Fedwo Zgłoś #181 Napisano 30 Marca 2011 Wiec założyłem czujniki parkowania co polecił FEDWO zajebiaszcze nie ma błedu zarówki polecam No super! Trochę roboty jest, ale efekt jest tego wart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #182 Napisano 30 Marca 2011 Wiec założyłem czujniki parkowania co polecił FEDWO zajebiaszcze nie ma błedu zarówki polecam Opisz jak i czym wierciłeś otwory na czujniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #183 Napisano 30 Marca 2011 (edytowane) Do każdego zestawu jest dołączone odpowiednie wiertło. Otwór jest idealnie dopasowany do czujnika. Dokładane czujniki maja lekko wystający "kołnierz", który zasłoni ewentualne niedoskonałości krawędzi wywierconego otworu. Przy okazji: Marcin, wielkie dzięki za Ringi! Dzisiaj pokazałem je żonce i wyraźnie była zadowolona!!! Czego to nie robi się dla kobiet:fajny Edytowane 30 Marca 2011 przez Fedwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kllimek Zgłoś #184 Napisano 31 Marca 2011 no to juz kolega odpowiedział jest w komplecie tylko nie był zdejmowany zderzak no i troche to trwało około 5 godz.ale warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #185 Napisano 31 Marca 2011 A zdjęcie zderzaka to 20 minut. Zrekompensowało się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtyla111 Zgłoś #186 Napisano 2 Kwietnia 2011 Pozwólcie że podepnę temat: posiadam nieoryginalne czujniki z centralką o symbolu: 28F5. Czy posiada ktoś jakiś schemat do takiej centralki, żeby moi "spece" mogli się tym zająć..nie będę dodawał ze czujniki nie chodzą i narazie nie wiadomo dlaczego. Oczywiście nie widać ich na kompie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kllimek Zgłoś #187 Napisano 2 Kwietnia 2011 Na pewno było by szybciej nie ja to zakładałem kolega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart886 Zgłoś #188 Napisano 15 Kwietnia 2011 A jakie macie odczucia na temat takiego czegoś? http://allegro.pl/super-zestaw-monitor-lcd-7-kamera-cofania-i1540087281.html Warto to kupować czy znacie jakąś lepszą opcję z kamerką cofania? Powiem tylko, że posiadam navi VW MFD2 DVD. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #189 Napisano 15 Kwietnia 2011 Jakis czas byl spoks z pipczeniem parktronika ,ale znowu sie pojawia . Zdejmowanie grila juz opanowane ,obydwa czujniki z zewnatrz nie mialy juz powloki chromowej . Po wyjeciu z grila i z gumek chrom w okolo czujnika odpadal ,a pod nim byl taki bialy proszek . Tak jak myslalem pipczenie jest przez srodkowy lewy ,siedzac w aucie . Po zimie pod jego powloka byl taki gesty plyn ,ktory zmienil sie w bialy proszek . Tak mi sie wydaje ze to sol tam sie zebrala .Napeczniala powloke zerwalem i wyczyscilem z tej substancji ,lecz to nie pomoglo . Odziwo srodkowy prawy tez nie ma powloki ,nawet byl mazniety lakierem i dziala OK . Wiem bo kolega sprawdzal fejsem i wywala tylko srodkowy lewy ,moze po wyjeciu obydwu i wyczyszczeniu ,teraz pipczenie bedzie z powodu obydwu ,tego nie wiem .Czujniki maja date ,sa od nowosci auta ,wiec troche polataly . Musze wymienic obydwa chromowe ,macie jakies sprawdzone ,niezadrogie aktualne zrodlo ? Chcialem jeszcze zapytac o jakim oznaczeniu kupic najlepiej ,zamiast obecnych 3C0 919 275 K ,bo z tym numerem to pewnie juz nie robia . Od tylu na obydwu czujnikach ,tam gdzie trzymaja je te noski ,widac takie pekniecia ,gulke i mala dziurke ,czy tamtedy poszla do nich woda , czy to normalne ? Czy ktos wie do czego te otwory w mocowaniu czujnikow sa ? Jakies takie dziwne ,w jednym inaczej sa rozmieszczone i w kolejnym tez . Tak wygladaja jakby byly gwozdziem robione . A ten numer dotyczy kostki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #190 Napisano 15 Kwietnia 2011 mam do sprzedania orginał nowe skrajne uchwyty p assistance z salonu aso wraz z tasmą przylepną koszt pary 50 zł plus wysyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #191 Napisano 16 Kwietnia 2011 (edytowane) Może któryś z kolegów wie jaki numer ma oryginalny moduł parkowania, podobno też pasuje ze skody. Zapomniałem dodać, że potrzebuję moduł do OPS. Edytowane 16 Kwietnia 2011 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biały78 Zgłoś #192 Napisano 16 Kwietnia 2011 Też mam podobny problem, w ASO powiedzieli mi że wymienia się dwa lub cztery sztuki ja mam z przodu cztery sztuki a szwankuje lewy skrajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MiG74 Zgłoś #193 Napisano 16 Kwietnia 2011 Ja bym panom z servisu do końca nie wierzył dziś w 15min wymieniłem 2 chromy i wszystko działa dla zainteresowanych mogę podać namiary skąd brałem ai chętnie dowiedział bym się też czegoś o OPS Co trzeba dołożyć do RDC 510 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cwieku Zgłoś #194 Napisano 17 Kwietnia 2011 Pytanie: jak nie mam wyjścia 12V w bagażniku to skąd wziąć zasilanie do centralki?? czy w wiązce, w której biegnie kabel do wstecznego jest kabel zasilający?? p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #195 Napisano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) skąd wziąć zasilanie do centralki?? Zorientuj się, jaką moc pobiera centralka, u mnie były to ~3 Waty. Jest to tak mała moc, że podpiecie pod swiatło cofania nie powoduje żadnych nastepstw. Wszystko co potrzebne jest do podpięcia, znajduje się w prawym boczku bagażnika. Aha, jeżeli twoja centralka bierze większe ilości prądu, będziesz musiał zasilanie zbocznikować przez dodatkowy przekaźnik. Jest to proste, jak bedziesz potrzebował pomocy daj znać. Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #196 Napisano 19 Kwietnia 2011 nie mam wyjścia 12V w bagażniku Popatrz no dokładniej, powinieneś mieć gniazdo zasilania 12V w bagażniku, po prawej stronie na boczku. Być może, że to gniazdo nie będzie potrzebne. SPRAWDŹ jaki pobór mocy mają czujniki cofania. Jest to kluczowe, bo być może nic nie trzeba będzie kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cwieku Zgłoś #197 Napisano 20 Kwietnia 2011 U mnie centralka Valeo pobiera <300mA,czyli około 3,6 W. Czy będzie sygnalizacja przepalonej żarówki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #198 Napisano 20 Kwietnia 2011 Czy będzie sygnalizacja przepalonej żarówki?? Nie będzie. Już Ci napisałem na prw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #199 Napisano 20 Kwietnia 2011 Piotrze, Twoja centralka nie powinna powodować błędów w sygnalizacji przepalonej żarówki. Jednak powinieneś być przygotowany na najgorsze, to zamieszczam "szybki schemat" podłączenia z bocznikowaniem żarówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #200 Napisano 21 Kwietnia 2011 Czujniki wymienione . Stare chromy nr. 3C0919275K. Kupione tu http://allegro.pl/show_item.php?item=1557506625. Dostepne byly : 3C0919275K ,3C0919275N,3C0919275J - informacja z ASO ,zamiast K moze byc N natomiast J nie . Wzrokowo sa identyczne ,podobno parametry moga miec inne . Jakie nie wiem ,moze na inne odleglosci ustawione . Choc inni tu http://allegro.pl/show_item.php?item=1553003926 pisza ,ze J K i N to to samo , jaka prawda nie wiem . N dziala OK . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach