Gość qper Zgłoś #1 Napisano 25 Marca 2008 Witam.mam passata 1.8t 150 koni i instalacje BRC sekwent FAST .mam bardzo dziwne objawy mianowicie:jak przyspieszam dosc mocno to auto przełancza sie z gazu na benzyne i jak by nie miało mocy.dzieje sie to tak od 3000 obrotów.gazownicy tylko podłączyli pod komputer i regulowali.nic kompletnie nie pomogło.filtry wymienione.prosze pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2008 spada ciśnienie i sterownik gazu odczytuje to jak by sie gaz kończył i przerzuca na benzynę podjechać do mądrego szpeca niech zwiększy ciśnienie na reduktorze lub programowo zmniejszy w sterowniku próg ciśnienia przy jakim się ma przełączać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2008 Miałem podobnie tylko w instalacji DT Gas System. Przełączał sie z gazu na benzynę, potem znowu wracał na gaz i tak bez przerwy. Winą było niskie ciśnienie wywołane zacinającym sie zworakiem czy jakoś tak. U mnie dodam że działo sie to jedynie na ciepłym silniku. Na zimnym było ok. Niech twoi gazownicy spróbują skalibrować instalacje, jak sie nie uda to to jest wina, bo w moim przypadku przy tej usterce wogóle nie dawała rady sie skalibrować. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2008 A może parownik jest do zbyt mały do 150 kucy? Może czujka temp. w parowniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qper Zgłoś #5 Napisano 26 Marca 2008 gazownik mi powiedział ze moja instalacja sekwent fast brc na niebieskich wtryskiwaczach Keynes (chyba tak to sie pisze) jest za słaba do 150 kucy;/ ale dlaczego chodziło wszystko wspaniale przez ponad dwa lata?moim zdaniem instalacja jest dobra tylko fachowiec nie wie co jest:( mam nadzieje ze ktos miał podobna sytuacje jak u mnie i podzieli sie wiadomosciami.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #6 Napisano 26 Marca 2008 Może umyj wtryski do gazu. Płyn do mycia silników i przepłucz je. Jak są zasyfione to jest możliwy taki objaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qper Zgłoś #7 Napisano 26 Marca 2008 steffy ale jak to zrobić? normalnie kupic płyn do mycia silnków,sciagnac je i pod wode?nic mi sie z nimi nie stanie?w maju 2007 roku musiałem wymieniac jeden wtryskiwacz (koszt uzywanego 400zł) a predzej oddałem auto na mucie silnika i jaos na 2 dzien po tym właśnie padł wtryskiwac;/myslałem ze to właśnie od tego...jest to mozliwe czy to tylko moja wyobraźnia?(mam niebieskie wtryski Keynsa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qper Zgłoś #8 Napisano 26 Marca 2008 dodam ze po rozmowie z przedstawicielem firmy BRC na temat wymiany w ramach gwarancji odpowiedzieli mi ze prawdopodobnie przyczyna był niskokaloryczny i brudny gaz,a gwarancja tego typu reklamacji nie obejmuje;/z kolei nowy wtrysk kosztuje okolo 700zł;/ale odbiegam od głównego tematu...panowie prosze o pomoc w związku z moją usterką;/:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #9 Napisano 26 Marca 2008 Mam wtryskiwacze zavoli i jak są brudne to przełącza mi na benzynę. Po umyciu - chodzą jak nówki. Odłączasz przewody gazowe i elektryczne, pryskasz płyn do kanałów gazowych i wstrząsasz. Umyj je też od strony zaworków. Podejrzewam, że masz za niską temp przełączania na gaz. Musi być odpowiednia, żeby z gazu nie wytrącała się oleista substancja - to ona wykańcza wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qper Zgłoś #10 Napisano 9 Kwietnia 2008 no i lipa.byłem u gazownika,wyregulował i dalej to samo.....;/ ale juz wiem co jest prawdopodobie przyczyna tego zamieszania.Najprawdopodobniej musze zregenerowac reduktor i bedzie ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
contradzik Zgłoś #11 Napisano 28 Maja 2008 no i lipa.byłem u gazownika,wyregulował i dalej to samo.....;/ ale juz wiem co jest prawdopodobie przyczyna tego zamieszania.Najprawdopodobniej musze zregenerowac reduktor i bedzie ok... a ile km zrobiles na tym redultorze ze chcesz go regenerowac?ja mam zrobione 50 tys km,i niestety tez mam problem z przełączniem z gazu na benz, ( STAG 300 ) tak od 2- 3 tys kilometrów to bardzo czesto sie to dzieje,nieraz przejade 1 - 2 km i właczam z powrotem gaz i działa ,a nieraz i po 10 km zero efektu. Nie zwalam całkiem winy na jakosc gazu - tankuje na statoil,shell i bp,czasami gdzie indziej. Na regeneracje lub wymiane reduktora chyba za wczesnie,to sie chyba robi po przebiegu ok 80 tys??mysle ze tak jak pisał Kolega wyzej ,trzeba wtryski wyczyścić,tylko nie wiem ,czy one wymagają potem jakiegos szczególnego ustawiania? czy założyc z powrotem i bedzie w porządku? filtry zmieniłem w ostatnim tygodniu,i to tez nie zmieniło ,,wariacji " instalacji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #12 Napisano 6 Stycznia 2009 (edytowane) witam ! jak w temacie . w trakcie wyprzedzania czasami przelancza mi z lpg na pb. dziwna sprawa bo centralka od gazu zaczyna pikac i mrugac tak jak by gaz sie skonczyl na dodatek pokazuje ze jest ponad pol zbiornika (faktycznie tyle gazu jest), moge z powrotem recznioe przelaczyc na gaz . dzieje sie to dosyc zadko ale i tak mnie to drazni instalacje mam prawie rok i wczesniej sie to nie zdarzalo ... co moze byc przyczyna ????? dodam jeszcze ze samochod skopcil mi okolo 18 litrow na 100 km ... _scalone Edytowane 18 Stycznia 2009 przez Du?y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #13 Napisano 7 Stycznia 2009 co moze byc przyczyna ????? Na początek sprawdz silniczek krokowy od gazu , jeśli twoja instalacja takowy posiada. Zazwyczaj daje sie go wyczyścić. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #14 Napisano 7 Stycznia 2009 Znam przypadek w MKIV że nie szło jechać na wysokich obrotach na LPG i gazownik sam przestawił przełączanie sie gazu przy 4200 obr/min Zrób diagnostykę instalacji pod kompem, może przez ten mróz coś się poprzestawiało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #15 Napisano 7 Stycznia 2009 Na początek sprawdz silniczek krokowy od gazu , jeśli twoja instalacja takowy posiada. Zazwyczaj daje sie go wyczyścić.Pozdro Jeśli dobrze rozumiem silniczek krokowy jest osobny dla gazu i osobny dla benzyny. Benzyny tez wydaje mi się ze więcej pali, ale nie wiem dokładnie ile, z drugiej strony jest zima i jak odpalam na benzynie to zanim sie rozgrzeje pracuje na ssaniu, może krokowy od benzyny tez wypada w końcu wyczyścić... --- scalone --- Znam przypadek w MKIV że nie szło jechać na wysokich obrotach na LPG i gazownik sam przestawił przełączanie sie gazu przy 4200 obr/minZrób diagnostykę instalacji pod kompem, może przez ten mróz coś się poprzestawiało U mnie przełącza się na gaz, gdy temp. osiągnie 30st. C, nie zależy u mnie to od obrotów. Diagnostykę musze zrobić nic innego mi nie przychodzi do głowy, mam nadzieje ze tylko cos się poprzestawiało. Jak będę już wiedział co jest przyczyna napisze na forum. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #16 Napisano 7 Stycznia 2009 U mnie przełącza się na gaz, gdy temp. osiągnie 30st. C, nie zależy u mnie to od obrotów. No to jest jasne tylko że ja napisałem ze przełącza się sam z LPG na PB przy wysokich obrotach Przeważnie tak się robi jak parownik nie wyrabia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bozy_kovka Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2009 witam ja mam ten sam problem z moją sekwencją jak mocno przygazuję tak powyzej 5500 obrotów to przełancza sie na benzynkę . jak obroty spadają sam sie przełancza na gaz. co moze byc tego przyczyną?? czyżby chłopaki od gazu mnie troszke oszukali i załozyli instalke do 100 koni ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #18 Napisano 20 Stycznia 2009 Może być to wina zbyt niskiego ciśnienia na reduktorze.Po wdepnięciu pedału zapotrzebowanie się zwiększa red nie daje rady i komp automatycznie przerzuca na Pb.Miałem również przypadek po zmianie cewki zapłonowej że komp głupiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zydek-z1 Zgłoś #19 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) maksymalne obroty na gazie ustawione pewnie na 5500obr/min albo na 6000 trzeba w programie przestawić do 7000obr/min i będzie o.k gazownicy niektórzy nawet nie zwracają na to uwagi mi tak ustawili, podłączyłem kompa zmieniłem i jest o.k PISAŁEM TO TYLKO DO "BOZY_KOVKA" Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez zydek-z1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrbart Zgłoś #20 Napisano 22 Sierpnia 2009 Witam, w końcu znalazłem ludzi z podobnymi problemami. Mój Pasek tez się czasami na Pb sam przełącza. Towarzyszy temu koncert bipera, serenady mi wali od dwóch do kilkunastu bipnieć w serii, tak przez jakiś czas sobie pogada, potem dwa szybkie jeden długi i już na benzynkę. Sprawdzałem czujnik ciśnienia, filtry itp, ale ponieważ jak już jedzie to jedzie nie patrzyłem na ciśnienie gazu na reduktorze, które wynosi w trakcie pracy 1,1, a powinno być przy Lecho SECU 1,4. Reduktor mam Unigas UN-07. Nie mogę do niego nic znaleźć, ale wiem że montują to do silników większych niż mój (ja mam 2.0 16v). W żaden sposób nie mogę podnieść ciśnienia na reduktorze powyżej 1,1. Do tego jak postoi dłużej jest problem z przełączeniem na gaz. Spada z obrotów i gaśnie. Muszę się poruszać i to na bieg żeby si przełączyć. Jak już się przełączę to jedzie normalnie, no chyba, że od czasu do czasu znowu mu się na dyskusje włączy opisane wyżej. Jeśli ktoś się z czymś takim wcześniej spotkał, albo ma jakieś sugestie to walcie śmiało... pleeeeease. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach