-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Quattroporte
- Urodziny 02.05.1994
Informacje osobiste
-
Imię
B.
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Potrzebuję komplet tarcze + klocki przód i tył. Nr vin: WVWZZZ3BZ4E274969 https://allegro.pl/oferta/trw-tarcze-klocki-przod-tyl-passat-b5-b5-fl-1-9-8505299666 takie będą ok? Kompletnie się na tym nie znam, w tamtym roku mechanik oszukał mnie na zawieszeniu więc teraz wolę sama kupić. Może coś podpowiecie, do 500/600zł coś kupię?
-
B5FL 1.9TDI Triptronik - tryb awaryjny na stałe + wcześniejsze objawy
Quattroporte odpowiedział Inteleq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Może komuś się przyda; komputer skrzyni wymieniony, jeżdżę od października i narazie ok. Po prostu w miejscu gdzie jest skrzynka z komputerem stoi woda, nie wiem skąd ta woda tam się bierze, nie wiem jak sprawdzić z którego miejsca woda się tam dostaje, ale pewnie co jakiś czas trzeba będzie wymieniać ten komputer. Zapakowałam tą skrzynkę w plastikowy worek a wiosną to wysuszę, tyle mogę zrobić. Tyle nerwów przez małą plastikową skrzynkę... -
B5FL 1.9TDI Triptronik - tryb awaryjny na stałe + wcześniejsze objawy
Quattroporte odpowiedział Inteleq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wymieniony został komputer skrzyni. Jutro odbieram auto, kończy mi się cierpliwość, zobaczymy co będzie dalej. Skoro tam wszystko było mokre, to pewnie te kable też niedługo będą do wymiany -
B5FL 1.9TDI Triptronik - tryb awaryjny na stałe + wcześniejsze objawy
Quattroporte odpowiedział Inteleq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dobra już wiadomo o co chodziło... to nie żaden immobilizer ani zegary itd. Cały komputer skrzyni zalany, kable mokre, w tej skrzynce też mokro... chyba kwestia tego, że długo auto stało nie jeżdżone pod blokiem, przez jesień i zimę i takie skutki... Ale dziwne że tam nie ma żadnych uszczelek... I że woda się tam dostała... nie wiem co dalej, szkoda auta bo ogólnie wygodne i dobrze się jeździło... -
B5FL 1.9TDI Triptronik - tryb awaryjny na stałe + wcześniejsze objawy
Quattroporte odpowiedział Inteleq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wczoraj zaprowadziłam auto do elektryka. Zadzwonił, mówi że trzeba ogarnąć immobilizer, trzeba najpierw to zrobić, żeby było połączenie z komputerem. Mówił, że musi zegary wyjąć itd. Jak już uda się przywrócić połączenie z komputerem to wtedy można brać się za skrzynie... Warszawa trochę za daleko, koszty lawety itd. Alr dzięki -
B5FL 1.9TDI Triptronik - tryb awaryjny na stałe + wcześniejsze objawy
Quattroporte odpowiedział Inteleq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie dalej nic... straciłam cierpliwość. Wszędzie gdzie dzwonię, odległe terminy albo nikt się nie chce w to bawić i mnie zbywa... Pan od automatów (który rok temu wymieniał olej i misę) stwierdził, że nie ma komunikacji między skrzynią, silnikiem a komputerem. Polecił szukać elektryka. W końcu jeden z nielicznych elektryków przyjął auto. Na miejscu sprawdził moduł komfortu - ok, bezpieczniki - ok, sterowniki i komputer pokładowy ok. Kazał zadzwonić po 15 lipca i da odpowiedź, czy w ogóle się tym zajmie. Mówił też o listwie CAN/KAN? Mógł się ponoć jakiś kabel przetrzeć... @kalinCR7 skąd Pan jest? Albo skąd jest ten chłopak od automatów? Ewentualnie co trzeba wyciagnąć z auta i czy w warunkach "pod blokiem" da się to zrobić? -
B5FL 1.9TDI Triptronik - tryb awaryjny na stałe + wcześniejsze objawy
Quattroporte odpowiedział Inteleq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie pierwszy raz skrzynia w tryb awaryjny wpadła w styczniu 2018 r. Auto jechało, na 3 biegu w trybie awaryjnym. Wymieniony został olej. łapa skrzyni? i wybierak. Równo rok minął i w styczniu 2019 znowu tryb awaryjny, tyle, że teraz zblokowała mi się skrzynia i strasznie szarpało autem. Ogólnie jechać się da, ale kontrolki się świecą i tryb awaryjny. Auto w tym czasie stało. Po weekendzie jadę do mechanika od automatów. Fajny samochód, silnik super, wszystko ok, tylko ten tryb awaryjny... Nie wiem też, czy wymiana oleju była metodą dynamiczną, czy tylko dolali tego oleju... Jestem ciekawa co wyjdzie u Ciebie z tą skrzynią, daj znać. Ja też napiszę co tym razem u mnie się zadziało... -
Zalogowałam się tu po 2 latach. Gdyby to kogoś interesowało, to wymieniłam te błotniki, idzie drugi rok i narazie jest ok. Zobaczymy ile wytrzymają
-
Muszę i tak coś zrobić, bo są dwie dziury... Oryginalne błotniki do pomalowania dostanę pewnie tylko w ASO, bo w hurtowniach wszędzie są pewnie zamienniki... Najgorzej jak się człowiek na czymś nie zna... ;p Chłopak 8 lat temu kupił do golfa zamienniki i nic się przez 8 lat nie dzieje... narazie.
-
Może ktoś z was orientuje się jak jest z trwałością/jakością błotników sprzedawanych w hurtowniach z częściami do aut? Bo o zamiennikach w kolorze słyszę same złe opinie. Wychodzi na to, że najlepiej kupić 2 błotniki i oddać do zabezpieczenia i pomalowania. Tylko jakoś dziwne ceny bo są za ok 80zł/szt albo za ponad 100zł/szt. A za kilka lat znowu pewnie ruda wyjdzie...
-
Najlepiej wszystkie marki
-
Może spróbować utworzyć wydarzenie na fb Konkretna data, miejsce itd. Na grupie pasaciarze też jest kilka osób z Podlaskiego robiliśmy w marcu takie spontaniczne spotkanie to było kilka chętnych osób na większego spota
-
Mnie teraz czeka wymiana błotników, ruda po zimie wyszła i jest już wielka dziura na środku błotnika. A drugi błotnik też do roboty. W przyszłym tygodniu jadę do blacharza/lakiernika żeby mi to wycenił...
-
Teraz są organizowane jakieś spoty, czy nie bardzo?
-
Podlaski off topic, czyli pogawędki na różny temat
Quattroporte odpowiedział Rastaman → na temat → Podlaskie Dyskusje
Wybiera się może ktoś z naszego Podlasia w weekend na zimowy tor Śniardwy? Więcej informacji jest na fb. Edit. Odwołali.