Skocz do zawartości

Diabelek

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Diabelek

  • Urodziny 24.01.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. No akurat wrzuciłem takie ,żeby było więcej danych do wywnioskowania informacji. Na dole nowe krótkie logi. Grupy 002+033 Benzyna Grupy 003+090+093 Benzyna
  2. Witam . Prosiłbym o ocenę logów oraz ewentualne uwagi. Głównie chodzi mi o rozjazd rozrządu, napinaczy oraz analizy korekt krótko i długoterminowych,stanu sond. Dziękuje za pomoc :). Grupy 003+090+093 Grupy 002+033+032 Benzyna po resecie ECU ok 50km Grupy 002+033+032 Gaz
  3. Czy ktoś może spotkał się z przeskakującym pedałem hamulca? Ostatnio podczas cofania losowo, jednak często próbując wcisnąć hamulec czuć przeskok około centymetra i słychać dosyć głośno. Zaciągając hamulec ręczny również jak w przypadku pedału czuć przeskok ewidentnie na ręce tak, jakby zerwał się ząbek czy coś, ale również jest to losowe,zazwyczaj jest ok.
  4. Witam. Co do wątku, mam pytanie czy ktoś usuwał sondy za katalizatorem z ECU w 2.8 v6 ? Mam taki zamiar po usunięciu katalizatorów i niechęci kupowania nowej sondy , ponieważ mi właśnie poległa. Szukam kogoś kto się tego podejmie ,jednak większość tunerów mówi że autko jest już za stare i nie mają już sprzętu bla bla. Orientujecie się czy interfejsy typu ghaletto itp radzą sobie z tymi sterownikami trzy trzeba będzie rozebrać ECU ? Chętnie przyjmie namiary na osobę która, mi to wykona z Krakowa lub okolic
  5. Przepraszam ,że tak długo o trwało ale nie miałem za bardzo czasu żeby odpisać. Tak więc czujnik stopu oraz sprzęgła sprawne. Czujnika G202 nie sprawdzałem ,ale wyłączyłem ESP ,żeby dezaktywować (teoretycznie jakby był niesprawny to powinno wszystko być ok, na mój rozum ). Tak więc został tylko moduł od ABSu o numerach 8D090738E do sprawdzenia oraz pompa od ABS'u o numerach 8E0614111T. Pompa hamulcowa raczej nie powinna być temu winna, również na mój rozum jak bez ABS'u hamuje bardzo dobrze ,równo . Jeżeli chodzi o VCDs'a nie udało mi się sprawdzić wartości w tych grupach, nie wiem czy to wina VCDs'a w wersji 1.2 lite czy modułu czy kij wie czego jeszcze
  6. Witam . Mam identyczny problem w swoim pasku. Podczas jazdy zablokowały mi się koła. Auto zostawiłem u mechanika, którego zdaniem problemem był sterownik od ABS'u który się rozkodował. Po ponownym kodowaniu autko pojeździło jakieś 50 km po czym problem powrócił. Zostawiłem autko na noc, rano dało się przejechać kilka kilometrów, ciśnienie spadło ale nadal czułem ,że auto zaczyna zwalniać po kilku kilometrach . Zatrzymałem się i powyjmowałem bezpieczniki od ABS'u/ ESP. Auto już samoczynnie nie hamowało, przejechałem tak około tysiąc kilometrów. W międzyczasie odwiedziłem kilku mechaników , którzy po wyjaśnieniu problemu chcieli wymieniać wszystko. Od czujników hamowania pod pedałem po pierścienie ABS'u. Prosiłbym o podpowiedzi znawców układu hamownia gdzie szukać problemu, co powoduje ,że płyn nie wraca jak jest aktywna pompa abs'u, a jak nie jest podpięta to jest ok. Pompa jaka jest u mnie to 8E0614111T ze sterownikiem w kabinie.
  7. Ezektor wymieniony, był zatkany mniejszy otwór , ciekawy jestem czy coś to zmieni. Mam pytanie co to za czujniki są na tej płytce nad ezektorem, bo te kabelki podłączone do nich kruszą się jak suche liście i nie są szczelne.
  8. Wygląda na to ,że powodem jest zapchany ezektor. Najlepszym sposobem chyba jest wymiana ezektora i czyszczenie odm. Pokrywki czyste ,wiec nie chce tego znowu rozbierać, być może wycieki się uspokoją (z tych półksiężyców). Jak nic z tego nie wyjdzie to wymienię je znowu. A uszczelniacze wałków rozrządu powymieniam jak będę robił rozrząd (mam nadzieje ,że do tego nie trzeba będzie ściągać znowu pokrywek). A i te 2 zaślepki w bloku silnika ostatecznie(zaślepki wałka rozrządu), je chyba można wymienić bez problemu, bez rozbierania rozrządu i pokrywek? Up Znalazłem poradę na innym forum ,żeby sprawdzić sobie czy dmucha spod korka oleju, tak więc włączam po nocy samochód, odkręcam korek no i przykładam rękę i nic nie dmucha, oleju nie wyrzuca, nawet bym powiedział że leciutko zasysa. Hmmm
  9. O właśnie o coś takiego mi chodziło . Dzięki wielkie Na filmach operacja wydaje się być mało skomplikowana , jednak pewien strach jest i nadal zastanawiam się czy brać się za wymianę tych wszystkich uszczelek samemu. Ktoś może kompletował taki zestaw w Polsce? Czy może lepiej się nie bawić i zamówić gotowy z wymienionej strony?
  10. Witam. Rok temu w moim pasku wymienione zostały uszczelki pod pokrywami zaworów. Jednak nadal mam wycieki, standardowo swąd spalonego oleju w samochodzie oraz biały dym od strony pasażera, od strony kierowcy widoczny wyciek od okolic pokrywy, aż do miski olejowej. Niestety nie są to drobne naprawy i chciałbym już ostatecznie poradzić sobie z tymi wyciekami. Mechanik zalecił mi wymianę znowu uszczelek pod pokrywkami oraz tych gumowych półksiężyców pod napinaczami(o ile dobrze zrozumiałem). Prosiłbym o cenne uwagi, żeby zrobić to raz, porządnie i ostatecznie.
  11. Witam. Mam identyczne autko z tą samą skrzynią i również identyczny problem. Naczytałem się bardzo dużo na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi co jest przyczyną tego terkotania. Czy ktoś rozwiązał problem, bo ludzie robią z tym masę kilometrów i nic się ponoć nie dzieje. Możliwe że sama regulacja linki wybieraka pomoże czy to coś poważniejszego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności