Skocz do zawartości

jeronimo

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jeronimo

  • Urodziny 30.01.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Waldemar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Pierwszy sposób to: 1. Włóż kluczyk do zamka drzwi kierowcy i w ciągu 5 sekund przekręć go trzy razy w kierunku otwierania. Za każdym razem przytrzymaj kluczyk w tym położeniu przez około 0,5 sekundy. 2. Wyjmij kluczyk z zamka. Zapali się lampka kontrolna w drzwiach kierowcy. 3. Skieruj kluczyk na pojazd i naciśnij przycisk zamykania w ciągu 5 sekund, 4. Trzymając wciśnięty przycisk zamykania, wciśnij przycisk otwierania trzy razy. Zwolnij przycisk zamykania. Kluczyk jest teraz zakodowany. Jesli ten sposób nie pomoże to spróbuj tego drugiego : Kluczyk do stacyjki zapłon, cofnij i wyjmij kluczyk trzymając przycisk otwarcia naciśnij 3x zamknięcie i puść przycisk, jak nie zaskoczy to naciśnij zamknięcie i trzymając go 3x otwarcie. sprawdź i daj znać.
  2. Moi drodzy nie wiem czy to wina modulu czy czegos innego. Chodzi mi o podswietlenie które znajduje sie pod kazdymi drzwiami. Drzwi od strony kierowcy swiecą, drzwi przednie pasazera raz swiecą raz nie, tylne drzwi od prawej strony swiecą, ale od lewej strony wogole. Gdzie szukac przyczyny. Powiem ze oswietlenie wnetrza jak i domykanie szyb i szyberdachu dziala.
  3. zdejmijcie przednie nadkola to wtedy zobaczycie u gory ogniska rdzy w passacie, kazdy patrzy na progi i spód, ale nikt nie zagląda pod nadkola plastykowe.:mlask
  4. Kolego najpierw to zajmij sie likwidacja wilgoci w aucie. Wogole sprawdź czy masz obieg płynu chłodniczego do i z nagrzewnicy, nastepnie popatrz tez na klapy sterujace czy wogóle działaja. Sprawdź tez czy wąż którym powraca płyn chlodniczy spowrotem do chłodnicy tez jest ciepły, a najlepiej to spuscic płyn chłodniczy, przeczyscic cały układ i ponownie załac nowym preparatem. Oczywiscie nie wspominajac o tym czy wogole sprawdzałes stan płynu chłodniczego i szczelność układu. Latem nikt nie uzywa ogrzewania wiec doplyw do nagrzewnicy jest zamkniety, teraz jak właczyłeś ogrzewanie to obieg poszedł do nagrzewnicy, wiec przy okazji zerknij jaki masz stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym, bo ja duzo za mały to własnie jest wtedy tez problem z ogrzewaniem.
  5. A powracając do tematu tez chciałbym sie grzecznie dowiedzieć jak wymienic ten przedni odbój zawieszenia silnika o który zadał pytanie kolega @ZyWiecki
  6. Kolego nie szukaj przyczyny w kompresji czy czujniku , tylko może najpierw zmien stacje paliw, a do tego bez wzgledu na to ile masz przejechane na filtrze paliwa, to filter powinno sie zmieniać kazdego roku na jesieni. Przy tych jakościach paliwa ja tak robie od kilku lat i nie mam żadnego problemu. A pracując w pomocy drogowej nic innego od kilku dni nie robiłem tylko uruchamiałem ludziom auta z assistance i nie wiem czemu ale wiekszosc własnie tankowała na Orlenie. Weź pod uwage że jednak w naszych paliwach jest woda, która zbiera sie w filtrze paliwa i wystarczy tylko kropla zamarznieta, aby pompa nie dała rady przepchac, a w czasie uruchamiania przy tych mrozach co były bez samostartera się nie obeszło.:jupi
  7. Witam Mam problem z działaniem podswietlenia wnetrza oraz lampek pod drzwiami. Czasami wszystko działa, a czasem wogóle. Dzisiaj jak wszedłem do auta to podswietlenie wnetrza auta działało oraz lampki pod drzwiami, ale podczas jazdy jak sie zatrzymałem i chciałem zapalić oswietlenie wnetrza auta zauwazyłem że nie działa, zatrzymałem sie na poboczu i po otworzenie jakichkolwiek drzwi zauwazyłem tez że lampa sie nie swieci, oraz oswietlenie w bagazniku. Po kilku godzinach znowu wszystko działało, a za kilka minut zauwazyłem że znowu niedziała. Zauwazyłem tez że gdy nie działa podswietlenie wnetrza auta to podczas zamykania drzwi z pilota nie mrygaja kierunki, a mrygały. Gdzie szukać przyczyny. Nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale zaczęło tak sie dziać po wymianie czujnika temperatury cieczy podającego sygnał na wskaźnik. Może to tylko przypadek, ale nie wiem gdzie leży problem. Bardzo proszę o jakieś sugestie. Nadmieniam, że raz działa wszystko dobrze , a po jakimś czasie ponownie nie i tak w kółko.
  8. Panowie ten czujnik o którym pisałem okazał sie czujnikiem 2 pinowym od wentylatora, więc bardzo proszę abyście pomogli mnie naprowadzić gdzie szukac ( w którym miejscu przy silniku) czujnika 4 pinowego odpowiedzialnego za podanie sygnału na wskaźnik temperatury. Przypominam silnik 1.9TDI @Mihao A sprawdzałeś czy nie zacina się tobie wskazówka przy liczniku?
  9. Przy otwieralnym aku oczywiscie że zobaczysz tylko weź pod uwage że 98% aku jakie ludzie posiadają to bezobsługowe. Zebys dokładnie sprawdził to musisz miec odpowiedni sprzet, a zwykly smiertelnik tego nie posiada. Druga sprawa to tak jak napisałem i to bez sprawdzania na sprzecie, to co kolega opisywał to odrazu stwierdzam że jego aku się konczy i nie trzyma pradu. To tyle. @Jericho I teraz jak masz miernik to sprawdź sobie ładowanie jakie ci pokazuje. Przy dobrym aku i alternatorze powinno wskazywac pomiedzy 14,2-14,5
  10. Wymien aku bo po tym co opisujesz jestem pewny ze to jest tego przyczyna, poprostu aku nie trzyma ci juz pradu. Oczywiscie możesz też sprawdzić jaki prąd pobiera ci rozrusznik podczas uruchamiania. Po załozeniu innego aku, podczas uruchamiania auta sprawdx miernikiem ile spada prąd podczas uruchamiania, jesli sporo to możesz też miec problem z rozrusznikiem, który może pobierac za duzo prądu podczas uruchamiania. @kedpol Mylisz sie kolego.
  11. I jeszcze powiedz że majac diesla to po 10 tys olej wyglada jak nówka. Wybacz ale naprawde czasami czytając takie wypowiedzi to rece opadaja.
  12. Witam Nie chce zasmiecac i zakładac noy temat więc się podpinam pod istniejący. Panowie ja zauwazyłem problem z wyswietlaniem temperatury cieczy silnika. Raz pokaże i zaraz na wskaźniku strzałka spada do zera. Kupiłem czujnik zielony 4 pinowy, bo według vinu taki powinien być, ale się okazało że u mnie jest czujnik czarny 2 pinowy jesli naprawde jest to ten czujnik ( moze to czujnik od czegoś innego), bo według waszych opisów czujnik powinien byc z lewej strony silnika stojąc przodem do auta, a moj czujnik jaki znalazłem znajduje się po prawej stronie bardziej z tyłu w takim gumowym króćcu ( węzu). Tak jak na fotce w poscie #843 co to znaczy "tylko dla POS 1"? Wymieniłem ten czujnik i juz bedąc zadowolonym, że wskazówka ruszyła bardzo sie ucieszyłem ale na chwilie, bo zaraz wskazówka znowu spadła do zera i nic nie pokazuje. Gdzie teraz szukać przyczyny? Acha moje auto to passat z 1999 roku TDI 1,9 A czujnik jaki znalazłem to jest w takim króćcu jak zaznaczyłem na fotce tylko że ten króciec mam tak jak napisałem z prawej strony tyłu silnika. Czy jest ktoś wstanie mi pomóc?
  13. Te wartosci nie są oki, poniewaz przy normalnych wolnych obrotach i właczonych urzadzeniach jesli aku i alternator są oki powinno ci pokazywac minimum 14, a dobrze jak wskazuje 14,2, jesli tobie pokazuje ładowanie przy zwiekszonych obrotach to są dwie mozliwosci, alternator powoli pada lub wieksze prawdopodobienstwo że masz zwarcie na jakiejś celi i tak naprawde aku moze byc walniety, co przy dłuższym takim stanie może paść tobie alternator. Wstaw na chwile jakiś inny aku i sprawdź wtedy ładowanie i bedziesz miał odpowiedź. Jeśli chodzi o wartosci to przy rozładowanym aku powinno ci wskazywac na wolnych obrotach 14,5-14,7 Przy dobrym aku i alternatorze oraz właczonych urzadzeniach ładowanie powinno pokazywac 14,2. A tak przy okazji to jaki tester uzywałeś do sprawdzania aku? elektroniczny z drukarką? I jeszcze jedno że podczas ładowania aku to woda z kwasem w celach ma sie nie gotowac tylko delikatnie bulgotac.
  14. Przepraszam ze sie wtrace, ale kilkadziesiat lat temu uczono mnie w szkole samochodowej, że olej sprawdza sie przy zimnym silniku i jego stan powinien byc widoczny na bagnecie 3/4 pomiedzy minimum a max, poniewaz przy rozgrzanym silniku olej bedzie na max, więc jesli komus pokazuje max przy zimnym silniku to nie jest to dobre.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności