Skocz do zawartości

rugby13

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rugby13

  • Urodziny 30.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa WE

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AKN) 4x4
  • Rok produkcji
    2003
  1. Obudowa modułu komfortu z B5 FL , oddam gratis
  2. rugby13

    Wejscie AUX IN.

    Jest w schowku podłokietnika kierowcy.
  3. Mój B5 FL z 2003 ma już 280000 km , samochód z PL więc duża szansa że liczone po raz pierwszy.
  4. 6 stycznia to świeto , wszystkie markety i ich parkingi wewnetrzne zamkniete.
  5. Czujnik jest jeden nr 059919501A czyli dwa w jednym , jeden pomiar na licznik, drugi do komputera . W moim AKN po zdjęciu pokrywy górnej silnika trudno nie zobaczyć ( dobre zdjecie było na forum Audi) część środkowa bliżej pokrywy rozrządu , ustawiony pionowo. Jak wszyscy tu piszą trzeba kupić oryginał i kosztuje ok. 50zł , nie wyrzucaj 23zł szkoda czasu i pieniędzy.
  6. Swiecąca kontrolka niskiego poziomu płynu nie znaczy że zbiornik jest pusty , czujnik poziomu płynu jest umieszczony w zbiorniku powyżej poziomu pompek więc spryski szyb i lamp przy odpalonym wskaźniku działają , oczywiście nie trwa to w nieskończoność.
  7. U mnie jest 275000 przebiegu ( poraz pierwszy) i nie mogę nic złego powiedzieć o tiptronicu , skrzynia spisuje się dobrze i nie wiem czy to kwestia szczęścia . W teorii pasatowej gdzie wszystkie mają 180 tys a skrzynia pada to moja powinna już dawno temu ulec samozniszczeniu.
  8. U mnie 148 tys km , ja od roku zrobiłem 25 tys i bez problemów choć brak mi napędu 4x4 , szczególnie zimą
  9. Nie popadajmy w paranoję z tym spalaniem , trochę rozsądku .Włączenie klimatyzacji też odbija się na zbiorniku więc klima to plus czy minus? Oczywiście nie oczekuję odpowiedzi na to pytanie.
  10. Czy to temat o spalaniu ? czy o napedzie 4WD , dla oszczędnych najlepszy jest rower .
  11. Nie samym "spalaniem" człowiek żyje , patrzmy pozytywnie szczegółnie w takim dniu jak dzisiaj , miasto zasypane śniegiem ,większość ledwo rusza na światłach a moje 4motion rusza bez zająknięcia, wjazd na krawężnik bez problemów , podjazdy , wiadukty też pełen luz
  12. W Warszawie działają takie interesy , można spokojnie wygooglować.
  13. U mnie w 4Motion jest z tyłu tarcza wentylowana 256mm a przód 312mm
  14. tu masz sposób na ocenę czy dźwig rzeczywiście jest przyczyną problemów http://stud.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/index.html
  15. Stronka z tematem ustawień anten ( słońce też pomaga) http://stud.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/az/czasaz.html Do wszystkich trafnych uwag cervandesa dodam , ważna jest jakość wykonanej instalacji a tu wiele osób oszczędza na przewodzie , nagminnie instalatorzy wciskają stalową taniochę . Często też połączenia efki są robione byle jak , używamy łączników okiennych aby nie wiercić dziur i cały czas tracimy jakość sygnału. Na koniec istotne pytanie czym mierzymy poziom i jakość sygnału , napewno wskażniki dekoderów nie dają pewności dobrego ustawienia anteny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności