Skocz do zawartości

masterpp

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. No kurde raczej watpie zeby ktos nalal pod sam korek ze jak odkrecilem az sie wylalo troche. Jade dzis do mechanika zapytac czy wogole mi na t o popatrzy przed nowym rokiem.
  2. To plyn co w pompce pracuje nie jest ten sam czasem co do wspomagania? Dzieki za odpowiedz a powiedz mi jeszcze z kad sie mogl wziac nadmiar plynu hamulcowego? dlaczego go przybylo?
  3. Witam wszystkich jestem nowy na forum a to mój pierwszy post. Ale przejdę do meritum i postaram się opisać problem jak najlepiej od strony technicznej. Mianowicie w moim pasku zauważyłem ze trochę slabo hamuje ale nie przejmowalem sie tym aż do dziś. Podczas jazdy i hamowania zauwazylem ze pedal wpada do podlogi i praktycznie nie hamuje chyba ze go spompuje pare razy. Patrzylem pod maske malo plynu bylo od hydrauliki natomiast hamulcowego pod korek az sie wylewal chyba?? Uzupelnilem hydrauliczny zerto efektu. Patrzylem pod pedal hamulca nie widzialem wyciekow rzadnych. Czyli łącząc wszystko w calosc mieki pedal, brak hamowania, malo plynu hydraulicznego i nadmiar plynu hamulcowego co to moze byc? Plyn hydrauliczny jakims cudem przedostal sie do hamulcowego? jest to wogole możliwe? I czy uklad sie zapowietrzyl nagle ? ? Najprawdopodobniej oddam do mechanika auto ale chce wiedziec jak najwiecej zeby sie nie dac naciagnac wiecie Panowie zreszta jak to jest z tymi "mechanikami" teraz. Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności