Skocz do zawartości

admarma

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O admarma

  • Urodziny 01.07.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wielkopolska

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. dowiedziałem się już dlaczego 4,8 litra, wlewa się o 0,2 l więcej niż zejdzie (mierzą to bardzo dokładnie), u mnie skrzynia wcześniej pracowała idealnie i teraz też, a wcześniejsza wymiana na 60 tys. km była robiona w ASO Gajewska
  2. A u mnie był zapieczony silniczek i musiałem wymienić. Nowy ok 220 zł
  3. Wczoraj odebrałem samochód po przeglądzie na 120 tys. km, m inn. wymiana oleju w DSG. Kupiłem 6 litrów. Okazało się, że weszło 4,8 l. Zdziwiłem się, ale mechanik stwierdził, że tak jest, a cała wymiana zgodna z procedurą. Nie robił tego pierwszy raz w swoim warsztacie. Wczesniej ileś pracował w ASO VW/Audi. Stwierdział, że o nic mam się nie martwić. Czy ktoś z Was kto też wymieniał olej spotkał się z taką sytuacja? Oczywiście skrzynia pracuje idealnie. Dziękuję za opinie
  4. prawidłowo, na biało, rozmawiałem z osobą naprawiającą zawodowo reflektory, musi zobaczyć soczewkę, ale prawdopodobnie to żarniki, koszt wymiany z robocizną 600 zł
  5. mam wrażenie, że cały czas tak samo - słobo, mam ten samochód od niecałego roku i w wiekszości jeżdżę po mieście, dlatego trudno mi jest ocenić czy kiedyś było lepiej. W kazdym razie inne auta bez ksenonów lepiej oswietlają drogę ---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 07:33 ---------- byłem dzisiaj w stacji diagnostycznej, pan zmierzył mi poziom i rzeczywiście świecą poniżej normy, teraz pytanie, czy to wina żarników, czy jest zabrudzona soczewka? Ktoś wie jak mozna to ustalić?
  6. Dołączę się jeszcze do tego wątku. Mam następujący problem, auto posiada oryginalne ksenony, rok 2005 z przebiegiem 115 tys km, użytkowane w wiekszości w mieście. Światła świecą bardzo słabo, tzn jak patrzy się na nie z zewnątrz jest wszystko ok, ale w trackie jazdy jest bardzo źle. Nie swiecą na niebiesko, ale patrząc na ścianę pojawia się na obu lekki poziomy pasek w żółci. Czy jest to oznaka "kończenia" się żarników, czy jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy świecące światło jest ok? Czytałem powyżej, że po kilku latach mogą wystapić objawy słabszego świecenia. Nie chciałbym w każdym razie doświadczać i kupować nowych żarników nie mając pewności, że będą lepiej świecić. Z góry dziekuję za radę i pomoc.
  7. Szkody międzynarodowe likwiduje Warta. Straszne dziadostwo. Przekonałe się na własnej skórze - likwidowałem tą szkodę w firmie w służbowym pojeździe. Policzyli amortyzację, pomimo, że części trzeba było kupić nowe. Są dwa sposoby, aby rozliczyć dobrze taką szkodę, pierwszy podał Ci kolega wyżej, my naprawiliśmy samochód w warsztacie nieautoryzowanym który naprawia nam większość aut. Rachunek skorygowali, odpuściliśmy sobie drogę sądową. Drugi sposób, to jeśli posiadasz polisę AC, zgłaszasz się do swojego ubezpieczyciela i rozliczasz wg jego wskazań (w PZU nie ma żadnych problemów - z doświadczenia), a oni dalej ściągają z Warty. Musisz jeszcze pamiętać o udziale własnym w ubezpieczeniu OC (w PZU 500 zł - tak jest w naszym przypadu), tą kwotę musi oddać Ci Warta. Ja rozliczałem tak inną szkodę i stwierdziłem, że za szkodę międzynarodową na innym pojeździe nie odpuszczę im tego. Zapłacili - po kilku miesiącach, chyba tylko dlatego, że monitowałem. Z mojego doświadczenia - JAK NAJDALEJ OD Warty SA.
  8. Koledzy, w B6, sterownik (u mnie 3C0 909 605D) znajduje się na tunelu środkowym pod radiem. Problem jest tylko taki, czy to właśnie ten sterownik jest uszkodzony, usterka jest sporadyczna i nie ma 100% pewności, że to właśnie ten sterownik. A ryzykować zakup za ok 1100 zł to jednak ryzyko. Zaczekam, aż mój mechanik znajdzie gdzieś taki używany i będziemy mogli go na próbę podmienić.
  9. dziękuję za informację, a odnośnie ps, to nie prosiłem o udzielenie odpowiedzi prywatnie, tylko poprzez forum, specjalnie też wkleiłem link, żebyś nie musiał szukać ps mechanik wymienił mi na próbę geteway - miał u siebie na stanie, a sterownika będzie szukał
  10. To jest scan - opis tylko pozycje w których występował błąd: 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 15-Airbag -- Stan: Sporadyczny b??d komunikacji 1000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 36-Pamięć fotela kier. -- Stan: OK 0000 37-Nawigacja -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Modu? komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nag?a?niaj?cy -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: Usterka 0010 55-Zasięg xenonów -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 76-Asyst.parkowania -- Stan: OK 0000 77-Telefon -- Stan: OK 0000 7D-Dogrzew.wnętrza -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 03G 906 018 A HW: 03G 906 018 A Komponent: R4 2.0l PPD1.1 G 9723 Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000078 Kod serwisu: WSC 00670 259 81947 Znaleziono 1 błąd: 18044 - Mag.danych układu napadowego: brak informacji z komp. sterującego poduszką? bezp. P1636 - 009 - Przerwa / zwarcie z mas? - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 12 Wew.licznik błędów: 243 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1504 /min Tekst: 40 Tekst: Nm Tekst: Napicie: 14.13 V Bity binarnie: 11101100 Tekst: 24 Kody gotowości: B/D ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3C0-614-095-C2.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 095 Q HW: 3C0 614 095 Q Komponent: ESP 440 C2 H015 0003 Weryfikacja: H015 Numer seryjny: 0658138479 Kodowanie: 0032037 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 Znaleziono 1 b??d: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan b??du: 00100100 Priorytet b??du: 3 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 44 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\3C0-937-049-23-H.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J Komponent: Bordnetz-SG H37 1301 Weryfikacja: 00H37000 Numer seryjny: 00000003518556 Kodowanie: EF8A8F0700041A00000A00000F000000000B5D435C0000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 Oznaczenie elementu: 3C1 955 119 Komponent: Wischer VW461 012 0503 Kodowanie: 00065493 Kod serwisu: WSC 00028 Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 T Komponent: RegenLichtSens 011 1110 Kodowanie: 00208933 Kod serwisu: WSC 00028 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:00 Ramka zamrożona: Tekst: ‚ ON ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest. wskaźników Plik etykiet: AKP\3C0-920-xxx-17.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 920 870 G HW: 3C0 920 870 G Komponent: KOMBIINSTRUMENT VD1 4038 Weryfikacja: V0033000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0007105 Kod serwisu: WSC 27596 141 56891 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan b??du: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: 3C0-907-530.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A Komponent: Gateway 007 0040 Weryfikacja: 00007000 Numer seryjny: 0700C0583003A4 Kodowanie: 7FFDBD54C61002 Kod serwisu: WSC 00028 028 00001 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet b??du: 2 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113587 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 3C0-907-801-53.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Komponent: EPB VC8HC001 013 0001 Weryfikacja: 013 Kodowanie: 0000012 Kod serwisu: WSC 131071 1023 2097151 Znaleziono 1 błąd: 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 43 Przebieg: 113584 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2009.12.04 Czas: 14:57:37 Ramka zamrożona: Napięcie: 14.29 V Zliczanie: 244
  11. ok, podjadę jeszcze raz i poproszę o ponowne szczytanie, jak będę miał zamieszczę kody błędów
  12. robił to właśnie taki mechanik, nic więcej mi nie zgrał, napisz proszę co miałoby się więcej znaleźć w opisie
  13. czyli takim, jaki maja w serwisie, dobrze rozumiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności