zaczyna swiecic na fioletowo i z tego co sie do myslam to juz jest koncowka dzailania zarnika.Moje pytanie jest takie: czy jak zakupie zarniki philipsa na alegro to beda swiecily w tak samo wydajny sposob jak te zakupione w servisie tyle ze vw. sobie zyczynie bagatelna sumke 869 zl za sztuke a na allegro mozna kupic prawdopodobnie te sam zarnik tyle ze w innym opakowaniu za 150 zl.Dzieki za porady i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #67 Napisano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Te z allegro są podobno odrzucone podczas kontroli jakości, więc loteria jak z nimi będzie. Większość ludzi nie narzeka, zresztą właściwie nie ma na aukcjach w cenach powyzej 200 zł, więc kto wie czy to nie oryginały. W sklepie pewnie z 250-300 trzeba dać. Przy jakim przebiegu zaczął Ci padac? Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez genesis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek66 Zgłoś #68 Napisano 6 Kwietnia 2010 Mam teraz 166 tys.km a auto ma dwa i pol roku z tym ze przez dluzszy okres jezdzilo na wlaczanych swiatlach przez caly czas.Dzieki za podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mery26 Zgłoś #69 Napisano 7 Maja 2010 (edytowane) dzisiaj się dowiedziałem, że żarnik do wymiany D1S (a raczej dwa) cena w ASO 950 zł/szt!!! Jednak ASO jest "frontem do klienta" i zaoferowało zamiennik za niecałe 400 zł/szt. Czy już pogłupieli? (Litr oleju 90 zł!) a powracając (ze względu na cenę) czy nie da rady wymienić żarnika bez rozkręcania "połowy" przodu? Edytowane 7 Maja 2010 przez mery26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #70 Napisano 7 Maja 2010 a powracając (ze względu na cenę) czy nie da rady wymienić żarnika bez rozkręcania "połowy" przodu? nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #71 Napisano 8 Maja 2010 Co do cen w ASO są różniste. Ja się pytałem z ciekawości w bursiaku to powiedzieli 280 + 180 za wymianę/ 1 szt. Oryginał/ zamiennik to to samo przecież, tylko bez znaczka vw. Chyba na oba dają dwa lata gwarancji, w końcu kupione i zrobione u nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo80 Zgłoś #72 Napisano 28 Maja 2010 Witam, Dzisiaj pojechałem do serwisu aby wymienić czujnik doładowania ciśnienia i mechanik zwrócił mi uwagę na prawą lampę - światło mrygało (widac było że nie świeci się ciągle ale z jakąś częstotliwością) a jego kolor był jakby bardziej różowy. Powiedzieli że trzeba wymienić żarówkę. Typ: D2S. Pasek z 2006r (model 2007). Charakterek pisze że lampy D1S powinny być w paskach z mojego rocznika. Czy jeśli podam numer VIN w intercarsie to mi powiedzą jaką mam lampę czy muszę się jakoś sam dowiedzieć. I jeszcze jedno: Mechanicy z warsztatu powiedzieli że trzeba zdjąć zderzak i wymontować lampę aby wymienić żarówkę. Dodatkowo dobrze byłoby zrobić od razu 2 sztuki tak aby świeciły takim samym światłem (w końcu i tak trzeba cały zderzak zdjąć). Czy coś jeszcze z robocizny dochodzi czy może to już wszystko (mam na myśli wymianę żarówki a nie innych podzespołów lampy). Napiszcie bo całe to przedsięwzięcie kosztować będzie z 700zł...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris22bln Zgłoś #73 Napisano 28 Maja 2010 Pasek z 2006r (model 2007). Charakterek pisze że lampy D1S powinny być w paskach z mojego rocznika. Czy jeśli podam numer VIN w intercarsie to mi powiedzą jaką mam lampę czy muszę się jakoś sam dowiedzieć. I jeszcze jedno: Mechanicy z warsztatu powiedzieli że trzeba zdjąć zderzak i wymontować lampę aby wymienić żarówkę. Dodatkowo dobrze byłoby zrobić od razu 2 sztuki tak aby świeciły takim samym światłem (w końcu i tak trzeba cały zderzak zdjąć). Czy coś jeszcze z robocizny dochodzi czy może to już wszystko (mam na myśli wymianę żarówki a nie innych podzespołów lampy). Napiszcie bo całe to przedsięwzięcie kosztować będzie z 700zł...... kolega Charakterek dobrze Ci podpowiedzial , masz zarniki d1s a nie jak mowil mechanik d2s, najlepiej wymieniac parami ,taniej zarniki dostaniesz na allegro lub w innym sklepie niz aso. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu27 Zgłoś #74 Napisano 8 Czerwca 2010 Witam Ostatnio jadąc autem pojawiły sie takie komunikaty na komputerze ""AFS Inoperative! See owner's manual" po chwili zmienił się na "Front left dipped beam defective!" Mruga kontorlka żarówki na żółto na prędkościomierzu, i nie pali lewy ksenon" po zgaszeniu autai odpaleniu pojawił sie tern sam ww. komunikat Jednak mając do przejechania jeszcze 600 km myślę jadę puki widno, w czasie jazdy kontrolka żarówka przestała migać, aż z ciekawości zatrzymałem się i sprawdziłem czy ksenon świeci no i świeci, zgasiłem auto i odpaliłem żadnych komunikatów, myślę jest dobrze. Następnie po jakiś 200 km znowu to samo komunikat jak ww. nie zwracam uwagi i jadę po jakimś czasie kontrolka żarówka przestaje migać widzę że mam lewe światło i tak do tej pory - żadnych błędów na wyświetlaczu i mrugającyvh kontrolek. W związku z tym że jestem jakieś 800 km od domu i przez najbliższy czas tu zostanę proszę o pomoc czy to już czas na wymiane ksenona dodam że oba już świecą na "różowo" ten lewy co się wyłączał trochę mniej. Może kogoś polecicie w okolicach Kętrzyna. Pozdrawiam Andrzej K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #75 Napisano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Już niewątpliwie czas, szczególnie, że piszesz o kolorze różowym. Typowe objawy. Oczywiście możesz zamienić palniki miejscami, żeby wykluczyć awarię przetwornicy, ale ja stawiam na palnik. Ile Ci wytrzymał? Jaki przebieg? PS. Jest gdzieś na forum obrazkowa instrukcja wymiany żarnika do b6? Na czym on się trzyma? Trzeba wykręcić, odpiąć jakieś druciki, zatrzaski? Edytowane 9 Czerwca 2010 przez genesis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet Zgłoś #76 Napisano 9 Czerwca 2010 witam niedawno nabyłem b6 ksenony świeciły mi prawidłowo teraz jeden lewy ksenon nie świeci mi w ogóle a n początku jeszcze się żażyl można by to tak nazwać (kolor czerwony) co to jest za usterka ? czy tak jak przypuszczam musze wymienić żarniki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #77 Napisano 9 Czerwca 2010 witam niedawno nabyłem b6 ksenony świeciły mi prawidłowo teraz jeden lewy ksenon nie świeci mi w ogóle a n początku jeszcze się żażyl można by to tak nazwać (kolor czerwony) co to jest za usterka ? czy tak jak przypuszczam musze wymienić żarniki ? A czytałeś w ogóle, jakie są objawy kończącego żywot palnika xenonowego Podpowiem Tobie-dobrze przypuszczasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzeg84orz Zgłoś #78 Napisano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Witam W moim passku mam standardowa zwykla soczewke (chyba ) a jezdze modelem 2006 2.0 TDI Sport I chcialbym zmienic te paskudne swiatla na bi-xenony skretne Czy ktos moze mi w tej sprawie pomoc Jakie najlepiej wybrac do mojego modelu bi-xenony skretne interasuje mnie zrodlo swiatla 8000k Jak to wyglada cenowo i ewentualnie gdzie moge to zrobic warsztacie okolice Rybnika Wielkie Dzieki! Edytowane 10 Czerwca 2010 przez Grzeg84orz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #79 Napisano 10 Czerwca 2010 chcialbym zmienic te paskudne swiatla na bi-xenony skretne Czy ktos moze mi w tej sprawie pomoc kup całe lampy tylko interasuje mnie zrodlo swiatla 8000k z taką barwą pod ori może być problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #80 Napisano 10 Czerwca 2010 Napisał Grzeg84orz Zobacz postinterasuje mnie zrodlo swiatla 8000k z taką barwą pod ori może być problem Problem z zakupem żaden, problem z policją 100% A w deszcz jakbyś bez świateł jechał, ale co tam grunt to odrobina lansu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach