admarma
-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O admarma
- Urodziny 01.07.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wielkopolska
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM
-
Rok produkcji
2005
-
Jaki olej do skrzyni DSG VW Passat 2006
admarma odpowiedział Sławek 6 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dowiedziałem się już dlaczego 4,8 litra, wlewa się o 0,2 l więcej niż zejdzie (mierzą to bardzo dokładnie), u mnie skrzynia wcześniej pracowała idealnie i teraz też, a wcześniejsza wymiana na 60 tys. km była robiona w ASO Gajewska -
A u mnie był zapieczony silniczek i musiałem wymienić. Nowy ok 220 zł
-
Jaki olej do skrzyni DSG VW Passat 2006
admarma odpowiedział Sławek 6 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wczoraj odebrałem samochód po przeglądzie na 120 tys. km, m inn. wymiana oleju w DSG. Kupiłem 6 litrów. Okazało się, że weszło 4,8 l. Zdziwiłem się, ale mechanik stwierdził, że tak jest, a cała wymiana zgodna z procedurą. Nie robił tego pierwszy raz w swoim warsztacie. Wczesniej ileś pracował w ASO VW/Audi. Stwierdział, że o nic mam się nie martwić. Czy ktoś z Was kto też wymieniał olej spotkał się z taką sytuacja? Oczywiście skrzynia pracuje idealnie. Dziękuję za opinie -
prawidłowo, na biało, rozmawiałem z osobą naprawiającą zawodowo reflektory, musi zobaczyć soczewkę, ale prawdopodobnie to żarniki, koszt wymiany z robocizną 600 zł
-
mam wrażenie, że cały czas tak samo - słobo, mam ten samochód od niecałego roku i w wiekszości jeżdżę po mieście, dlatego trudno mi jest ocenić czy kiedyś było lepiej. W kazdym razie inne auta bez ksenonów lepiej oswietlają drogę ---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 07:33 ---------- byłem dzisiaj w stacji diagnostycznej, pan zmierzył mi poziom i rzeczywiście świecą poniżej normy, teraz pytanie, czy to wina żarników, czy jest zabrudzona soczewka? Ktoś wie jak mozna to ustalić?
-
Dołączę się jeszcze do tego wątku. Mam następujący problem, auto posiada oryginalne ksenony, rok 2005 z przebiegiem 115 tys km, użytkowane w wiekszości w mieście. Światła świecą bardzo słabo, tzn jak patrzy się na nie z zewnątrz jest wszystko ok, ale w trackie jazdy jest bardzo źle. Nie swiecą na niebiesko, ale patrząc na ścianę pojawia się na obu lekki poziomy pasek w żółci. Czy jest to oznaka "kończenia" się żarników, czy jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy świecące światło jest ok? Czytałem powyżej, że po kilku latach mogą wystapić objawy słabszego świecenia. Nie chciałbym w każdym razie doświadczać i kupować nowych żarników nie mając pewności, że będą lepiej świecić. Z góry dziekuję za radę i pomoc.
-
Szkody międzynarodowe likwiduje Warta. Straszne dziadostwo. Przekonałe się na własnej skórze - likwidowałem tą szkodę w firmie w służbowym pojeździe. Policzyli amortyzację, pomimo, że części trzeba było kupić nowe. Są dwa sposoby, aby rozliczyć dobrze taką szkodę, pierwszy podał Ci kolega wyżej, my naprawiliśmy samochód w warsztacie nieautoryzowanym który naprawia nam większość aut. Rachunek skorygowali, odpuściliśmy sobie drogę sądową. Drugi sposób, to jeśli posiadasz polisę AC, zgłaszasz się do swojego ubezpieczyciela i rozliczasz wg jego wskazań (w PZU nie ma żadnych problemów - z doświadczenia), a oni dalej ściągają z Warty. Musisz jeszcze pamiętać o udziale własnym w ubezpieczeniu OC (w PZU 500 zł - tak jest w naszym przypadu), tą kwotę musi oddać Ci Warta. Ja rozliczałem tak inną szkodę i stwierdziłem, że za szkodę międzynarodową na innym pojeździe nie odpuszczę im tego. Zapłacili - po kilku miesiącach, chyba tylko dlatego, że monitowałem. Z mojego doświadczenia - JAK NAJDALEJ OD Warty SA.
-
Koledzy, w B6, sterownik (u mnie 3C0 909 605D) znajduje się na tunelu środkowym pod radiem. Problem jest tylko taki, czy to właśnie ten sterownik jest uszkodzony, usterka jest sporadyczna i nie ma 100% pewności, że to właśnie ten sterownik. A ryzykować zakup za ok 1100 zł to jednak ryzyko. Zaczekam, aż mój mechanik znajdzie gdzieś taki używany i będziemy mogli go na próbę podmienić.
-
dziękuję za informację, a odnośnie ps, to nie prosiłem o udzielenie odpowiedzi prywatnie, tylko poprzez forum, specjalnie też wkleiłem link, żebyś nie musiał szukać ps mechanik wymienił mi na próbę geteway - miał u siebie na stanie, a sterownika będzie szukał
-
To jest scan - opis tylko pozycje w których występował błąd: 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 15-Airbag -- Stan: Sporadyczny b??d komunikacji 1000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 36-Pamięć fotela kier. -- Stan: OK 0000 37-Nawigacja -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Modu? komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nag?a?niaj?cy -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: Usterka 0010 55-Zasięg xenonów -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 76-Asyst.parkowania -- Stan: OK 0000 77-Telefon -- Stan: OK 0000 7D-Dogrzew.wnętrza -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 03G 906 018 A HW: 03G 906 018 A Komponent: R4 2.0l PPD1.1 G 9723 Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000078 Kod serwisu: WSC 00670 259 81947 Znaleziono 1 błąd: 18044 - Mag.danych układu napadowego: brak informacji z komp. sterującego poduszką? bezp. P1636 - 009 - Przerwa / zwarcie z mas? - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 12 Wew.licznik błędów: 243 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1504 /min Tekst: 40 Tekst: Nm Tekst: Napicie: 14.13 V Bity binarnie: 11101100 Tekst: 24 Kody gotowości: B/D ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3C0-614-095-C2.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 095 Q HW: 3C0 614 095 Q Komponent: ESP 440 C2 H015 0003 Weryfikacja: H015 Numer seryjny: 0658138479 Kodowanie: 0032037 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 Znaleziono 1 b??d: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan b??du: 00100100 Priorytet b??du: 3 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 44 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-23-H.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J Komponent: Bordnetz-SG H37 1301 Weryfikacja: 00H37000 Numer seryjny: 00000003518556 Kodowanie: EF8A8F0700041A00000A00000F000000000B5D435C0000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 Oznaczenie elementu: 3C1 955 119 Komponent: Wischer VW461 012 0503 Kodowanie: 00065493 Kod serwisu: WSC 00028 Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 T Komponent: RegenLichtSens 011 1110 Kodowanie: 00208933 Kod serwisu: WSC 00028 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:00 Ramka zamrożona: Tekst: ‚ ON ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest. wskaźników Plik etykiet: AKP\3C0-920-xxx-17.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 920 870 G HW: 3C0 920 870 G Komponent: KOMBIINSTRUMENT VD1 4038 Weryfikacja: V0033000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0007105 Kod serwisu: WSC 27596 141 56891 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan b??du: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: 3C0-907-530.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A Komponent: Gateway 007 0040 Weryfikacja: 00007000 Numer seryjny: 0700C0583003A4 Kodowanie: 7FFDBD54C61002 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet b??du: 2 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3C0-907-801-53.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Komponent: EPB VC8HC001 013 0001 Weryfikacja: 013 Kodowanie: 0000012 Kod serwisu: WSC 131071 1023 2097151 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113584 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 Ramka zamrożona: Napięcie: 14.29 V Zliczanie: 244
-
ok, a co znacza J234?
-
ok, a co oznacza J234?
-
ok, podjadę jeszcze raz i poproszę o ponowne szczytanie, jak będę miał zamieszczę kody błędów
-
robił to właśnie taki mechanik, nic więcej mi nie zgrał, napisz proszę co miałoby się więcej znaleźć w opisie
-
czyli takim, jaki maja w serwisie, dobrze rozumiem?