Skocz do zawartości

pietroff

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pietroff

  • Urodziny 06.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolnośląskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 163KM
  • Rok produkcji
    2004
  1. Wiesz co nie wiem jak jest w 1.9 TDI Ale jeśli chodzi o termostat ja mam silnik 2,5 TDI BDG i u mnie termostat jest na pewno gdzieś za rozrządem więc trzeba ściągać zderzak i całą resztę, rozpinać rozrząd, roboty sporo i do tego koszty duże . Przy wymianie rozrządu w tych modelach zawsze należy wymienić termostat za jednym razem, to samo tyczy się pompy wodnej ten sam problem.
  2. Wiesz co ja mam 2,5 TDI i wymiana była banalnie prosta podniosłem pokrywę silnika i ukazał się czujniczek. Wyciągnąłem zawleczkę i wyjąłem czujnik dość ciężko siedział bo ma założony oring. następnie wypiąłem kostkę, przepiąłem do nowego czujnika, i wcisnąłem z powrotem do otworu oczywiście z nowym oringiem. Założyłem zawleczkę i koniec zabiegu A cha pamiętaj aby robić to na zimnym lub nie za ciepłym silniku bo przy wyjmowaniu czujnika wywali trochę płynu dlatego lepiej żeby był zimny bo można się oparzyć. Po zabiegu uzupełnij płyn u mnie wyleciało ok 0,5 litra. Sprawuje się dobrze czujnik nie wariuje temperaturę wskazuje dobrą i błąd się nie pokazuje. Miłego majsterkowania
  3. W sumie to nie wiem wszystkiego co było robione. Swego czasu tułałem się od mechanika do mechanik. Polecano mi coraz to lepszych sprytniejszych i jak się okazuje droższych. Nie przesadzę mówiąc że wydałem majątek na znalezienie problemu Niestety nikt nigdy nic nie znalazł wymieniano mi kompletnie wszystko, sprawdzano pompę, wtryski, świece. Inny mechanior wymienił komplet wtrysków nowych, inny zaś świece, jeszcze inny zregenerował turbinę no można by wymieniać bez końca a auto jak nie paliło tak nie pali. Został dołożony zaworek zwrotny bo podejrzenie padło na to że może zapowietrzać się układ paliwowy, zaworek w filtrze tez był wymieniony, nie wiem na jaki bo ponoć trzeba wymienić na oryginał bo inaczej jest lipa. Jeśli ktoś z was ma jakieś pomysły chętnie poszperam bo mam już dość mechaników ---------- Dodano o 09:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:25 ---------- Jeżeli chodzi o czujnik temperatury to polecam oryginalny. A w ASO czujniki drogie ja kilka dni temu kupiłem u tego gościa http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i3763572909.html . Czujnik oryginalny i cena przystępna.
  4. A więc czujnik wymieniony i błąd się nie pokazuje, wskaźnik działa poprawnie. Jednak problemy z odpalaniem na nie całkiem wystudzonym silniku nadal są Czy ktoś z was ma podobne problemy z 2,5 TDI. Sprawa się ciągnie już od 4 lat i nikt sobie z tym nie poradził do tej pory
  5. Mi polecali Wahler założyłem i na razie 30 tyś już przejechał bez awarii. Co do czujnika zobacz jaki masz numer ja oryginał kupiłem za 23 zł tutaj http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i3763572909.html. Pzdr p.s. Tu masz termostaty http://allegro.pl/listing/listing.php?string=termostat+wahler+vw+passat&search_scope= Wybierz tylko model odpowiedni
  6. Witam Dziś wymiana czujnika a dla wszystkich szukających czujnika w passacie 2,5 TDI V6 163KM Silnik BDG z 2004 roku zamieszczam foto. Czujnik jest zaraz pod pokrywą górną silnika z przodu nie tak jak ETKA podpowiedziała że z prawej strony z tyłu silnika . Pozdrawiam
  7. Sprzedawca gwarantuje że to oryginał.... ---------- Dodano o 10:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:16 ---------- Jak napisałem wcześniej byłem u wielu magików, również w ASO i nikt nigdy nie znalazł co jest przyczyną ciężkiego odpalania. Pod względem wtrysków pompy i całej elektroniki związanej z uruchamianiem wszystko zawsze było perfekcyjne. Dopiero od niedawna problem ze skaczącym wskaźnikiem temperatury dał mi sporo do myślenia. Być może żaden z magików nigdy nie sprawdził czujników pod kątem temperatury, bo wyczytałem właśnie na tym forum, że mogą nie sygnalizować błędu a dawać błędne wskazania....
  8. Witam wszystkich serdecznie Posiadam passata 2,5 TDI 163 KM, 2004 rok produkcji. Od kilku lat mam problem z odpalaniem samochodu gdy postoi z godzinkę, dwie lub jak jest ciepło... Trzeba długo kręcić i mocno dymi na czarno jak odpali. Jeździłem po wszystkich magikach i żaden z nich nie znalazł przyczyny, nigdy nie pokazał się żaden błąd. Od kilku dni zauważyłem że podczas jazdy temperatura spada do zera i po chwili się podnosi na 90 stopni. Do tego spalanie w tym modelu odkąd mam problem z odpalaniem wzrosło do 12L/100km i trasa 8,5/100km przy jeździe do 120 km/h. Czy to może być problem z czujnikiem temperatury? Proszę wskazać w jakim miejscu znajduje się czujnik odpowiedzialny za podawanie temperatury do ECU. Wyczytałem na tym forum, że są dwa jeden w wężu jeden w bloku? Jeden jest odpowiedzialny za wentylator? A Drugi za wskazania? Czy mylę się? Proszę o wskazanie w jakich miejscach znajdują się te czujniki. Czy ten czujnik będzie pasował do mojego modelu?? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i3763572909.html
  9. Witam wszystkich Posiadam passata b5 fl 2004 rok. Latem miałem przykry przypadek z wiaduktem doszło do stłuczki i wyskoczyły poduchy. Miałem nie zapięte pasy więc pasy działają bez problemu. Poduchy wymieniłem lecz nadal świeci się kontrolka airbag. Polecono mi wymianę sensora tylko muszę mieć ten sam numer który miałem wcześniej. Załączę zdjęcie sensora który w tej chwili jest w aucie i bardzo bym prosił o podpowiedź który numer ma się zgadzać a który nie musi bo jest tam ich kilka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności