kajos Zgłoś #541 Napisano 16 Marca 2016 a sprawdz te hamulce po wylaczeniu ABSu moze pompa ABSu walnieta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #542 Napisano 16 Marca 2016 a sprawdz te hamulce po wylaczeniu ABSumoze pompa ABSu walnieta Czyli jak, bezpiecznik wyciągnąć? Dodam jeszcze, żę ogólnie nie są słabe i sprawnie zatrzymują auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #543 Napisano 16 Marca 2016 tak wyjac bezpiecznik bo inaczej sie nie da wylaczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #544 Napisano 17 Marca 2016 Ja obstawiam albo pompa hamulcowa, serwo lub co najprostsze przewody. Z zewnątrz mogą być w miarę ale w środku juz będą zapyziałe i nie dają właściwego ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #545 Napisano 17 Marca 2016 tak wyjac bezpiecznik bo inaczej sie nie da wylaczyc Ok to tak zrobię. A nie zostanie po tym jakiś błąd w kompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #546 Napisano 17 Marca 2016 Zostanie, ale skasujesz:) Ok to tak zrobię. A nie zostanie po tym jakiś błąd w kompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nijaq21 Zgłoś #547 Napisano 8 Września 2016 Witam, podepnę się do tematu Posiadam passata b3 z pompą teves mk2 i przestały mi działać tylne hamulce, przy czym pedał jest twardy, a pompka elektryczna ciągle pracuje po włączeniu zapłonu. Dodam że świeci się kontrolka hamulców oraz abs. obstawiam wyłącznik cisnieniowy ale może ktoś może coś więcej powiedzieć na ten temat? z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasmanvir Zgłoś #548 Napisano 2 Marca 2017 (edytowane) Witam forumowiczów Mam problem w swojej b5 z hamulcami przednimi, a może raczej z jednym hamulcem. Przy naciśnięciu pedału hamulca auto owszem hamuje ale prawy przedni hamulec wydaje dziwne dźwięki. Efekt jest taki jakby tarcza była krzywa i dźwięk który się wydobywa w trakcie obracania się koła naprzemiennie trze i nie trze (nie potrafię tego lepiej opisać). Poza tym jak wolno się poruszam i lekko nacisnę hamulec to czuć jak auto jest hamowane również w taki naprzemienny sposób (hamuje â nie hamuje). Robione już było niemal wszystko co tylko przyszło mi do głowy - wymieniałem tarcze â 2 razy na różne sztuki różnych producentów - wymieniałem klocki â j.w. - wymieniałem cały zacisk hamulcowy â najpierw same tłoczki, później na zupełnie inną sztukę - wymieniałem pompę - wymieniany płyn hamulcowy Wszystko to dzieje się bez względu czy mam założone felgi stalowe 15â z zimówkami czy aluminiowe 17â z letnimi oponami. Zgłupiałem już całkowicie i nie wiem co z tym zrobić. Miał ktoś podobny przypadek albo wie co można jeszcze zrobić poza wymianą całego auta? Z góry dzięki za wszelką pomoc Edytowane 2 Marca 2017 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z punktem 2.1.a regulaminu forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #549 Napisano 2 Marca 2017 Pomiar bicia tarczy w obecnej chwili, pomiar bicia piasty ( zapewne skrzywiona piasta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasmanvir Zgłoś #550 Napisano 2 Marca 2017 A widzisz - tu faktycznie może siedzieć problem. Skupiłem się na wszystkim co wiązało się z hamulcami a nie pomyślałem o innych elementach. Dzięki za podpowiedź - jutro to sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabelek Zgłoś #551 Napisano 21 Czerwca 2017 Czy ktoś może spotkał się z przeskakującym pedałem hamulca? Ostatnio podczas cofania losowo, jednak często próbując wcisnąć hamulec czuć przeskok około centymetra i słychać dosyć głośno. Zaciągając hamulec ręczny również jak w przypadku pedału czuć przeskok ewidentnie na ręce tak, jakby zerwał się ząbek czy coś, ale również jest to losowe,zazwyczaj jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackOne Zgłoś #552 Napisano 29 Lipca 2017 Witam. Podczas demontażu akumulatora przypadkowo wypiąłem wężyk, który jak się domyślam jest od układu hamulcowego. Problem polega na tym, że nie potrafię zlokalizować 'dziurki' w którą powinienem go wpiąć z powrotem. Dorzucam zdjęcia: Czy jest ktoś w stanie mi podsunąć gdzie ten wężyk powinien wrócić ? I czy będą jakieś powikłania tego, że go wypiąłem ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedi19 Zgłoś #553 Napisano 29 Lipca 2017 Wężyk wchodzi do aku w okolicy nalepki ze znakiem + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackOne Zgłoś #554 Napisano 29 Lipca 2017 Patrz ! Tego bym się nie spodziewał ! Bardzo Ci dziękuję za tak szybką odpowiedź. A do czego on służy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedi19 Zgłoś #555 Napisano 29 Lipca 2017 Odprowadza głównie niewielką ilość pary wodnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackOne Zgłoś #556 Napisano 29 Lipca 2017 Jesteś wielki. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adek25 Zgłoś #557 Napisano 29 Lipca 2017 Czesc ,jestem nowy ,niechce zakladac nowego tematu ,bo widze ze tu podobny problem...wymienilem tzn. Mechanik zmiebil mi tarcze i klocki z przodu u z tylu klocki ,odrazu byl problem z tarciem z przodu pojechalem okazalo sie ze tarcze byly za duze ,zmienił na odpowiednie i hamulce sie bardzo grzeka po kilku kilometrów az lekko dymia ,pedal hamulca chodI normalnie ,pojechałem do niego dzis ,mowi ze zaciski było wszystko dobrze ,werze tez i mowi ze trzeba wymienic pompe hamulcowa ,plyn i odpowietrzyc ze to na pewno pomoże..co o tym myślicie...moje auto to passat b5 1997 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki038 Zgłoś #558 Napisano 20 Sierpnia 2017 Witam, widzę że jest mnóstwo rozmaitych problemow z układem hamulcowym jak i podpowiedzi co do rozwiązań lecz nie znalazłem nic podobnego co występuje u mnie, mianowicie: posiadam magicznego passerati 2.0 PD 120 km BWV, oprócz różnych cudownych i nie tanich usterek borykam się z problemem hamulców, chodzi o drgania kierownicy podczas hamowania. Przez 1,5 roku 3 komplety tarcz i klockow - były ate, zimmermann'y i budzetowe kraft'y, sytuacja powtarza się cyklicznie tzn po wymianie kpl tarcz i klocków jest spokój i wszystko gra przez 5-6 tys km przebiegu. Nadmienię ze wymienione obie piasty (chodzi o przód) sprawdzone przegoby wewnętrzne i zewnętrzne, wymieniony płyn, wymieniony 1 tłoczek bo był zapieczony, każdorazowo wyczyszczenie zaciski, wszystko sprawdzane, tarcza dobrze przylega do piasty, oczywiście niczym nie posmarowane, koła dokręcania odpowiednim momentem, iiiiii co z tego bo szlak trafia gdy wszystko wracając bumerang, jeszcze chcę spróbować z wymianą przewodów elastycznych bo słyszałem ze potrafią się w nich wewnątrz guzy robić co powoduje nieodpowiedni przepływ płynu, aaaaa komp nie widzi żadnych błędów, wszystko czysto. Będę wdzięczny za jakiekolwiek pomysły, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TOMITAL Zgłoś #559 Napisano 20 Sierpnia 2017 Witam, widzę że jest mnóstwo rozmaitych problemow z układem hamulcowym jak i podpowiedzi co do rozwiązań lecz nie znalazłem nic podobnego co występuje u mnie, mianowicie: posiadam magicznego passerati 2.0 PD 120 km BWV, oprócz różnych cudownych i nie tanich usterek borykam się z problemem hamulców, chodzi o drgania kierownicy podczas hamowania. Będę wdzięczny za jakiekolwiek pomysły, pozdrawiam Witam. Z własnego doświadczenia mogę podpowiedzieć ponieważ miałem podobny problem. Powodem w moim przypadku były nie właściwie dobrane przednie tarcze hamulcowe, chodzi o rozmiar u mnie były jakiejś firmy Krzak 280 mm, zmieniłem na ATE 288mm i problem zniknął. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterpp Zgłoś #560 Napisano 28 Grudnia 2017 Witam wszystkich jestem nowy na forum a to mój pierwszy post. Ale przejdę do meritum i postaram się opisać problem jak najlepiej od strony technicznej. Mianowicie w moim pasku zauważyłem ze trochę slabo hamuje ale nie przejmowalem sie tym aż do dziś. Podczas jazdy i hamowania zauwazylem ze pedal wpada do podlogi i praktycznie nie hamuje chyba ze go spompuje pare razy. Patrzylem pod maske malo plynu bylo od hydrauliki natomiast hamulcowego pod korek az sie wylewal chyba?? Uzupelnilem hydrauliczny zerto efektu. Patrzylem pod pedal hamulca nie widzialem wyciekow rzadnych. Czyli łącząc wszystko w calosc mieki pedal, brak hamowania, malo plynu hydraulicznego i nadmiar plynu hamulcowego co to moze byc? Plyn hydrauliczny jakims cudem przedostal sie do hamulcowego? jest to wogole możliwe? I czy uklad sie zapowietrzyl nagle ? ? Najprawdopodobniej oddam do mechanika auto ale chce wiedziec jak najwiecej zeby sie nie dac naciagnac wiecie Panowie zreszta jak to jest z tymi "mechanikami" teraz. Prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach