weak_michael Zgłoś #861 Napisano 28 Listopada 2013 Dominik, dzięki za zainteresowanie.Czy czujnik tego pokroju będzie dobry czy polować w coś "lepszego" ? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-vw-lupo-passat-b5-b6-96-i3674919569.html Generalnie to loteria,lecz największe szanse powodzenia są przy zakupie ori czujnika w salonie VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #862 Napisano 29 Listopada 2013 Michał, a czym może różnić się czujnik oryginalny a taki "no name" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #863 Napisano 29 Listopada 2013 Nie polecam czujnika firmy MAXGEAR ,na desce po jego zamontowaniu miałem temp 70 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #864 Napisano 29 Listopada 2013 Nie polecam czujnika firmy MAXGEAR ,na desce po jego zamontowaniu miałem temp 70 stopni bo to najtanszy chłam jaki można kupić jako czujnik się nie nadaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #865 Napisano 29 Listopada 2013 Czujniki kupujcie tylko oryginały albo EPS - cena obu podobna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian_78 Zgłoś #866 Napisano 10 Grudnia 2013 wymiana czujnika i termostatu rozwiązała problem, temp na kompie 86 stopni na desce 90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #867 Napisano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie Posiadam passata 2,5 TDI 163 KM, 2004 rok produkcji. Od kilku lat mam problem z odpalaniem samochodu gdy postoi z godzinkę, dwie lub jak jest ciepło... Trzeba długo kręcić i mocno dymi na czarno jak odpali. Jeździłem po wszystkich magikach i żaden z nich nie znalazł przyczyny, nigdy nie pokazał się żaden błąd. Od kilku dni zauważyłem że podczas jazdy temperatura spada do zera i po chwili się podnosi na 90 stopni. Do tego spalanie w tym modelu odkąd mam problem z odpalaniem wzrosło do 12L/100km i trasa 8,5/100km przy jeździe do 120 km/h. Czy to może być problem z czujnikiem temperatury? Proszę wskazać w jakim miejscu znajduje się czujnik odpowiedzialny za podawanie temperatury do ECU. Wyczytałem na tym forum, że są dwa jeden w wężu jeden w bloku? Jeden jest odpowiedzialny za wentylator? A Drugi za wskazania? Czy mylę się? Proszę o wskazanie w jakich miejscach znajdują się te czujniki. Czy ten czujnik będzie pasował do mojego modelu?? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i3763572909.html Edytowane 12 Grudnia 2013 przez pietroff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #868 Napisano 12 Grudnia 2013 Miałem podobny problem tylko ze w benzynie , samochód postał i nie chciał odpalić . I miałem walnięty ten czujnik w bloku silnika, podawał błędne wskazania. ten czujnik będzie pasował tylko musisz wiedzieć ilu pinowy masz u siebie 3 lub4 . Wydaję mi się ze jak ten przy chłodnicy będzie miał 4 piny to i ten w bloku ma również 4 ( obydwa czujniki są identyczne ) A co do tego gdzie go masz umieszczonego w bloku to musisz znależć jakiś schemat rozmieszczenie czujników w danym silniku . Jeżeli się mylę niech ktoś mnie poprawi, żebym nie wprowadził kolegi w bląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugby13 Zgłoś #869 Napisano 12 Grudnia 2013 Proszę wskazać w jakim miejscu znajduje się czujnik odpowiedzialny za podawanie temperatury do ECU. Wyczytałem na tym forum, że są dwa jeden w wężu jeden w bloku? Jeden jest odpowiedzialny za wentylator? A Drugi za wskazania? Czy mylę się? Proszę o wskazanie w jakich miejscach znajdują się te czujniki. Czy ten czujnik będzie pasował do mojego modelu?? http://allegro.pl/czujnik-temperatur...763572909.html Czujnik jest jeden nr 059919501A czyli dwa w jednym , jeden pomiar na licznik, drugi do komputera . W moim AKN po zdjęciu pokrywy górnej silnika trudno nie zobaczyć ( dobre zdjecie było na forum Audi) część środkowa bliżej pokrywy rozrządu , ustawiony pionowo. Jak wszyscy tu piszą trzeba kupić oryginał i kosztuje ok. 50zł , nie wyrzucaj 23zł szkoda czasu i pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #870 Napisano 13 Grudnia 2013 Ee pionowo on nie jest ustawiony, może zależy od slinika w 1.9 AVF jest pod skosem dlatego należy zaopatrzyć się w G12. Czujnik na wężu jest od wiatraka i nie jest on identyczny jak ten w bloku, różnią się kolorami. Ja w wężu mam niebieski a w bloku zielony. Oczywiście nie można stosować ich zamiennie. Od kilku lat kolego jeździsz z rozwalonym czujnikiem?! 50 zł w ASO i 20 min roboty Sprawdź nie zaszkodzi, okazać się może jak wymienisz czujnik że jednak termostat też jest walnięty. Ja tak miałem stary czujnik pokazywał 90^C idealny pion a w rzeczywistości było 60 ^C. Okazało się po wymianie czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #871 Napisano 13 Grudnia 2013 Jak wszyscy tu piszą trzeba kupić oryginał i kosztuje ok. 50zł , nie wyrzucaj 23zł szkoda czasu i pieniędzy. Sprzedawca gwarantuje że to oryginał.... ---------- Dodano o 10:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:16 ---------- Od kilku lat kolego jeździsz z rozwalonym czujnikiem?! 50 zł w ASO i 20 min roboty Jak napisałem wcześniej byłem u wielu magików, również w ASO i nikt nigdy nie znalazł co jest przyczyną ciężkiego odpalania. Pod względem wtrysków pompy i całej elektroniki związanej z uruchamianiem wszystko zawsze było perfekcyjne. Dopiero od niedawna problem ze skaczącym wskaźnikiem temperatury dał mi sporo do myślenia. Być może żaden z magików nigdy nie sprawdził czujników pod kątem temperatury, bo wyczytałem właśnie na tym forum, że mogą nie sygnalizować błędu a dawać błędne wskazania.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #872 Napisano 13 Grudnia 2013 Zgadza się, mi akurat wywaliło błąd ale u mnie była masakra, temperatura na desce stała ale w ECU -32 20 -15 40 90 -15 i tak w kółko. No nic wymień ten czujnik i zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #873 Napisano 13 Grudnia 2013 Zgadza się, mi akurat wywaliło błąd ale u mnie była masakra, temperatura na desce stała ale w ECU -32 20 -15 40 90 -15 i tak w kółko. U mnie było tak samo. Wskazówka na zegarach pokazywała bezbłednie a komputer pokazywał co innego i wartości sporo się rózniły . Wymiana czujnika pomogła jak reką odjał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #874 Napisano 16 Grudnia 2013 (edytowane) Witam Mam taki problem. Auto w czasie jazdy nagrzewa mi się do temperatury około 60-70 stopni. Po zgaszeniu auta i natychmiastowym przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon bez odpalania temperatura na wskaźniku wzrasta do 80 stopni . Po ponownym uruchomieniu i ruszeniu temperatura znowu zaczyna spadać do 60-70 stopni. Sprawdziłem błędy i pokazało że jest uszkodzony czujnik temperatury silnika. Auto generalnie grzeje ale tylko w pozycji HI i nie ma też jakiegoś wielkiego szału. Pompę wody wymieniona na nową w sierpniu od tego czasu przejechane około 2000 KM. Druga sprawa to nie włączająca się klimatyzacja przy temperaturze około 3-4 stopni na plusie. Podobno pomaga włączenie tylko nawiewu na szybę, niestety u mnie nie działa. Czy wspomniany wcześniej czujnik temperatury silnika może być tego przyczyną? PS. Jakiej firmy ew. kupić czujnik i termostat????? W ASO za czujnik powiedzieli mi 180 zł a termostat 120. Masakra Edytowane 16 Grudnia 2013 przez akutom82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #875 Napisano 16 Grudnia 2013 (edytowane) Druga sprawa to nie włączająca się klimatyzacja przy temperaturze około 3-4 stopni na plusie. Podobno pomaga włączenie tylko nawiewu na szybę, niestety u mnie nie działa. Czy wspomniany wcześniej czujnik temperatury silnika może być tego przyczyną? PS. Jakiej firmy ew. kupić czujnik i termostat????? W ASO za czujnik powiedzieli mi 180 zł a termostat 120. Masakra Napisz do kolegi icegoranet http://forum.vw-passat.pl/threads/97537-CZESCI-ORYGINALNE-i-zamienniki-PROMOCJA-na-odgrzybiacze-klimy-WWW-BEST-SOLUTIONS-PL na pewno zaproponuje coś ciekawego w przystępnej cenie. czujnik to tylko ori taki mi polecono i jestem zadowolony termostat mam vernet i trzyma elegancko za wyłączanie klimy poniżej 4 stopni odpowiedzialny jest czujnik ale świeżego powietrza Edytowane 16 Grudnia 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #876 Napisano 16 Grudnia 2013 Koledzy, a powiedzcie jakim cudem mógł paść czujnik temp cieczy chłodzącej i nie wyrzuca błędu? Wiem, że czujnik mam padnięty bo mi nie pokazuje na zegarach nic. Wskazówka cały czas leży na 0. Kiedyś czasem drgnęła, a od jakiegoś czasu nic. Polski VAG nic nie wyrzuca. Do tego od jakiegoś czasu mam taki dziwny objaw. Jak silnik jest fizycznie zimny to przy próbie ruszania i dodaniu gazu obroty spadają i silnik potrafi nawet zgasnąć. Żeby ruszyć muszę podpompować gazem i ruszać z przynajmniej 2000obr/min. Chociaż czasem nie ma żadnych objawów i auto jeździ normalnie nawet na zimnym. Po rozgrzaniu silnika objaw znika. Czy to od tego czujnika czy może potrzebne jest czyszczenie przepustnicy. Cały czas mówię o czujniku na termostacie. Silnik 1,6 AHL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #877 Napisano 16 Grudnia 2013 u mnie też nie wyrzucało błędu, mimo, że wskazania między dwoma czujnikami mocno od siebie odstawały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #878 Napisano 17 Grudnia 2013 Witam Dziś wymiana czujnika a dla wszystkich szukających czujnika w passacie 2,5 TDI V6 163KM Silnik BDG z 2004 roku zamieszczam foto. Czujnik jest zaraz pod pokrywą górną silnika z przodu nie tak jak ETKA podpowiedziała że z prawej strony z tyłu silnika . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akutom82 Zgłoś #879 Napisano 17 Grudnia 2013 Może jakieś foto wrzuci ktoś z umiejscowieniem czujnika dla silników 1.8 125KM ADR ??? Ponawiam pytanie. Jakiej firmy polecacie czujnik i termostat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietroff Zgłoś #880 Napisano 17 Grudnia 2013 Witam czujnik to tylko ori taki mi polecono i jestem zadowolony Także polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach