MichalSWD Zgłoś #281 Napisano 19 Maja 2017 Skad brales ori i w jakiej cenie? Na Allegro facet wyciął z kawałka boku. 225 zł więc nie ma tragedii. Skąd wam taki gnój się bierze nie mam pojęcia, mój '01 rocznik wszystko oryginalne nie bite i ani grama rdzy nie widać, błotniki, podwozie wszystko cacy, tylko na przednim "wózku" i tylnej belce widać rudego ale w takie ilości że śmiech. Sprawdź pod listwami progowymi - to jedno. Dwa to w 2001 roku stosowano inne lakiery, mniej ekologiczne ale trwalsze. Wykonanie powłok nadwozia spadało w VW systematycznie, aby w modelu B6 osiągnąć najniższy poziom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quattroporte Zgłoś #282 Napisano 19 Maja 2017 Może ktoś z was orientuje się jak jest z trwałością/jakością błotników sprzedawanych w hurtowniach z częściami do aut? Bo o zamiennikach w kolorze słyszę same złe opinie. Wychodzi na to, że najlepiej kupić 2 błotniki i oddać do zabezpieczenia i pomalowania. Tylko jakoś dziwne ceny bo są za ok 80zł/szt albo za ponad 100zł/szt. A za kilka lat znowu pewnie ruda wyjdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #283 Napisano 19 Maja 2017 Może ktoś z was orientuje się jak jest z trwałością/jakością błotników sprzedawanych w hurtowniach z częściami do aut? Bo o zamiennikach w kolorze słyszę same złe opinie. Wychodzi na to, że najlepiej kupić 2 błotniki i oddać do zabezpieczenia i pomalowania. Tylko jakoś dziwne ceny bo są za ok 80zł/szt albo za ponad 100zł/szt. A za kilka lat znowu pewnie ruda wyjdzie... Nawet o tym nie myśl.... Każdy element tylko orginalny i jak ma być malowany to najlepiej w jasnych kolorach nie w metalicu. Każdy "malarz" jest najbardziej zadowolony z białego akrylu.....i spokój na parę lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosma Zgłoś #284 Napisano 19 Maja 2017 Skąd wam taki gnój się bierze nie mam pojęcia, mój '01 rocznik wszystko oryginalne nie bite i ani grama rdzy nie widać, błotniki, podwozie wszystko cacy, tylko na przednim "wózku" i tylnej belce widać rudego ale w takie ilości że śmiech. No mi sie bierze rok 2003 kupiony nowy w salonie I masa rdzy. Sama odnowa ok 15 tys na ori czesiach. Zdejmij plastyki jak taki pewny jestes... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #285 Napisano 19 Maja 2017 (edytowane) Zdejmij plastyki jak taki pewny jestes... Nie mam takiej potrzeby żeby je ściągać i zaglądać tylko ot tak sobie, poza tym widziałem podwozie już setki razy, ranty progów gdzie lewarek siedział już też setki razy nawet koloru nie zmieniły na rudy a widać że konserwacji na nich już nie ma, podłoga jest pokryta dobre 3mm "smalcem", takiej konserwacji to tylko w latach '90 można było doświadczyć kiedy auta jeszcze były autami.....skoro piszecie że błotniki gniją w takim samym tempie jak progi, to skoro u mnie błotniki wyglądają jak nowe, to pewnie i tam nic nie znajdę, a uważam że błotniki (ranty zwłaszcza) są znacznie bardziej narażone na gnicie niż progi, bo po to są tam te osłony. A z tego co wiem to właśnie już roczniki '03 miały pakowane jakieś dziwne gąbki w błotniki stąd ta przyspieszona korozja. Poza tym blachy w passacie są ocynkowane. Edytowane 19 Maja 2017 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #286 Napisano 20 Maja 2017 Poza tym blachy w passacie są ocynkowane. Ocynkowane to były w Audi 80. Tu to jest tylko wersja oszczędnościowa. Jakby był prawdziwy ocynk, to po 13 latach właściwie nic by się nie działo. A nie, że przednia szyba wypada razem z lakierem i fragmentami rdzy oraz tego OMC ocynku. Albo wychodzi rdza spod listwy naklejanej na drzwi, że gdyby nie szybka reakcja to jeszcze pół roku a drzwi byłyby tylko do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #287 Napisano 20 Maja 2017 Ocynkowane to były w Audi 80. Tu to jest tylko wersja oszczędnościowa. Jakby był prawdziwy ocynk, to po 13 latach właściwie nic by się nie działo. A nie, że przednia szyba wypada razem z lakierem i fragmentami rdzy oraz tego OMC ocynku. Albo wychodzi rdza spod listwy naklejanej na drzwi, że gdyby nie szybka reakcja to jeszcze pół roku a drzwi byłyby tylko do wymiany. To jakieś dziwne te Wasze Passaty. Tak jak pisał kolega kilka postów wyżej, może być tak, że od '03 zaczęli oszczędzać na jakości blach i ich konserwacji, bo u mnie nic takiego co napisałeś do tej pory nie występuje, żadnych ognisk rdzy karoserii (oprócz wózka i belki - jak pisałem wcześniej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miksior Zgłoś #288 Napisano 21 Maja 2017 Mam b5 z 99 roku, sa miejsca gdzie pojawia sie ruda, np na slupku przy tylnej szybie, czy nadkole, ale gdy porownuje do passata b6 ojca z 2005 to moj jest w duzo lepszym stanie, tam to dopiero jest tragedia jesli chodzi o blachy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quattroporte Zgłoś #289 Napisano 25 Maja 2017 Nawet o tym nie myśl....Każdy element tylko orginalny i jak ma być malowany to najlepiej w jasnych kolorach nie w metalicu. Każdy "malarz" jest najbardziej zadowolony z białego akrylu.....i spokój na parę lat. Muszę i tak coś zrobić, bo są dwie dziury... Oryginalne błotniki do pomalowania dostanę pewnie tylko w ASO, bo w hurtowniach wszędzie są pewnie zamienniki... Najgorzej jak się człowiek na czymś nie zna... ;p Chłopak 8 lat temu kupił do golfa zamienniki i nic się przez 8 lat nie dzieje... narazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #290 Napisano 25 Maja 2017 To jakieś dziwne te Wasze Passaty.Tak jak pisał kolega kilka postów wyżej, może być tak, że od '03 zaczęli oszczędzać na jakości blach i ich konserwacji, bo u mnie nic takiego co napisałeś do tej pory nie występuje, żadnych ognisk rdzy karoserii (oprócz wózka i belki - jak pisałem wcześniej) Mam z października 2004. Maska i klapa (kombi) już wymienione. Czekają na wymianę wszystkie drzwi - wylazło spod listew i gdzie niegdzie na rantach. Do tego krawędź dachu nad szybą, obydwa nadkola z tyłu (jeden po przycierce w 2008) i przednie błotniki ale na dole, między kołem a drzwiami. Auto znam od nowości, więcej przygód poza tylnym nadkolem nie miało. Za to wahacze i łańcuch rozrządu o dziwo nie wykazują zużycia, a dochodzi 300tyś. Dziwne są jednak te passaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #291 Napisano 25 Maja 2017 Mój 2002r cały w oryginale, na lewym tylnym nadkolu był tylko pryśnięty klar, jedna warstwa żeby ryskę zgubić, i odpukać nigdzie ani grama rdzy, nawet na tylnej klapie która jak wiadomo nie ma ocynku Jak w każdym kilkunastoletnim samochodzie troszkę odprysków od kamyków jest , ale rdzy brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passerati wwl Zgłoś #292 Napisano 8 Czerwca 2017 U mnie wykwity na górnych rantach przednich błotników i na klapie przy lampkach oświetlenia tablicy. Reszta ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #293 Napisano 9 Czerwca 2017 Czyli sprawdza się powiedzonko: "Kobieta i auto im starsze tym lepsze":hyhy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADAMOL Zgłoś #294 Napisano 10 Lipca 2017 Zauważyłem ze po zimie pojawiło się ognisko rdzy na progu Szybka reakcja i po problemie . Wiejec nie zauważyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #295 Napisano 14 Lipca 2017 Witam. Nefralgiczny punkt 3Bg 2001 rok podświetlenie tablicy jeśli nie szczelne to rdza wyjdzie napewno jak u mnie heh.Ale już klapa zamówiona i jest wszystko jak powinno być. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeronimo Zgłoś #296 Napisano 18 Lipca 2017 zdejmijcie przednie nadkola to wtedy zobaczycie u gory ogniska rdzy w passacie, kazdy patrzy na progi i spód, ale nikt nie zagląda pod nadkola plastykowe.:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #297 Napisano 18 Lipca 2017 zdejmijcie przednie nadkola to wtedy zobaczycie u gory ogniska rdzy w passacie, kazdy patrzy na progi i spód, ale nikt nie zagląda pod nadkola plastykowe. Nic u mnie nie było tylko trochę kurzu / błota a tak blacha zdrowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek_l Zgłoś #298 Napisano 18 Lipca 2017 Ja jestem zadowolony z blachy w moim. Od spodu i pod nadkolami zdrowo, zero rudej, ładnie wygląda fabryczne zabezpieczenie, nadwozie tez bez purchli a auto ma juź 15 wiosen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szefol84 Zgłoś #299 Napisano 19 Lipca 2017 Ja jestem zadowolony z blachy w moim. Od spodu i pod nadkolami zdrowo, zero rudej, ładnie wygląda fabryczne zabezpieczenie, nadwozie tez bez purchli a auto ma juź 15 wiosenU mnie ruda wychodzi z nadszybia od kierowcy i leci aż do pasażera, tyle zauważyłem. Nie wiem jak sytuacja z nadkolami bo nie sciągałem jeszcze osłon. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #300 Napisano 19 Lipca 2017 Pod nadkolami to faktycznie występuje szczególnie od strony dzwi ,ale w G4 ,Bora,A3.Potrafi byc nawet 2 kilo błota...W pasku jest trochę inna konstrukcja ,i faktycznie nie ma takiej tragedii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach