Skocz do zawartości

adamo2

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adamo2

  • Urodziny 10.05.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w-wa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szanowni Państwo Z powodu wielu pytań, oto co wykonałem sam od momentu wystąpienia problemu: 1. Zlanie całego płynu chłodniczego, płukanie układu środkiem "Kamyk" z wodą destylowaną - 2krotnie , uzupełnienie nowym płynem chłodniczym 2. Stan płynu chłodniczego monitorowany na bierząco - jest OKEJ 3. klapy sterujące pokazują błędy Problem został jednak ROZWIĄZANY Zostawiłem auto u magika, po jednym dniu oddał auto ze sprawnym ogrzewaniem, a szyby mimo b.niskiej tem nie parują już od 2 dni. Magik powiedział, że PRZEPŁUKAŁ SAMĄ nagrzewnicę jakimś chemicznym środkiem - czyli jeden z polecanych w sieci sposobów okazał się skuteczny. Ja osobiście nie przepłukiwałem samej nagrzewnicy. Pozostaje teraz obserwować poziom płynu chłodniczego, czy aby płukanie nagrzewnicy nie spowodowało w niej dziur i wycieków
  2. Dziś samochód poszedł do mechanika. Cel: naprawienie klimatronik'a - aby wiało taką temp jaka nastawiona
  3. Usuwałem już przyczyny dostawania się tej wody na podłogę - leciało z nie podłączonego do karoserii węża odpływowego z dachu. Z filtra kabinowego woda nie zauważyłem aby się dostawała. Od szuszenia minęło jakieś 2 miesiące. Sprawdzę ponownie podłogę.
  4. Kolego masz może jakąś grafikę z sieci możliwość wrzucić, o którą uszczelkę chodzi ?
  5. Koledzy nTOmek oraz masterunio: Dzięki za odpowiedzi. Czy jeśli po zagrzaniu silnika, mogę normalnie pochwycić w dłoń węże od nagrzewnicy i nie parzą mi dłoni (w przeciwieństwie do grubego węża odprowadzenia z chłodnicy), to może to być przesłanka , że nagrzewnica jest już zapchana ?
  6. Proszę o wsparcie - pomocną radę. Passat 1,8T z CLIMATRONIC Problem: Od wczoraj (pierwszy przymrozek), szyby w całym aucie po nocy BARDZO MOCNO zaparowane, tak, że po przetarciu mikrofibrą nadal była na nich skroplona woda. Uruchomiłem silnik i nawiew na szybę, leci zimne powietrze bo silnik jeszcze zimny - w ogóle nic nie daje, nie osusza szyby ani trochę :rozpacz Silnik nagrzany do 90* - powietrze z nawiewów nadal b.zimne (w ogóle nie działa mi ciepły nawiew ;/ ) i nadal nie mogę osuszyć szyb. Co zrobiłem: - niecały miesiąc temu zdejmowałem całą podłogę i osuszałem, gdyż stała tam woda (auto suszyło się kilka dni), udrażniałem też wszystkie odpływy wody w słupkach i przy akumulatorze) - wymieniony filtr pyłkowy (ten w podszybiu od strony komory silnika - ok. 2 mies temu - tydzień temu wymieniona pompa wody i cały płyn chłodniczy - miałem błędy w sterowniku climatornic, ale wyjąłem silniczek ciepło/zimno oraz ten od obiegu wew/zew, wyczyściłem i zamontowałem na nowo wraz z adaptacją i myślę, że pracują dobrze Proszę o pomoc: 1. Czy nawet jeśli nie jest sprawne ogrzewanie, to zimny nawiew na szybę powinien osuszać szybę? Bo przecież kilmatyzacja ma w obiegu osuszacz, który powinien zbierać wilgoć 2. Czy miał ktoś podobne problemy? 3. Czy ktoś zna w Warszawie, lub lepiej - Markach warsztat, który zna się na naprawach ogrzewania i wentylacji w Passat B5 ?
  7. Rozumiem takie obawy jednak nie mam takich planów, z prostego powodu - mam już program i kabel i sam usuwam błędy. Pytałem ponieważ chcę się nauczyć robić logi dynamiczne i poznać tajniki logowania z konkretnych bloków etc - od bardziej doświadczonych użytkowników. P.S. natomiast i tak aktualizacja z mojej strony, że jednak po raz kolejny nie uda mi się przybyć. Miłego spotu życzę i pozdrawiam
  8. Witam witam. Czy dzisiaj odbędzie się spot w Wola Park ? Mam wielką nadzieję dziś dotrzeć - akurat passeatti umyte i wyczyszczone 1. Czy będzie ktoś mógł zrobić podstawową diagnostykę z kompa? 2. Czy będzie możliwość zczytania kodu immo celem dorobienia kluczyka ?
  9. Kolego zależy mi na czasie więc chciałem dopytać. Zaprogramowałeś używany w inym aucie kluczyk ? Zaprogramowałeś jedynie sterowanie centralnym zamkiem, czy także immobiliser? Jeśli immobiliser, to czy potrzebna była nowa "pastylka" ?
  10. Dziękuję za odpowiedź oraz informuję z wielką przykrością, mimo ogromnej chęci poznania Was osobiście na spocie - na dzisiejszym nie mogę się zjawić Dołożę wszelkich starań by pojawić się na czerwcowym. Na pewno nie zapomnę o poczęstunku! P.S. miało być ciacho nie kebab (i już nawet gotowe)
  11. Koledzy spot jest w wola park ? Czy ktoś może podać jakaś dokładniejszą lokalizację ? Bo i najważniejsze - o której godzinie zaczynamy ?
  12. Kolego ja mam dokładnie taki sam silnik automat AWT i licznik na 100 % oryginalny. U mnie sytuacja wygląda dokładnie tak samo i właśnie miałem o to pytać na forum. oto filmik filmiki jazdy dziś - Ktoś coś się jeszcze może wypowiedzieć bo bardzo dziwnie to wygląda.
  13. adamo2

    spalanie gazu 1,8t

    U mnie 1,8T AWT 150 KM AUTOMAT i Kombi - jazda po mieście w korkach na toruńskiej 85% i 15% trasa - spalanie średnie 13,2 l/100 km
  14. Oj tak kijem od razu. Nie wiem - pytam - poszukaj - szukam > niedopatrzenie - źle ;/ Takim sposobem to się czas i chęci marnuje ;-/ Spróbuję pojawić się na spocie
  15. Riccardoa to RICKI 72 i czy On jest Opiekunem ? BTW dlaczego tylko opiekun może odczytać PIN ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności